Resultaatgericht verkopen

Type product
Logo van Orange8 Training & Coaching

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Resultaatgericht Verkopen
Nieuwe business opbouwen of bestaande relaties uitbouwen. Dat is wat een training Resultaatgericht Verkopen oplevert. De meeste verkopers halen niet alles uit hun verkoopgesprek. Door de training Resultaatgericht Verkopen haal je meer opdrachten uit je gesprekken. Je bezit de juiste verkoopvaardigheden en weet hoe je contact en contract samen brengt. We kijken naar jouw persoonlijke kracht en leren je hoe je vanuit jouw eigen authenticiteit beter contact maakt en meer gedaan krijgt bij je opdrachtgever.

Onderwerpen
Wil je makkelijker en meer verkopen? Dit zijn de mogelijke onderwerpen bij de training ‘Resultaatgericht Verkopen’:

  • Het sluiten van de deal: van contac…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Resultaatgerichtheid, Sales management, Communicatiestijlen, Sales forecasting en Resultaatgericht werken.

Resultaatgericht Verkopen
Nieuwe business opbouwen of bestaande relaties uitbouwen. Dat is wat een training Resultaatgericht Verkopen oplevert. De meeste verkopers halen niet alles uit hun verkoopgesprek. Door de training Resultaatgericht Verkopen haal je meer opdrachten uit je gesprekken. Je bezit de juiste verkoopvaardigheden en weet hoe je contact en contract samen brengt. We kijken naar jouw persoonlijke kracht en leren je hoe je vanuit jouw eigen authenticiteit beter contact maakt en meer gedaan krijgt bij je opdrachtgever.

Onderwerpen
Wil je makkelijker en meer verkopen? Dit zijn de mogelijke onderwerpen bij de training ‘Resultaatgericht Verkopen’:

  • Het sluiten van de deal: van contact tot contract
  • De kunst van authentiek contact maken met je klant
  • Je kwaliteiten en valkuilen in beeld
  • De optimale verhouding tussen luisteren en spreken
  • Inspelen op de communicatiestijl van je klant
  • Je uitstraling en non-verbale communicatie
  • De belangrijkste gesprekstechnieken
  • Bezwaren weerleggen
  • 4 vraagstellingstechnieken voor een beter gesprek
  • De balans tussen korte termijn succes en de lange termijn relatie
  • Omgaan met weerstand
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.