Klanten, wat moet je ermee?

Auteur:
Marijn Van der Starre
Aantal pagina's:
Formaat:
Logo van Klantfocus organisatie- en mensontwikkeling
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,3 Klantfocus organisatie- en mensontwikkeling heeft een gemiddelde beoordeling van 9,3 (uit 8 ervaringen)

Tip: klik op de knop om te starten met lezen!

Beschrijving

In dit inspirerende managementboek neemt Marijn van der Starre ons stap-voor-stap mee op weg naar de ultieme klantgerichte organisatie. Waar klanten volmaakt tevreden zijn en zich als ambassadeurs gedragen. Dat doet hij vanuit zijn ervaring bij onder andere de Efteling.

"Bij de Efteling ben ik als senior HR adviseur samen met het Management Team van Exploitatie verantwoordelijk geweest voor een organisatie-ontwikkeling. Dit heeft geleid tot een forse stijging in waardering van onze medewerkers door onze gasten; van een 8,11 in 2011 naar bijna een 9 in 2016. De Net Promotor Score is gestegen van 52% in 2011 naar 70% in 2016. Het aantal bezoekers is gegroeid van 3,6 miljoen in 2011 naar bijna…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: HR-advies, Human Resource (HR) Controlling, E-HRM, Personeelsadviseur en HR-beleid.

In dit inspirerende managementboek neemt Marijn van der Starre ons stap-voor-stap mee op weg naar de ultieme klantgerichte organisatie. Waar klanten volmaakt tevreden zijn en zich als ambassadeurs gedragen. Dat doet hij vanuit zijn ervaring bij onder andere de Efteling.

"Bij de Efteling ben ik als senior HR adviseur samen met het Management Team van Exploitatie verantwoordelijk geweest voor een organisatie-ontwikkeling. Dit heeft geleid tot een forse stijging in waardering van onze medewerkers door onze gasten; van een 8,11 in 2011 naar bijna een 9 in 2016. De Net Promotor Score is gestegen van 52% in 2011 naar 70% in 2016. Het aantal bezoekers is gegroeid van 3,6 miljoen in 2011 naar bijna 4,8 miljoen in 2016. De omzet is fors gestegen. En de kosten zijn gedaald, onder andere doordat het aantal leidinggevenden met ongeveer 25% verminderd is."

Vanuit zijn ervaring en met behulp van theorie en praktijkvoorbeelden heeft hij vijf bouwstenen gedefinieerd die essentieel zijn voor een klantgerichte organisatie. Per bouwsteen beschrijft hij het waarom-wat-hoe om tot een echte klantgerichte organisatie te komen.

De resultaten mogen er zijn:
- meer omzet en rendement
- de juiste focus voor je organisatie
- klanten die blijven terugkomen
- innovatie
- bevlogen medewerkers
Dat wil toch iedereen?

Met praktijkvoorbeelden van:
- Efteling
- McDonald’s
- Rabobank
- Atlent
- Fontys
- Installatietechniek Van Eersel
- Gemeente Eindhoven

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: HR-advies.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.