Impact met data
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Impact met data - de kunst van het presenteren, analyseren, en ontwikkelen van data en modellen.
Het overbrengen van data uitkomsten in een heldere boodschap is voor velen een uitdaging, zeker voor complexe analytische inhoud. Hoe voorkom je het te ingewikkeld te maken? Hoe kies je de juiste visualisatie? Hoe kom je tot de kern voor elk type en niveau toehoorder?
En hoe structureer en analyseer je kansen met data? Wat wel en niet prioriteren in het enorme scala van data kansen? En hoe ontwikkel je een data-gedreven algoritme?
Deze zesdaagse training – in 3 blokken van 2 dagen – leert je de basis van het presenteren, analyseren, en ontwikkelen van kansen met data. We zullen je tips, prakti…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Impact met data - de kunst van het presenteren, analyseren, en ontwikkelen van data en modellen.
Het overbrengen van data uitkomsten in een heldere boodschap is voor velen een uitdaging, zeker voor complexe analytische inhoud. Hoe voorkom je het te ingewikkeld te maken? Hoe kies je de juiste visualisatie? Hoe kom je tot de kern voor elk type en niveau toehoorder?
En hoe structureer en analyseer je kansen met data? Wat wel en niet prioriteren in het enorme scala van data kansen? En hoe ontwikkel je een data-gedreven algoritme?
Deze zesdaagse training – in 3 blokken van 2 dagen – leert je de basis van het presenteren, analyseren, en ontwikkelen van kansen met data. We zullen je tips, praktische handvaten, en het vertrouwen geven om deze vaardigheden onder de knie te krijgen en impact te creëren met je werk.
Blok 1: “Data-driven communication”
- Het overbrengen van een duidelijke boodschap
- Creëren van een ‘storyboard’ – de rode draad door je verhaal
- Helder presenteren van data uitkomsten
- Boodschap ondersteunen door krachtige visualisaties
Blok 2: “Structured Opportunity Identification” & “Data exploration & insights discovery”
- Scherp definieren van de vraag
- Vier stappen van het identificeren van kansen – vraag; drivers; hypotheses; initiatieven
- Prioriteren en kwantificeren van kansen
- Begrijpen en leren toepassen van data exploratie analyse technieken
- Kritisch interpreteren en ‘challengen’ van data analyses
Block 3: “Machine learning process” (ook toepasbaar op andere technieken)
- Inspiratie op mogelijkheden van machine learning
- De basis zes stappen van het modelleer proces
- Voorkomen van de belangrijkste valkuilen
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.