Internal Branding en Brand Strategy In-company

Type product

Internal Branding en Brand Strategy In-company

Competence Factory Incompany
Logo van Competence Factory Incompany
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 Competence Factory Incompany heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Tijdens deze tweedaagse Brand Strategy en Internal Branding training leer je hoe je je collega’s enthousiast maakt over je merk, en hoe je ze aanspoort om je brand uit te dragen. ‘Extern winnen is intern beginnen’, zo luidt een bekend communicatiegezegde. Wil je je merk naar buiten toe tot leven brengen, dan is het slim om binnen je organisatie te beginnen. Want hoe beter collega's je merkidentiteit uitdragen, hoe kleiner het verschil wordt tussen het beeld dat de buitenwereld van je heeft, en de werkelijkheid. 

Programma van de training Internal Branding en Brand Strategy

Dag 1 College 1
  • Het nut van internal branding aan de hand van praktijkcases.
  • Fusie, overname en reorganisatie.
  • Merkpos…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Merkontwikkeling, Brand Management, NIMA Marketing-B, Mediaplanning en Marktonderzoek.

Tijdens deze tweedaagse Brand Strategy en Internal Branding training leer je hoe je je collega’s enthousiast maakt over je merk, en hoe je ze aanspoort om je brand uit te dragen. ‘Extern winnen is intern beginnen’, zo luidt een bekend communicatiegezegde. Wil je je merk naar buiten toe tot leven brengen, dan is het slim om binnen je organisatie te beginnen. Want hoe beter collega's je merkidentiteit uitdragen, hoe kleiner het verschil wordt tussen het beeld dat de buitenwereld van je heeft, en de werkelijkheid. 

Programma van de training Internal Branding en Brand Strategy

Dag 1 College 1
  • Het nut van internal branding aan de hand van praktijkcases.
  • Fusie, overname en reorganisatie.
  • Merkpositionering als vertrekpunt.
  • Reputatiemanagement.
  • Visionair en zichtbaar leiderschap.
  • Wat levert het op?
College 2
  • Aan de slag: betrokkenheid van medewerkers vergroten doe je zo. Geef richting aan de organisatie!
  • Rol van waarden en identiteit aan de hand van het corporate identity-model.
  • Merkidentiteitmodel: herken je eigen merk.
  • Hand in hand: communicatie, HR en marketing
Dag 2 College 3 
  • Aan de slag: ontwikkel een internal branding-concept.
  • Praktijkcases ter inspiratie.
  • Meetmethodiek.
  • Interne community.
College 4
  • Interventie: pitches als vertrekpunt voor je internal branding-traject.
  • Aanscherping door de groep.
  • Interventie: internal branding-kalender.
  • Aanscherping door de groep.
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.