
JBIZZ
Hoofdweg 925
1055 SC Amsterdam
Beschrijving
Mijn naam is Jay Mahabier. Ik ben afgestudeerd bedrijfskundige (drs.) aan de Vrije Universiteit te Amsterdam. Ik ben werkzaam geweest als business-to-business marketeer, adviseur bedrijfsvoering en financieel adviseur. Verder ben ik implementatieconsultant en trainer geweest van een informatiesysteem voor ondernemingen die projectmatig werken.
In 2011 ben ik geheel zelfstandig gegaan. Ik richt me…
Mijn naam is Jay Mahabier. Ik ben afgestudeerd bedrijfskundige (drs.) aan de Vrije Universiteit te Amsterdam. Ik ben werkzaam geweest als business-to-business marketeer, adviseur bedrijfsvoering en financieel adviseur. Verder ben ik implementatieconsultant en trainer geweest van een informatiesysteem voor ondernemingen die projectmatig werken.
In 2011 ben ik geheel zelfstandig gegaan. Ik richt me met JBIZZ op kleine bedrijven (2-50 werknemers). Ik help kleine bedrijven om al hun bedrijfsgegevens in Outlook Business Contact Manager (BCM) te organiseren met als resultaat meer overzicht, controle, tijdwinst en rust.
Bij veel kleinbedrijven worden bedrijfsgegevens (klantgegevens, niet-klantgegevens, e-mails, afspraken, taken, documenten, projectgegevens etc.) ongestructureerd en versnipperd opgeslagen over allerlei verschillende locaties. Dit wordt als zeer inefficiënt ervaren. Deze kleinbedrijven hebben de behoefte om de bedrijfsgegevens centraal op te slaan en te delen met elkaar te delen zodat iedereen met één versie van de bedrijfsgegevens werkt.
Ik ben altijd op zoek geweest naar een betaalbaar en gebruikersvriendelijk programma van Microsoft om alle bedrijfsgegevens in te organiseren. Outlook met Business Contact Manager, een gratis add-on voor Outlook, is zo'n betaalbaar en gebruiksvriendelijk programma waarin ik alle bedrijfsgegevens in kan organiseren.
Ik ben ervan overtuigd dat veel kleine bedrijven en zelfstandigen Outlook Business Contact Manager goed kunnen gebruiken. Daarom ben ik trainingen Outlook Business Contact Manager gaan geven.
In mijn vorige functie als implementatieconsultant en trainer heb ik eerder met een soortgelijk programma gewerkt. Ik heb de afgelopen vier jaren veel ervaring opgedaan met en inzichten gekregen in het organiseren van bedrijfsgegevens bij verschillende kleine bedrijven tot 50 medewerkers in de zakelijke dienstverlening. Die ervaringen en inzichten komen mij goed van pas bij de trainingen Outlook Business Contact Manager.
Mijn motto: 'Een goed begin is het halve werk'.
Gespecialiseerd in: Outlook Business Contact Manager
2007/2010, BCM, CRM, MKB, Organiseren, Structureren, Ordenen, Orde
in de chaos, Meer structuur, Professional organizer,
Informatiemanager, Informatiemanagement, Informatiechaos,
Informatiestress, Infostress, Information overload, Infobesitas,
Infobatical, Timemanagement, Getting Things Done (GTD): verzamelen,
beslissen, "organiseren", doen en onderhouden.
Ervaring met JBIZZ?
Heb je een training, opleiding of cursus gevolgd bij JBIZZ? Help anderen en deel je ervaring op Springest!
Als dank doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Deel je ervaringDeel je ervaring
Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Producten (1)
Springest helpt je groeien.
Springest is de site waar je alles vindt voor je persoonlijke ontwikkeling. Voor particulieren én organisaties. Lees ervaringen van andere deelnemers en overleg met onze adviseurs.