Binnendienst

Type product
Tijdsduur
Trainer
Rob van Vroenhoven

Binnendienst

Next Generation Training
Logo van Next Generation Training

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Binnendienst training

De klassieke binnendienst bestaat niet meer. Een binnendienst afdeling had vooral het accent op administratieve werkzaamheden, zoals orderverwerking en reactief klantencontact. Vandaag de dag zijn deze teams steeds vaker opgesplitst in een aantal medewerkers met meer gerichte administratieve taken, en een aantal medewerkers die veel meer een commerciële focus hebben. Zij zorgen voor een actieve ondersteuning van de buitendienst / accountmanagement en staat telefonisch ook direct en proactief in contact met klanten voor informatie-uitwisseling, upselling, crosseling en relatiebeheer. Account of sales Support heeft hiermee een belangrijk spilfunctie in het hedendaagse sa…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Medisch Secretaresse, Medisch, Secretaresse, Office management en Juridisch secretaresse / medewerker.

Binnendienst training

De klassieke binnendienst bestaat niet meer. Een binnendienst afdeling had vooral het accent op administratieve werkzaamheden, zoals orderverwerking en reactief klantencontact. Vandaag de dag zijn deze teams steeds vaker opgesplitst in een aantal medewerkers met meer gerichte administratieve taken, en een aantal medewerkers die veel meer een commerciële focus hebben. Zij zorgen voor een actieve ondersteuning van de buitendienst / accountmanagement en staat telefonisch ook direct en proactief in contact met klanten voor informatie-uitwisseling, upselling, crosseling en relatiebeheer. Account of sales Support heeft hiermee een belangrijk spilfunctie in het hedendaagse sales en accountmanagement. Een optimale tandemfunctie is van grote waarde om een differentiatie in het klantenbestand te kunnen aanbrengen. De key accounts en klanten met potentie worden actief bezocht en de “kleinere” klanten kunnen snel en adequaat bediend worden door de interne medewerkers. Een herindeling op deze wijze levert extra tijd buiten op, maar verliest de kleinere klant niet uit het oog. En natuurlijk kan een klant promoveren! Belangrijk hierbij is creëren van de juiste randvoorwaarden, een goede differentiatie van het klantenbestand en een actieve strategie om ook vanuit support de markt te bewerken!

Next Generation Training is een eigentijds trainingsburo, gespecialiseerd in het trainen van commerciële en communicatieve vaardigheden & het ontwikkelen en toepassen van effectief gedrag. NGT is geaccrediteerd practitioner voor Insights Discovery. NGT biedt een ruim aanbod van trainingsonderwerpen die tailor made kunnen worden gemaakt en kunnen worden samengevoegd tot een gericht en effectief trainingsprogramma, afgestemd op uw specifieke opledingsdoelstellingen. Deze onderwerpen zijn o.a.:

Externe communicatie

Telefonische gespreksvoering

  • Klantgerichtheid
  • Klachtbehandeling
  • Telefonische verkoop
  • Upselling en cross-selling
  • Telefonisch afspraken maken

Sales & Fieldsales

  • Rayonmanagement
  • Kengetallen in de supermarkt
  • Commerciële Gespreksvoering
  • Presentatietechnieken
  • Omgaan met weerstanden
  • Commerciële gedragstraining
  • In de spanning stappen
  • Onderhandelen-1
  • Prijs verkopen
  • Productintroducties
  • Conceptselling
  • Succesvolle acquisitie
  • Telefonisch afspraken maken

Account management

Relatiemanagement
Commerciële Gespreksvoering
Presentatietechnieken
Omgaan met weerstand
Commerciële gedragstraining
In de spanning stappen
Onderhandelen-1
Onderhandelen-2
Productintroducties
Conceptselling
Marktbewerkingsplan
Accountanalyse en Accountplan

Interne communicatie

  • Competentiemanagement
  • Transitie & verandermanagement
  • Gedragstypologie
  • Teambuilding Afdelingsmanagement
  • Beoordelings -en functioneringsgesprekken
  • Effectief vergaderen
  • Train de trainer
  • Coaching on the job
  • Sales / Fieldmanagement
  • Timemanagement 
Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
    Rob van Vroenhoven
    Rob van Vroenhoven
    Trainer | Consultant | Interim Manager

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.