Training Google Ads (gevorderd)

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Frankwatching Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 Frankwatching Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 26 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Utrecht
10 sep. 2019
Utrecht
9 dec. 2019

Beschrijving

De basis van Google Ads (voorheen: Google AdWords) heb je onder de knie, maar hoe nu verder? Hoe zet je advertenties tegen elkaar af en wat kun je met extensies? Hoe maak je campagnes in Google Display Netwerk en YouTube, en hoe zet je een remarketingstrategie op?

Tijdens de training Google Ads (gevorderd) maak je kennis met geavanceerde functionaliteiten als segmentatie en remarketing. Je maakt hele gerichte campagnes in het Display Netwerk van Google en duikt in de analysemogelijkheden van Google Analytics en Ads.

Resultaat

  • Je kent alle functionaliteiten die nodig zijn voor het maken van succesvolle Ads-campagnes
  • Je kunt campagnes opzetten in het Google Display Netwerk en YouTube
  • Je…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

De basis van Google Ads (voorheen: Google AdWords) heb je onder de knie, maar hoe nu verder? Hoe zet je advertenties tegen elkaar af en wat kun je met extensies? Hoe maak je campagnes in Google Display Netwerk en YouTube, en hoe zet je een remarketingstrategie op?

Tijdens de training Google Ads (gevorderd) maak je kennis met geavanceerde functionaliteiten als segmentatie en remarketing. Je maakt hele gerichte campagnes in het Display Netwerk van Google en duikt in de analysemogelijkheden van Google Analytics en Ads.

Resultaat

  • Je kent alle functionaliteiten die nodig zijn voor het maken van succesvolle Ads-campagnes
  • Je kunt campagnes opzetten in het Google Display Netwerk en YouTube
  • Je kent de kansen (én valkuilen) van remarketing en weet hoe en wanneer die in te zetten
  • Je weet wat advertentie-extensies zijn en welke mogelijkheden ze bieden
  • Je kunt uitgebreide analyses uitvoeren in Google Ads en Analytics

Programma

Tijdens de training Google Ads (gevorderd) komende de volgende onderwerpen aan bod:

  • De belangrijkste basisprincipes op een rij
  • Succesvolle campagnes opzetten voor het Google Display Netwerk
  • Succesvolle campagnes opzetten voor YouTube
  • Geavanceerde Ads-tools om nog meer uit bestaande campagnes te halen
  • Een succesvolle remarketingstrategie opzetten
  • Advertentie-extensies
  • Analysemogelijkheden in Google AdWords en Google Analytics
  • De mogelijkheden in Ads die eraan zitten te komen

Voor wie

De training is bedoeld voor iedereen die optimaal wil adverteren via Google Ads. Denk aan: (online) marketeers, account managers, communicatie-adviseurs en communicatiemedewerkers.

Voor deze training dien je over de volgende basiskennis te beschikken:

  • Het verschil tussen campagnes, advertentiegroepen, zoekwoorden en advertenties
  • Campagne opzetten voor het Google Zoeknetwerk.
  • Campagne-instellingen, zoals targetten op locaties, talen en netwerken.
  • Biedopties, advertentieplanning en advertentieroulatie.
  • Goede structuur opbouwen in je AdWords-account.
  • Conversies meten in je AdWords-account.
  • Er is een Google Analytics-account gekoppeld aan je AdWords-account.
  • De impact van ‘kwaliteitsscore’ op je campagnes.

Trainer(s)

Pascal SellesPascal is online marketing consultant en Google
Ads en - Analytics professional.Ellen WattelEllen is online marketing consultant en
gecertificeerd Google Ads professional.

Praktisch

  • ‘Google Ads (gevorderd)’ is een eendaagse training
  • Voorafgaand aan de training vindt een intake plaats
  • Nodig tijdens training: een laptop of tablet
  • Uitgebreide lunch, hapjes en drinken inbegrepen
  • De groep bestaat uit maximaal 10 personen

Voor en door experts!

Frankwatching is de nummer 1 opleider in marketing & communicatie. In de Emerce 100, al jaren een erkende ranking voor e-business, staat Frankwatching op nummer 1 in de categorie ‘beste opleiders in marketing & communicatie’.

In 6 jaar tijd zijn we uitgegroeid tot een belangrijke aanbieder van trainingen op het vlak van Marketing, E-commerce, Content, Social en Analytics. We bieden meer dan 30 verschillende trainingen aan en organiseren drie tot vier trainingen per week op onze vaste locatie in Utrecht. Alle trainingen kunnen ook incompany worden gegeven of op maat gemaakt. Ook kun je in een uurtje je kennis bijspijkeren door het volgen van een webinar. Zo bieden we iedere professional de vorm die bij hem of haar past.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.