BAM Opfristraining Interviewen en adviseren 2020
Startdata en plaatsen
Dit product heeft geen vaste startdata en/of plaatsen.Vraag informatie aan over deze training
Beschrijving
- Ingegeven door wetenschappelijk onderzoek naar het effect van trainingen, geven wij in onze trainingsprogramma’s zeer bewust aandacht aan borging van het geleerde in praktijk. Zo verhogen wij het rendement van onze trainingsprogramma’s.
- Recruiters die eerder hebben deelgenomen aan de training Adviesvaardigheden/ jobintake en de training Interviewen, sluiten aan bij deze opfristraining. Theorie uit deze trainingen wordt als bekend verondersteld. In de opfristraining wordt deze theorie kort herhaald.
- Aan de hand van praktijkervaringen wordt middels oefening, feedback en/of opfrissing van theorie gewerkt aan het verankeren van het geleerde in praktijk. Deze dag is zeer maatwerk gericht, bie…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
- Ingegeven door wetenschappelijk onderzoek naar het effect van trainingen, geven wij in onze trainingsprogramma’s zeer bewust aandacht aan borging van het geleerde in praktijk. Zo verhogen wij het rendement van onze trainingsprogramma’s.
- Recruiters die eerder hebben deelgenomen aan de training Adviesvaardigheden/ jobintake en de training Interviewen, sluiten aan bij deze opfristraining. Theorie uit deze trainingen wordt als bekend verondersteld. In de opfristraining wordt deze theorie kort herhaald.
- Aan de hand van praktijkervaringen wordt middels oefening, feedback en/of opfrissing van theorie gewerkt aan het verankeren van het geleerde in praktijk. Deze dag is zeer maatwerk gericht, biedt veel persoonlijke aandacht en het leren van elkaar vormt een belangrijk fundament. Eigen leerdoelen en casuïstiek bepalen de precieze inhoud van het programma.
- Toepassen van gerichte vraagtechnieken (STAR-T methode)
- Inzicht in de wijze waarop men objectiviteit kan vergroten (beoordelingsfouten herkennen)
- Hanteren van een duidelijke gespreksopbouw en verhouding in de dialoog (90-10)
- Toepassen van gesprekstechnieken (LSD) en interventietechnieken
- Vertalen van aanvraag lijnmanager naar feitelijke selectiecriteria, mede door onderscheid tussen reële eisen en wensen
- Toepassen van gerichte vraagtechnieken en adviserende interventies in gesprek met de lijnmanager
- Afstemmen en opstellen van competentieprofielen met objectieve gedragscriteria
- Werken met een beslismodel
- Betrouwbaar en onderbouwd adviseren over selectie en aanname
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.