Cursus Internet strategie

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Eduvision
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,7 Eduvision heeft een gemiddelde beoordeling van 7,7 (uit 40 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

computer Online: Virtueel
24 sep. 2020 tot 8 okt. 2020
Toon rooster
event 24 september 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 1 oktober 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 8 oktober 2020, 09:30-16:30, Dag 3
placeApeldoorn
22 okt. 2020 tot 5 nov. 2020
Toon rooster
event 22 oktober 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 29 oktober 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 5 november 2020, 09:30-16:30, Dag 3
placeUtrecht
22 okt. 2020 tot 5 nov. 2020
Toon rooster
event 22 oktober 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 29 oktober 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 5 november 2020, 09:30-16:30, Dag 3
computer Online: Virtueel
23 okt. 2020 tot 6 nov. 2020
Toon rooster
event 23 oktober 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 30 oktober 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 6 november 2020, 09:30-16:30, Dag 3
placeApeldoorn
20 nov. 2020 tot 4 dec. 2020
Toon rooster
event 20 november 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 27 november 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 4 december 2020, 09:30-16:30, Dag 3
placeUtrecht
20 nov. 2020 tot 4 dec. 2020
Toon rooster
event 20 november 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 27 november 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 4 december 2020, 09:30-16:30, Dag 3
computer Online: Virtueel
23 nov. 2020 tot 7 dec. 2020
Toon rooster
event 23 november 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 30 november 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 7 december 2020, 09:30-16:30, Dag 3
placeApeldoorn
21 dec. 2020 tot 4 jan. 2021
Toon rooster
event 21 december 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 28 december 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 4 januari 2021, 09:30-16:30, Dag 3
placeUtrecht
21 dec. 2020 tot 4 jan. 2021
Toon rooster
event 21 december 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 28 december 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 4 januari 2021, 09:30-16:30, Dag 3
computer Online: Virtueel
22 dec. 2020 tot 5 jan. 2021
Toon rooster
event 22 december 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 29 december 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 5 januari 2021, 09:30-16:30, Dag 3
placeApeldoorn
19 jan. 2021 tot 2 feb. 2021
Toon rooster
event 19 januari 2021, 09:30-16:30, Dag 1
event 26 januari 2021, 09:30-16:30, Dag 2
event 2 februari 2021, 09:30-16:30, Dag 3
placeUtrecht
19 jan. 2021 tot 2 feb. 2021
Toon rooster
event 19 januari 2021, 09:30-16:30, Dag 1
event 26 januari 2021, 09:30-16:30, Dag 2
event 2 februari 2021, 09:30-16:30, Dag 3
computer Online: Virtueel
20 jan. 2021 tot 3 feb. 2021
Toon rooster
event 20 januari 2021, 09:30-16:30, Dag 1
event 27 januari 2021, 09:30-16:30, Dag 2
event 3 februari 2021, 09:30-16:30, Dag 3
placeApeldoorn
17 feb. 2021 tot 3 mrt. 2021
Toon rooster
event 17 februari 2021, 09:30-16:30, Dag 1
event 24 februari 2021, 09:30-16:30, Dag 2
event 3 maart 2021, 09:30-16:30, Dag 3
placeUtrecht
17 feb. 2021 tot 3 mrt. 2021
Toon rooster
event 17 februari 2021, 09:30-16:30, Dag 1
event 24 februari 2021, 09:30-16:30, Dag 2
event 3 maart 2021, 09:30-16:30, Dag 3
computer Online: Virtueel
18 feb. 2021 tot 4 mrt. 2021
Toon rooster
event 18 februari 2021, 09:30-16:30, Dag 1
event 25 februari 2021, 09:30-16:30, Dag 2
event 4 maart 2021, 09:30-16:30, Dag 3

Beschrijving

Welkom bij de Cursus Internet strategie

Succes op het internet valt en staat met een effectieve internet strategie. In deze strategie omschrijft u welke doelgroepen u wilt benaderen en wat u wilt bereiken. Daarnaast komen de marketing middelen aan bod; op welke manier kunt u deze effectief inzetten en meetbaar maken? Denk maar eens aan kanalen als social media, zoekmachine marketing en e-mailmarketing. Met behulp van Google Analytics, KPI's en targets maakt u uw inspanningen gemakkelijk meetbaar.

Tijdens de Cursus Internet strategie

Tijdens de Cursus Internet strategie behandelen we de laatste trends op het gebied van internet, e-commerce en online marketing. We geven u praktische tips en do…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Welkom bij de Cursus Internet strategie

Succes op het internet valt en staat met een effectieve internet strategie. In deze strategie omschrijft u welke doelgroepen u wilt benaderen en wat u wilt bereiken. Daarnaast komen de marketing middelen aan bod; op welke manier kunt u deze effectief inzetten en meetbaar maken? Denk maar eens aan kanalen als social media, zoekmachine marketing en e-mailmarketing. Met behulp van Google Analytics, KPI's en targets maakt u uw inspanningen gemakkelijk meetbaar.

Tijdens de Cursus Internet strategie

Tijdens de Cursus Internet strategie behandelen we de laatste trends op het gebied van internet, e-commerce en online marketing. We geven u praktische tips en do's en dont's die geheel zijn afgestemd op uw specifieke praktijksituatie. Op grond hiervan formuleert u samen met een ervaren docent een effectieve internet strategie, die geheel aansluit bij uw strategie en doelstellingen. U beschrijft welke marketingmiddelen u inzet om uw doel te bereiken en de manier waarop u deze meetbaar maakt.

Praktijkcase

De cursus is geheel afgestemd op uw praktijksituatie. Daarom kunt u uw eigen praktijkcase inbrengen en aan uw eigen internet strategie werken. De docent is specialist als het gaat om internet strategieën en beschikt over jarenlange ervaring binnen uiteenlopende branches en organisaties.


Trends en ontwikkelingen

Om een succesvolle internet strategie te kunnen formuleren, moet u op de hoogte zijn van de laatste trends op het gebied van het internet, e-commerce en online marketing. Denk aan social media als Facebook en Twitter, maar ook aan zoekmachine marketing en e-mailmarketing. In deze module bespreken we de laatste cijfers en ontwikkelingen en behandelen we diverse cases.

Online businessmodellen

Er zijn diverse online businessmodellen die afzonderlijk of gezamenlijk zowel geschikt kunnen zijn voor commerciële als non-profit organisaties. Tijdens deze module behandelen we deze modellen en kijken we welke het meest geschikt is of zijn voor uw organisatie.

Meten is weten

Online marketing middelen lenen zich uitstekend voor het meetbaar maken van uw ROI (return on investment). Door analyse en optimalisatie bespaart u tijd en kosten en kunt u uw marketingbudget effectief en efficiënt inzetten. U kunt inspelen op de wensen van uw doelgroep en signaleert gemakkelijk trends. In deze module kijkt u samen met uw medecursisten kritisch naar uw eigen online marketing middelen.

Ontwikkeling internet strategie

Nadat u in de vorige modulen enig voorwerk heeft verricht, is het tijd om uw eigen internet strategie te ontwikkelen. Uiteraard houdt u hierbij rekening met belangrijke aspecten als organisatie- en marketingdoelstellingen, doelgroep(en), budget en techniek.

Praktijkcase

Nadat alle benodigde theorie is behandeld, gaat u deze kennis toepassen in de praktijk. U kunt zelf een praktijkcase aandragen of aan de slag gaan met een fictieve praktijkcase.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.