Performance Branding

Tijdsduur
Locatie
Online
Startdatum en plaats

Performance Branding

Emerce Academy
Logo van Emerce Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Emerce Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 4 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

computer Online: Zoom
14 aug. 2024 tot 21 aug. 2024

Beschrijving

Recent onderzoek toont aan dat lead generation vraag vastlegt, maar geen nieuwe vraag creëert. De onderscheidende marketeer omarmt performance branding. Meer potentiële klanten effectiever en efficiënter in de funnel: dat is de nieuwe standaard!

  • Leer hoe data de basis vormt voor merkstrategieën.
  • Combineer branding en marketing voor betere resultaten.
  • Volg vijf stappen voor een sterk en onderscheidend merk.

Voor wie is deze training?

Deze training is bedoeld voor professionals betrokken bij het versterken van merkstrategieën binnen een organisatie. Marketing professionals, brand managers, ondernemers én moderne digital marketeers die hun kennis en vaardigheden willen uitbreiden op he…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Merkontwikkeling, Brand Management, NIMA Marketing-B, Mediaplanning en Marktonderzoek.

Recent onderzoek toont aan dat lead generation vraag vastlegt, maar geen nieuwe vraag creëert. De onderscheidende marketeer omarmt performance branding. Meer potentiële klanten effectiever en efficiënter in de funnel: dat is de nieuwe standaard!

  • Leer hoe data de basis vormt voor merkstrategieën.
  • Combineer branding en marketing voor betere resultaten.
  • Volg vijf stappen voor een sterk en onderscheidend merk.

Voor wie is deze training?

Deze training is bedoeld voor professionals betrokken bij het versterken van merkstrategieën binnen een organisatie. Marketing professionals, brand managers, ondernemers én moderne digital marketeers die hun kennis en vaardigheden willen uitbreiden op het gebied van merkbeheer, data-analyse en het optimaliseren van brandingstrategieën. Het doel is om betere prestaties en meetbare resultaten te behalen.

Omschrijving

Veel marketeers richten zich tegenwoordig nog op optimalisaties binnen online platformen (performance marketing), maar de slimme marketeer richt zich op het creëren van een onderscheidende indruk in de gedachten van consumenten (branding).

In plaats van te focussen op kleine conversieverbeteringen en de merkwaarde te verwaarlozen, leert de onderscheidende marketeer performance branding te omarmen. Het doel is om meer potentiële klanten effectiever en efficiënter door de funnel te leiden. Na deze sessie weet je hoe je in vijf stappen aan de slag kunt gaan met performance branding, waardoor je zowel de merkwaarde versterkt als de prestaties optimaliseert.

Programma

Dag 1: De Basis van Performance Branding

Op de eerste dag worden de basisprincipes van performance branding geïntroduceerd en het verschil met zowel performance marketing als traditionele branding besproken. De huidige merkstrategie wordt geëvalueerd met data-gedreven methoden. Besluitvorming op basis van data en de vijf cruciale stappen van performance branding komen aan bod. De dag eindigt met een praktijkopdracht waarbij een mini brandingplan voor de eigen organisatie wordt opgesteld. Zo kun je direct de theorie in de praktijk brengen en concreet aan de slag gaan met je merk.

Dag 2: Toepassing en Integratie

De tweede dag biedt een uitwerking van de vijf stappen van performance branding. Er wordt besproken hoe deze stappen maximale impact hebben op de organisatie. De integratie van branding met performance marketing wordt behandeld om merkconsistentie te versterken en betere resultaten te behalen. Op basis van het huiswerk van de vorige dag wordt specifieke feedback gegeven. De dag eindigt met een ronde tafel discussie waarin best practices worden gedeeld en geleerd wordt van de ervaringen van mede-deelnemers.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.