Google Analytics (voor gevorderden) - Digital Marketing

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Jody Twijsel
Startdatum en plaats
Logo van IPro Training NL
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 IPro Training NL heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 69 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor Google Analytics (voor gevorderden) - Digital Marketing
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
Mayra Khoenkhoen
starstarstarstarstar
Mayra Khoenkhoen
Student
10
Google Analytics (voor gevorderden) - Digital Marketing

"Ik vind dat je de cursus goed hebt gegeven. Sommige dingen vond ik wel lastig, maar later legde je dat ook goed uit aan mij en toen snapte ik het. Ik heb eigenlijk geen verbeterpunten, het niveau was goed en was duidelijk te begrijpen. De begeleiding vond ik goed, als ik iets niet begreep ging je gewoon een op een met mij zitten om het uit te leggen, en dat vond ik heel erg prettig.

met vriendelijke groet,

Mayra Khoenkhoen" - 20-06-2019 08:39

"Ik vind dat je de cursus goed hebt gegeven. Sommige dingen vond ik wel lastig, maar later legde je dat ook goed uit aan mij en toen snapte i… alles lezen - 20-06-2019 08:39

Startdata en plaatsen

Rotterdam
19 sep. 2019 tot 20 sep. 2019
check_circle Startgarantie
Amsterdam
24 okt. 2019 tot 25 okt. 2019
check_circle Startgarantie
Utrecht
21 nov. 2019 tot 22 nov. 2019
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Je kan in Microsoft Excel bijhouden hoe goed je website scoort. Je kan er ook voor kiezen om Google Analytics te gebruiken. Welke mensen bezochten jouw website? Wanneer deden ze dat en op welk device? Hoe lang bleven ze op een pagina? Allemaal data maar veel belangrijker wat moet je ermee? Hoe maak en interpreteer je rapporten en dashboards? Tijdens deze training gaan we Google Analytics koppelen aan jouw website om er zo voor te zorgen dat jouw website een hogere conversie te scoort.

Doelgroep

Iedereen die meer uit Google Analytics wil halen om de website te verbeteren op basis van bezoekersgedrag en websiteprestaties. Die bekend is de basispricipes van Google Analytics.

Resultaat

  • Je …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Digital Marketing, Google Analytics gevorderden, Online marketing, SEO en Google Analytics.

Je kan in Microsoft Excel bijhouden hoe goed je website scoort. Je kan er ook voor kiezen om Google Analytics te gebruiken. Welke mensen bezochten jouw website? Wanneer deden ze dat en op welk device? Hoe lang bleven ze op een pagina? Allemaal data maar veel belangrijker wat moet je ermee? Hoe maak en interpreteer je rapporten en dashboards? Tijdens deze training gaan we Google Analytics koppelen aan jouw website om er zo voor te zorgen dat jouw website een hogere conversie te scoort.

Doelgroep

Iedereen die meer uit Google Analytics wil halen om de website te verbeteren op basis van bezoekersgedrag en websiteprestaties. Die bekend is de basispricipes van Google Analytics.

Resultaat

  • Je begrijpt hoe Google Analytics voor jouw website kan werken
  • Je weet data te vertalen naar verbeteringen voor je website
  • Je kunt segmenten en filters instellen
  • Je begrijpt conversie attributie
  • Je kunt zinvolle rapportages maken en interpreteren
  • Je kent de belangrijkste mogelijkheden van het werken met Google Analytics

Programma

In deze training Google Analytics voor gevorderden wordt duidelijk gemaakt hoe data wordt verzameld en verwerkt tot leesbare rapporten. Ook leer je hoe u configuraties (zoals aangepaste dimensies, aangepaste statistieken en gebeurtenissen) kan bijhouden die specifiek zijn voor jouw organisatie. In deze training Google Analytics worden verder geavanceerdere analysetechnieken verduidelijkt denk aan segmentering, rapporten per kanaal, doelgroeprapporten en aangepaste rapporten. Ook leer je meer over marketingstrategieën, zoals remarketing en dynamische remarketing waarmee je  advertenties weergeeft aan klanten die uw website al eerder hebben bezocht.

Dagdeel 1: Gegevens verzamelen en verwerken

  • Les 1: Gegevens verzamelen met Google Analytics
  • Les 2: Categoriseren in gebruikers en sessies
  • Les 3: Configuratie-instellingen toepassen
  • Les 4: Gegevens opslaan en rapporten genereren
  • Les 5: Een meetplan maken

Dagdeel 2: Verzamelen en verwerken van gegevens instellen

  • Les 1: Uw Analytics-account ordenen
  • Les 2: Geavanceerde filters voor weergaven instellen
  • Les 3: Uw eigen aangepaste dimensies maken
  • Les 4: Uw eigen aangepaste statistieken maken
  • Les 5: Gedrag van gebruikers begrijpen met 'Gebeurtenissen bijhouden'
  • Les 6: Meer handige configuraties

Dagdeel 3: Geavanceerde tools en technieken voor analyse

  • Les 1: Segmentgegevens voor inzicht
  • Les 2: Gegevens analyseren per kanaal
  • Les 3: Gegevens analyseren op doelgroep
  • Les 4: Gegevens analyseren met aangepaste rapporten

Dagdeel 4: Geavanceerde marketingtools

  • Les 1: Inleiding tot remarketing
  • Les 2: Betere targeting met dynamische remarketing
  • Les 3: Cursusoverzicht
10
Gemiddeld cijfer voor Google Analytics (voor gevorderden) - Digital Marketing
Gebaseerd op 2 ervaringen
Mayra Khoenkhoen
starstarstarstarstar
Mayra Khoenkhoen
Student
10
Google Analytics (voor gevorderden) - Digital Marketing

"Ik vind dat je de cursus goed hebt gegeven. Sommige dingen vond ik wel lastig, maar later legde je dat ook goed uit aan mij en toen snapte ik het. Ik heb eigenlijk geen verbeterpunten, het niveau was goed en was duidelijk te begrijpen. De begeleiding vond ik goed, als ik iets niet begreep ging je gewoon een op een met mij zitten om het uit te leggen, en dat vond ik heel erg prettig.

met vriendelijke groet,

Mayra Khoenkhoen" - 20-06-2019 08:39

"Ik vind dat je de cursus goed hebt gegeven. Sommige dingen vond ik wel lastig, maar later legde je dat ook goed uit aan mij en toen snapte i… alles lezen - 20-06-2019 08:39

Melle Smid
starstarstarstarstar
Melle Smid
10
Google Analytics (voor gevorderden) - Digital Marketing

"Hoi Jody, ik vond het een hele duidelijke training. Vooral wanneer wij vragen mochten stellen waar wij tegenaan liepen. Je kon de vragen duidelijk en goed beantwoorden. Mijn dank is groot dat jij ons wilde trainen.
" - 14-06-2019 07:14

"Hoi Jody, ik vond het een hele duidelijke training. Vooral wanneer wij vragen mochten stellen waar wij tegenaan liepen. Je kon de vragen dui… alles lezen - 14-06-2019 07:14

Jody Twijsel - Google Analytics | Google Tag Manager | Google Data Studio
Jody Twijsel
Google Analytics | Google Tag Manager | Google Data Studio
9,8

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.