Telesales Fundamentals

Type product
Tijdsduur
Logo van HSAprogram
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,7 HSAprogram heeft een gemiddelde beoordeling van 9,7 (uit 99 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #2 in Sales.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

10
Gemiddeld cijfer voor Telesales Fundamentals
Gebaseerd op 3 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
Gaby Bosker
starstarstarstarstar
Gaby Bosker
Accountmanager
10
Telesales Fundamentals

"Goed programma met veel vakkennis. Prettig ervaren. In een korte tijd worden verschillende facetten belicht op gebied van telefonische verkoop. Ook veel gelachen tijdens de training door de erin verwerkte humor. " - 18-06-2021 12:37

"Goed programma met veel vakkennis. Prettig ervaren. In een korte tijd worden verschillende facetten belicht op gebied van telefonische verko… alles lezen - 18-06-2021 12:37

Beschrijving

De inhoud

Het programma bestaat uit vier trainingsthema’s:

  1. Persoonlijke verkoopstijl
  2. Volume maken
  3. Gesprek aangaan
  4. Pitchen & closen

Ad 1) Persoonlijke verkoopstijl
- verkoopstijlen
- eigen stijl: pluspunten en valkuilen
- meeluister richtlijnen
- voorbeeld gesprekken

    Deelnemers ontdekken verschillende verkoopstijlen waar hun eigen voorkeur ligt. Zij ontdekken sterke punten en valkuilen van eigen en elkaars verkoopstijl. Aan de hand van eigen (opgenomen) gesprekken brengen de deelnemers in kaart wat voor hen een goed gesprek inhoudt. Op basis hiervan bepalen we waar de deelnemers hun gesprekken verder kunnen verbeteren en wat de richtlijnen zijn voor een goed gesprek.

    Ad 2) Volume …

    Lees de volledige beschrijving

    Veelgestelde vragen

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

    Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telemarketing & telesales, Verkoopgesprek, Verkoopvaardigheden, Telefonische verkoop en Adviserend verkopen.

    De inhoud

    Het programma bestaat uit vier trainingsthema’s:

    1. Persoonlijke verkoopstijl
    2. Volume maken
    3. Gesprek aangaan
    4. Pitchen & closen

    Ad 1) Persoonlijke verkoopstijl
    - verkoopstijlen
    - eigen stijl: pluspunten en valkuilen
    - meeluister richtlijnen
    - voorbeeld gesprekken

    Deelnemers ontdekken verschillende verkoopstijlen waar hun eigen voorkeur ligt. Zij ontdekken sterke punten en valkuilen van eigen en elkaars verkoopstijl. Aan de hand van eigen (opgenomen) gesprekken brengen de deelnemers in kaart wat voor hen een goed gesprek inhoudt. Op basis hiervan bepalen we waar de deelnemers hun gesprekken verder kunnen verbeteren en wat de richtlijnen zijn voor een goed gesprek.

    Ad 2) Volume maken
    - Prioritering
    - Bereikbaarheid & gatekeepers
    - Time boxing & belblokken
    - Scripting

    Deelnemers onderzoeken hoe ze hun prioritering kunnen aanpassen zodat meer bel meters gemaakt worden. Zij leren belblokken en timeboxing toe te passen zodat dagelijks focus ontstaat op het voeren van effectieve telefoongesprekken. De inzet van het belscript komt aan bod en hoe zij dat ieder kunnen inzetten om kwalitatief hoogwaardiger gesprekken te voeren.


    Ad 3) Gesprek aangaan
    - Tot gesprek verleiden
    - Inventariseren ist & soll
    - Pijn & ambities achterhalen
    - Aansluiten bij agenda van de klant

    Deelnemers ontwikkelen verschillende persoonlijke aanpakken om hun gesprekspartner te verleiden met hen een gesprek te voeren. Zij oefenen met het in kaart brengen van de klantsituatie en -ambities. Ze brengen de ¨ist¨ en ¨soll¨ van de klant in kaart en sluiten en zorgen bekend te zijn met de agenda van de klant voordat de oplossing wordt gepitched.


    Ad 4) Pitchen & closen
    - Cialdini
    - Commitment
    - Nego-principes
    - Positief afsluiten

    Deelnemers maken kennis met de zes beïnvloedings-technieken van Cialdini. Daarna oefenen zij met de praktische toepassing van commitment technieken om in klantgesprekken urgentie en helderheid creëren. Vervolgens zorgen ze dat tijdens de gesprekken onderhandel principes, zoals ¨voor wat hoort wat¨ toegepast komen om tot een wederzijds aantrekkelijke deal te komen. Er worden scenario´s ontwikkeld om te zorgen dat ongeacht de uitkomst er op een prettige wijze wordt afgesloten.

    10
    Gemiddeld cijfer voor Telesales Fundamentals
    Gebaseerd op 3 ervaringen
    Gaby Bosker
    starstarstarstarstar
    Gaby Bosker
    Accountmanager
    10
    Telesales Fundamentals

    "Goed programma met veel vakkennis. Prettig ervaren. In een korte tijd worden verschillende facetten belicht op gebied van telefonische verkoop. Ook veel gelachen tijdens de training door de erin verwerkte humor. " - 18-06-2021 12:37

    "Goed programma met veel vakkennis. Prettig ervaren. In een korte tijd worden verschillende facetten belicht op gebied van telefonische verko… alles lezen - 18-06-2021 12:37

    starstarstarstarstar
    Dirk Kolenbrander
    10
    Telesales Fundamentals

    "Rustig persoon die met zijn jarenlange praktijk ervaring, leuke tips en trucs had. In een korte tijd worden verschillende facetten belicht op gebied van telefonische verkoop. Daarnaast had hij ook veel humor. " - 08-06-2021 06:57

    "Rustig persoon die met zijn jarenlange praktijk ervaring, leuke tips en trucs had. In een korte tijd worden verschillende facetten belicht o… alles lezen - 08-06-2021 06:57

    starstarstarstarstar
    Reinier Kiela
    Manager Inside Sales accountmanagement
    10
    Telesales Fundamentals

    "David is een echte professional: inhoudelijk en communicatief sterk, maakt de juiste connectie met deelnemers in zijn trainingsprogramma en helpt ze verder in hun sales carrière! Hij etaleert veel kennis van zaken en weet deze op een prettige en constructieve manier uit te dragen. De samenwerking is als zéér prettig ervaren." - 26-05-2021 13:46

    "David is een echte professional: inhoudelijk en communicatief sterk, maakt de juiste connectie met deelnemers in zijn trainingsprogramma en … alles lezen - 26-05-2021 13:46

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.