Moeite met promoten van jezelf of je bedrijf?

Tijdsduur
Logo van Brothers in Sales

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Zo maar een verjaardag. Een prettig gesprek. Je weet de ander te boeien. De ander heeft interesse in jou, om wie je bent en wat je zegt. Het gaat allemaal van zelf. Dit is de essentie van promotie. En jij kan het dus al.

Het gaat om jouw verhaal. En de urgentie van de ander hoog houden om in gesprek te blijven.

‘Zonder urgentie verliest behoefte zijn waarde.’ (Jim Rohn)

Urgentie kan je op drie manieren vergroten. Een van de manieren is de volgende. Een blinde zwerver zit op een stoep met een papier “Help me, I’m blind”. Op een dag verandert iemand de tekst. Op het einde van de dag heeft hij 10 keer zo veel gekregen. 

Urgentie-ingrediënten

Jammer dat ik als consultant nooit een training …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Oracle 10G, Oracle Designer, Technisch ontwerp, Oracle en Business intelligence.

Zo maar een verjaardag. Een prettig gesprek. Je weet de ander te boeien. De ander heeft interesse in jou, om wie je bent en wat je zegt. Het gaat allemaal van zelf. Dit is de essentie van promotie. En jij kan het dus al.

Het gaat om jouw verhaal. En de urgentie van de ander hoog houden om in gesprek te blijven.

‘Zonder urgentie verliest behoefte zijn waarde.’ (Jim Rohn)

Urgentie kan je op drie manieren vergroten. Een van de manieren is de volgende. Een blinde zwerver zit op een stoep met een papier “Help me, I’m blind”. Op een dag verandert iemand de tekst. Op het einde van de dag heeft hij 10 keer zo veel gekregen. 

Urgentie-ingrediënten

Jammer dat ik als consultant nooit een training heb gehad over de ‘urgentie’. Daarom scoorde ik en vele college’s met mij, maar mondjesmaat. Nu begrijp ik waarom.

Ik heb nu al jaren een verkooporganisatie, met veel verkopers gewerkt en zelf ook B2C en B2B ver-
kocht. De urgentie-ingrediënten uitgetest en toegepast
en daardoor conversies gehaald van 20%-30% waar de standaard 1 %- 3% is.

Jezelf of je bedrijf beter promoten zonder dat het
overkomt als een verkooppraatje? Dat doe je met de urgentie-ingrediënten. Wil jij weten wat de drie
ingrediënten van urgentie zijn?

Schrijf je dan nu in en maak 2015 een succesvol jaar.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.