Workshop StoryDoing

Tijdsduur

Workshop StoryDoing

Ithaka Academie
Logo van Ithaka Academie

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Workshop: StoryBeing

Als ondernemer ga je op zoek naar het fundamentele verhaal van je organisatie. Dat onderzoek je om zo tot de kern van de zaak te komen. Dat verhaal laat je zien in alles wat je doet. Al je handelingen en uiterlijkheden vertellen iets over jou. Jouw organisatie zend veel signalen uit die iets over je vertellen. Bewust of onbewust. Aan welke signalen herkennen anderen de diepere betekenis van je organisatie? 

Tijdens de interactieve sessie:
•    ga je op zoek naar de Identiteit en Betekenis van jouw toekomstige organisatie,
•    je maakt het begin van je oerverhaal, dat het fundament vormt en
•    jij gaat boven water halen wat je bent, zegt en doet.

Door wie?
De worksh…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Content Marketing, Storytelling, Google Analytics, Gamification en Neuromarketing.

Workshop: StoryBeing

Als ondernemer ga je op zoek naar het fundamentele verhaal van je organisatie. Dat onderzoek je om zo tot de kern van de zaak te komen. Dat verhaal laat je zien in alles wat je doet. Al je handelingen en uiterlijkheden vertellen iets over jou. Jouw organisatie zend veel signalen uit die iets over je vertellen. Bewust of onbewust. Aan welke signalen herkennen anderen de diepere betekenis van je organisatie? 

Tijdens de interactieve sessie:
•    ga je op zoek naar de Identiteit en Betekenis van jouw toekomstige organisatie,
•    je maakt het begin van je oerverhaal, dat het fundament vormt en
•    jij gaat boven water halen wat je bent, zegt en doet.

Door wie?
De workshop wordt gegeven voor Ron van Gils, zakenpartner van de Ithaka Academie. Ron is mede auteur van het boek StoryDoing -voor organisatie-. Ron is identiteitsmarketeer en designer. Hij noemt zichzelf Business Creative om binnen organisaties de vrije rol te kunnen pakken. Zo werkt hij als sidekick naast leiders van organisaties, met wie hij snel tot de kern van de zaak komt. Zijn stijl is holistisch, inspirerend en uitdagend! 

Workshoptijd: 18:00 – 20:00 uur

Data
donderdag 3 mei 2018
woensdag 9 mei 2018

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.