Masterclass Pricing in 1 dag

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Masterclass Pricing in 1 dag

BTRAIN.NL
Logo van BTRAIN.NL

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeLocatie en startdatum afhankelijk van inschrijversvoorkeuren
sep. 2024
placeLocatie en startdatum afhankelijk van inschrijversvoorkeuren
okt. 2024
placeLocatie en startdatum afhankelijk van inschrijversvoorkeuren
nov. 2024
placeLocatie en startdatum afhankelijk van inschrijversvoorkeuren
dec. 2024
placeLocatie en startdatum afhankelijk van inschrijversvoorkeuren
jan. 2025

Beschrijving

Aantrekkelijke prijzen, meer klanten, meer inkomen!?

Word je ook zo moe van al die discussies met collega's die het allemaal beter weten?

"Laten we onze prijzen verhogen, want dan verdienen we meer." Terwijl jij weet dat daardoor prijsbewuste klanten kunnen afhaken.

"Laten we onze prijzen verlagen, want dan verkopen we meer aantallen." Terwijl jij weet hoe belangrijk het is om voldoende marge aan te houden, want rond de kostprijs valt niks meer te verdienen en komt het voortbestaan van het bedrijf in gevaar.

Wetenschappers hebben een handig overzicht gemaakt van de methoden hoe prijzen van producten kunnen worden bepaald.

Inmiddels is veel kennis van prijselasticiteit beschikbaar. Dit geeft aan i…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Pricing, Debiteurenbeheer, Budgetmanagement, Bedrijfseconomie en Incasso.

Aantrekkelijke prijzen, meer klanten, meer inkomen!?

Word je ook zo moe van al die discussies met collega's die het allemaal beter weten?

"Laten we onze prijzen verhogen, want dan verdienen we meer." Terwijl jij weet dat daardoor prijsbewuste klanten kunnen afhaken.

"Laten we onze prijzen verlagen, want dan verkopen we meer aantallen." Terwijl jij weet hoe belangrijk het is om voldoende marge aan te houden, want rond de kostprijs valt niks meer te verdienen en komt het voortbestaan van het bedrijf in gevaar.

Wetenschappers hebben een handig overzicht gemaakt van de methoden hoe prijzen van producten kunnen worden bepaald.

Inmiddels is veel kennis van prijselasticiteit beschikbaar. Dit geeft aan in hoeverre klanten wel of niet, of meer of minder willen kopen tegen welke prijs.

Bovendien hebben psychologen inzichten ontwikkeld in wanneer prijzen door een bepaalde grens gaan, of wanneer ze extra aantrekkelijk op klanten overkomen.

Allemaal handige kennis waarmee jij een optimalisatieslag kunt doorvoeren voor je eigen producten of diensten.

Wil jij ook offerteprijzen, catalogusprijzen, of prijskaartjes leren aanpassen waardoor iets ineens veel beter verkoopt?


Wat maakt deze masterclass zo bijzonder?

Deze masterclass laat alle bijzaken achterwege en is speciaal ontwikkeld met de focus om de meest ideale prijs te kunnen vinden.

Deze masterclass biedt in 1 dag een up-to-date overzicht van de nieuwste wetenschappelijke kennis over de ideale prijssetting.

Dat is geen exacte econometrische wetenschap, want vraag en aanbod schommelt in de loop der tijd en de aantrekkelijkheid van producten en diensten verandert continu in de perceptie van klanten.

Ook zien zij bepaalde merken als prijsvechters en andere als kwaliteitsaanbieders, waardoor ze niet dezelfde prijzen verwachten en bij inconsistenties zelfs kunnen afhaken.

In deze opleiding leer je de kern van de bedrijfskundige methoden om bandbreedtes te ontwikkelen waarbinnen de meest perfecte prijs kan worden gevonden waardoor het product goed verkoopt tegen voldoende marge.

Vervolgens leer je hoe psychologische principes kunnen worden toegepast om met behulp van een aantrekkelijke prijs zelfs irrationele klanten over de streep te trekken.

Tenslotte word je uitgedaagd om deze nieuwe kennis zelf toe te passen op je eigen producten en diensten, met als doel om betere verkopen te realiseren.

Het voordeel van deze opleiding voor je bedrijf is dat marges en verkoopaantallen gerichter kunnen worden geoptimaliseerd.

Wanneer start jij met beter beprijzen?

Waarom geven deelnemers ons een 9+?

➊ Alleen inspirerende toptrainers.
➋ De nieuwste wetenschappelijke inzichten.
➌ Praktijkvoorbeelden en concrete toepassingen.

➍ Op aanvraag in English, Nederlands, of Frysk.
➎ Kies in overleg jouw startdatum en locatie.

➏ Prijs per bedrijfsdeelnemer excl 21% btw.
➐ Prijs per particuliere deelnemer incl btw.

➑ Belastingaftrekbare facturen.
➒ Altijd superkleine klassen.
➓ Vertrouwd sinds 1994.

Ook meedoen met de volgende masterclass?

➊ Geef enkele voorkeursdata en jouw voorkeursregio aan (Amsterdam, Antwerpen, Den Bosch, Leiden, Rotterdam, Utrecht, Zwolle, Apeldoorn, Enschede, Lemmer, Leeuwarden, Groningen en meer). Aan de hand van het aantal inschrijvingen nodigen wij je uit op een inspirerende locatie ⛱ die met ov en auto goed bereikbaar is. 

➋ Prijzen zijn per persoon en exclusief btw, tenzij anders aangegeven. Daarvoor ontvang je een unieke ervaring, inclusief consumpties, oefeningen, digitale hand-out, officiële factuur en bijzonder veel praktisch toepasbare wetenschappelijke inzichten.

➌ Natuurlijk kun je ook met meerdere mensen samen ✎ inschrijven. Gedurende deze actiemaand ontvangt elke tweede EN derde boeker uit dezelfde groep automatisch 10 PROCENT ♡ KORTING. Dus, boek nu een teamuitje, of volg deze training samen met vrienden, vriendinnen, of collega's bij Btrain. Ook meedoen?

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Vraag informatie aan over deze training. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Pricing.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.