Management

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Krauthammer International Netherlands B.V.
Opleiderscore: starstarstarstarstar 10 Krauthammer International Netherlands B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 10 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor Management
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Peri Ertugruloglu
10
Management

"The training was very inspiring and educational, allowing me to reflect on myself and my perspective. It also allowed me to realize how my behavior is influenced by my perspective. Highly recommended!" - 19-12-2019 08:43

"The training was very inspiring and educational, allowing me to reflect on myself and my perspective. It also allowed me to realize how my b… alles lezen - 19-12-2019 08:43

Startdata en plaatsen

NH Amsterdam Schiphol Airport
21 apr. 2020 tot 6 okt. 2020
Bilderberg Grand Hotel Wientjes Zwolle
23 apr. 2020 tot 1 okt. 2020
NH Amsterdam Schiphol Airport
24 apr. 2020 tot 2 okt. 2020
NH Eindhoven Conference Centre Koningshof Veldhoven
28 apr. 2020 tot 29 sep. 2020
NH Amersfoort
4 jun. 2020 tot 10 nov. 2020
Nhow Rotterdam
9 jun. 2020 tot 3 nov. 2020

Beschrijving

Het compacte programma gaat verder dan de norm, waardoor de prestaties van een manager een enorme sprong zullen maken. Het helpt managers uitdagingen om te zetten in mogelijkheden. In plaats van branden blussen, ad-hoc controle en bevelen geven, ontdekt men dé manier om een proactieve en coöperatieve cultuur te ontwikkelen. Een cultuur gebaseerd op een uitnodigende dialoog en die de waarden en ambities van medewerkers op één lijn brengt met de organisatie.

Dag 1 Mijn omgeving, rollen, uitdagingen en dominante stijl

  • Voorbeelden en principes van de ontwikkeling van menselijk kapitaal
  • Analyse van de belangrijkste betrokkenen – hun belangen versus mijn belangen
  • Hoe kijk ik naar mezelf, and…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Leiderschap, Strategisch management, Motiveren, Teambuilding en Operationeel management.

Het compacte programma gaat verder dan de norm, waardoor de prestaties van een manager een enorme sprong zullen maken. Het helpt managers uitdagingen om te zetten in mogelijkheden. In plaats van branden blussen, ad-hoc controle en bevelen geven, ontdekt men dé manier om een proactieve en coöperatieve cultuur te ontwikkelen. Een cultuur gebaseerd op een uitnodigende dialoog en die de waarden en ambities van medewerkers op één lijn brengt met de organisatie.

Dag 1 Mijn omgeving, rollen, uitdagingen en dominante stijl

  • Voorbeelden en principes van de ontwikkeling van menselijk kapitaal
  • Analyse van de belangrijkste betrokkenen – hun belangen versus mijn belangen
  • Hoe kijk ik naar mezelf, anderen en mijn omgeving?
  • Perceptie en realiteit: hoe we spontaan met anderen communiceren
  • De constructieve attitude als vertrekpunt voor een eerlijk oordeel
  • Delegeren, empowerment en accountability
  • Een moeilijke beslissing communiceren, fouten inzien
  • Schommelen tussen een betrekkende en directieve stijl

Dag 2 Dagelijkse prestaties managen, de balans tussen betrekken en sturen

  • Leren uit ervaring – resultaten van de eerste trainingsdag
  • De kracht van beïnvloeding en bewustwording: de 3 wetten
  • Doelstellingen en verwachtingen definiëren
  • Medewerkers en prestaties begrijpen, de kunst van vragen stellen en luisteren
  • Prestatieproblemen beheersen en aanpakken
  • Aanmoedigen en toezicht houden: basishoudingen
  • Afwijkingen aanpakken: interventies om de waarden van de organisatie en medewerker op één lijn te houden

Dag 3 Medewerkers ontwikkelen voor morgen

  • Ga ik vooruit wat betreft mijn leerdoelstellingen – managen van prestaties
  • Begrijpen van de diepere motivatie door het gebruik van stijgende vragen
  • Ondervragen van kritisch gedrag, feedback krijgen en geven
  • De evolutiemethode in de context van coaching, ontwikkelingsgesprekken, talentevaluaties
  • Medewerkers laten groeien
  • Omgaan met high performers en natuurtalenten
  • Een impactvolle boodschap mededelen aan een groep

Dag 4 Moeilijke situaties managen

  • Ga ik vooruit wat betreft mijn leerdoelstellingen – coachen en ontwikkelen van medewerkers
  • De twee dimensies in het managen van onrust: taak en relatie
  • Nee zeggen tegen het een is ja zeggen tegen het andere
  • Verandering: de fasen van ontdekking, de rouwcurve, overgang en weerstand begeleiden
  • Omgaan met uitdagende besprekingen en groepsdynamiek
  • Groepsonderhandeling – bondgenoten zoeken en managen van afwijkingen
  • Conflicten oplossen – van een wederzijds akkoord tot bemiddeling

Dag 5 Nieuwe ontwikkeling(en) managen, aansporen tot presteren

  • Ga ik vooruit wat betreft mijn leerdoelstellingen – de belemmeringen voor verandering managen
  • Creativiteit managen – rollen en attitudes
  • Initiatieven nemen: een project of aanbeveling voorstellen
  • 10 gouden regels en oefening met eigen cases
  • De manager-coach: identificeer het probleem, zorg voor goedkeuring, zodat de oplossing er komt
  • Aansturen van voortdurende verbetering en innovatie – uitwisseling van de beste werkwijzen – presentatie van eigen cases
  • Personal branding en verdere ontwikkeling
  • Laatste feedback
10
Gemiddeld cijfer voor Management
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar
Peri Ertugruloglu
10
Management

"The training was very inspiring and educational, allowing me to reflect on myself and my perspective. It also allowed me to realize how my behavior is influenced by my perspective. Highly recommended!" - 19-12-2019 08:43

"The training was very inspiring and educational, allowing me to reflect on myself and my perspective. It also allowed me to realize how my b… alles lezen - 19-12-2019 08:43

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.