Workshop Design Thinking

Niveau
Tijdsduur
Logo van Het Marketingteam

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

neem je idee mee!

  • Zit je even vast met je productenpalet en heb je even een zetje nodig?
  • Wil je ideeën concreet maken?
  • Heb je diensten of producten die aan vernieuwing toe zijn?
  • Heb je een idee voor een nieuwe dienst of nieuw product en wil je snel tot oplossingen komen?

Schrijf je dan in voor onze workshop propositieontwikkeling op basis van design thinking voor marketeers.

De workshop propositieontwikkeling op basis van design thinking is een echte workshop. Je gaat met je eigen idee aan slag en aan het einde van de dag heb je iets waar je echt mee verder kunt. 

De workshop is een praktische workshop waarbij je je idee, dienst, product of probleem inbrengt. Aan de hand van d…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Design Thinking, Lean, Lean Startup, Grafische Vormgeving en Domain-Driven Design (DDD).

neem je idee mee!

  • Zit je even vast met je productenpalet en heb je even een zetje nodig?
  • Wil je ideeën concreet maken?
  • Heb je diensten of producten die aan vernieuwing toe zijn?
  • Heb je een idee voor een nieuwe dienst of nieuw product en wil je snel tot oplossingen komen?

Schrijf je dan in voor onze workshop propositieontwikkeling op basis van design thinking voor marketeers.

De workshop propositieontwikkeling op basis van design thinking is een echte workshop. Je gaat met je eigen idee aan slag en aan het einde van de dag heb je iets waar je echt mee verder kunt. 

De workshop is een praktische workshop waarbij je je idee, dienst, product of probleem inbrengt. Aan de hand van de fases van design thinking doorlopen we stappen van productontwikkeling en helpen we jou een oplossing te vinden voor jouw uitdaging. Tijdens de Empathiefase leef je je in in de doelgroep. Daarna stel je de daadwerkelijke probleemstelling vast. In de fase daarna, de Ideation, creëer je zoveel mogelijk ideeën voor jouw uiteindelijke oplossing. Divergeren: alles kan, alles mag. Dan convergeren: uit de vele ideeën trechter je de beste. Tot slot de laatste fase, Prototyping, is het pitchen van dit voorstel aan de groep. We geven je feedback en zo kun je daarna met je team op je werk er verder mee aan de slag!

Praktische workshop met direct resultaat:

  • In een dag heb je scherp wat je moet doen om je dienst of product te verbeteren
  • Weet je hoe het ontwikkelen van een product of dienst moet aanpakken

Wij hebben ruime ervaring met het geven van workshops. Een propositieontwikkeltraject met onze klanten, doen we bijna altijd in de vorm van een workshop. Een aantal onze klanten heeft ons gevraagd deze workshop ook in trainingsvorm te ontwikkelen. En vanwege de enthousiaste reacties, helpen we graag ook anderen met onze workshop. Omdat deze workshop zo praktisch is, ga je met je eigen idee aan de slag (kan ook in tweetallen, bijvoorbeeld met een collega). Aan het einde van de dag heb je niet alleen geleerd hoe je Design Thinking vaker zelf in de praktijk kan brengen, ook heb je een aantal mooie oplossingen op je probleemstelling bedacht.

Wij zijn tevreden als jij met een implementeerbare oplossing de deur uit loopt en met energie, inspiratie en nieuwe frisse prikkels weer aan de slag gaat met je eigen product!

In overleg ook incompany mogelijk. Vraag naar de mogelijkheden. 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.