Masterclasses Personal Branding en Ondernemerschap

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Alexandra Calmero

Masterclasses Personal Branding en Ondernemerschap

BrandKarma Academy
Logo van BrandKarma Academy

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

BrandKarma Academy biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam

Beschrijving

Wil jij ook een happy brand zijn? 

Die positive vibe en energy weer terugkrijgen, waarmee je ooit je bedrijf begon? Wil je doorgroeien naar het next level, uitbreiden of iets totaal anders? Creativiteit & innovatie. Op zoek naar focus, strategie of een herpositionering? De zaken op een rijtje zetten en die stip op de horizon opnieuw bepalen? Dat gaat natuurlijk niet vanzelf, happy branding is een werkwoord. Een proces. You are in charge. De eerste stap is beslissen of je een happy brand wilt bouwen. Stap twee is een goede methode en begeleiding vinden. Daar kan ik je bij helpen met training, coaching, advies en mijn personal branding design en managementprogramma. Deze methode is gebaseerd op 

drie fundamentele peilers: persoonlijke ontwikkeling, onderscheidend merkconcept en strategie en zichtbaarheid. Brandhappiness guaranteed!

In het Golden Ring with a Diamond programma volg je vier live workshops die je extra motivatie, inspiratie en begeleiding geven bij het (her)positioneren van jouw merk. In kleine groepjes ga je opdrachten maken, brainstormen en reflecteren. In groepsverband sparren over je merkidentiteit, jouw ideale klant, proposities, nieuwe ideeën en andere uitdagingen. Samen bouwen we aan een schitterend, sterk en authentiek merk: de Golden Ring with a Diamond.

Dit ga je leren in de workshops

In dit workshop traject breng je in kaart wie je bent, waar je voor staat, waar je staat en waar je naar toe wilt. Er ontstaat daardoor een duidelijke focus en rode draad. Je ontwikkelt een kapstok waaraan je alle…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Personal branding, Ondernemen, Merkontwikkeling, Brand Management en Marketingstrategie.

Wil jij ook een happy brand zijn? 

Die positive vibe en energy weer terugkrijgen, waarmee je ooit je bedrijf begon? Wil je doorgroeien naar het next level, uitbreiden of iets totaal anders? Creativiteit & innovatie. Op zoek naar focus, strategie of een herpositionering? De zaken op een rijtje zetten en die stip op de horizon opnieuw bepalen? Dat gaat natuurlijk niet vanzelf, happy branding is een werkwoord. Een proces. You are in charge. De eerste stap is beslissen of je een happy brand wilt bouwen. Stap twee is een goede methode en begeleiding vinden. Daar kan ik je bij helpen met training, coaching, advies en mijn personal branding design en managementprogramma. Deze methode is gebaseerd op 

drie fundamentele peilers: persoonlijke ontwikkeling, onderscheidend merkconcept en strategie en zichtbaarheid. Brandhappiness guaranteed!

In het Golden Ring with a Diamond programma volg je vier live workshops die je extra motivatie, inspiratie en begeleiding geven bij het (her)positioneren van jouw merk. In kleine groepjes ga je opdrachten maken, brainstormen en reflecteren. In groepsverband sparren over je merkidentiteit, jouw ideale klant, proposities, nieuwe ideeën en andere uitdagingen. Samen bouwen we aan een schitterend, sterk en authentiek merk: de Golden Ring with a Diamond.

Dit ga je leren in de workshops

In dit workshop traject breng je in kaart wie je bent, waar je voor staat, waar je staat en waar je naar toe wilt. Er ontstaat daardoor een duidelijke focus en rode draad. Je ontwikkelt een kapstok waaraan je alle onderdelen van je merk en bedrijf ophangt. Je geeft je merk waarde, identiteit en een gezicht. Hierdoor ben je goed zichtbaar naar buiten toe naar je gelijkgestemde doelgroep en zichtbaar naar binnen toe naar je team en partners.

Workshop 1: The Why

In deze eerste workshop gaan we aan de slag met jouw whyMet behulp van passende opdrachten - zoals een persoonlijkheidstest, kleurentest en een mindmap - zoeken we uit wie jij bent, waar jij en eventueel je team voor staat, waar jij goed in bent en wat je graag zou willen zien. Wanneer je deze informatie aan het einde van de dag samenvoegt heb je jouw vertrekpunt helder. De informatie en inzichten geleerd in deze workshop vertaal je in workshop twee naar en passende en pakkende strategie. 

Workshop 2: The How/What 

Het vertrekpunt uit de vorige workshop wordt de start van workshop twee. Je weet nu je why, maar hoe kun je hier iets mee en wat kun je precies aanbieden? Samen analyseren we jouw Golden Circle en brengen we de sterke en zwakke punten, kansen en bedreigingen in kaart. Met behulp van diverse opdrachten en brainstormsessies maken we alle p’s (product, prijs, promotie en plaats) concreet en verlaat je deze workshop met een duidelijke merkstrategie, propositie en merkconcept. In de volgende workshop stem je jouw (hervonden) strategie af op jouw doelgroep: the who.

Workshop 3: The Who 

In de derde workshop duiken we in jouw ideale klant met behulp van het ijsbergmodel. We zoeken naar antwoord op de vragen: wie past er bij mijn bedrijf, wat speelt er en hoe kan ik deze klant het beste benaderen? Deze antwoorden vinden we (naast het doen van een trend -en marktonderzoek) door het creëren van een empathy map, het visualiseren van de klant met behulp van een storyboard en het uitwerken van een uitgebreide persona. Aan het einde van de dag zie je nieuwe kansen in de markt die jij kunt gaan pakken. En die ideale klant overtuigen met behulp van een mega sterke pitch? Dat leer je in workshop vier!

Workshop 4: The Whoop Whoop 

In deze laatste live workshop komen alle inzichten uit de eerste drie workshops samen. Er staat een sterk plan om een frisse en feestelijke (nieuwe) start te maken met jouw merk. Nu is het tijd om te gaan verkopen! Je leert daarom hoe je jouw merk kunt herlanceren en pitchen aan potentiele klanten en hoe je deze lancering kunt vertalen naar een goede contentstrategie. Dit doe je door ook écht voor de groep jouw lanceringspitch te presenteren. Met een frisse blik en goede ideeën van gelijkgestemden en experts til jij in deze laatste workshop jouw merk naar the next level. Uiteindelijk bezit je over alle informatie die je nodig hebt om anderen goed te kunnen briefen en motiveren. En om potentiele klanten te enthousiasmeren. Je bent klaar om the shinen als ’n diamant!

EXTRA BONUS: de drie e-modules uit het MERK IK managementprogramma t.w.v. €450,-en het werkboek ter waarde van €39,90 krijg je er gratis bij!

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Alexandra Calmero
Alexandra Calmero
Motiverende inspirator en businesscoach

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met BrandKarma Academy, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.