VeriSM� Foundation (VERISMF.EN)
Startdata en plaatsen
placeBreda 10 okt. 2024 tot 24 okt. 2024 |
placeTilburg 14 nov. 2024 tot 28 nov. 2024 |
placeAmsterdam 12 dec. 2024 tot 2 jan. 2025 |
Beschrijving
Al onze trainingen kunnen in plaats van een Open Rooster training ook als (Privé) maatwerktraining gevolgd worden. Omdat een privé-/maatwerktraining afgestemd is op de werkzaamheden en opleidingsbehoeftes van de cursisten, kan de trainingsduur vaak worden ingekort naar de helft van de tijd.
Daarnaast hoeven de cursisten niet te reizen, en kan de training op een in overleg te plannen datum plaatsvinden.
En dit alles tegen dezelfde tarieven als een Open Rooster training !!
Doel: De VeriSM© Foundation (VERISME.EN) training biedt u de fundamentele vaardigheden en kennis, waarmee iemand in een serviceorganisatie aan de slag kan gaan en waarde aan de consument leveren kan.
Doelgroep: Deze training is voor alle professionals en organisaties, welke waarde aan klanten leveren door de ontwikkeling, levering, uitvoering en/of promotie van IT-diensten, bestemd.
Er is geen specifieke voorkennis nodig om deel te nemen aan deze training.
De volgende onderwerpen zullen, gedurende de training, aan bod komen:
- Inleiding, achtergrond en kenmerken van ITIL
- Procesmatig werken met ITIL
- De Service Lifecycle
- IT Service Management
- Service Strategy - de processen van Service…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Al onze trainingen kunnen in plaats van een Open Rooster training ook als (Privé) maatwerktraining gevolgd worden. Omdat een privé-/maatwerktraining afgestemd is op de werkzaamheden en opleidingsbehoeftes van de cursisten, kan de trainingsduur vaak worden ingekort naar de helft van de tijd.
Daarnaast hoeven de cursisten niet te reizen, en kan de training op een in overleg te plannen datum plaatsvinden.
En dit alles tegen dezelfde tarieven als een Open Rooster training !!
Doel: De VeriSM© Foundation (VERISME.EN) training biedt u de fundamentele vaardigheden en kennis, waarmee iemand in een serviceorganisatie aan de slag kan gaan en waarde aan de consument leveren kan.
Doelgroep: Deze training is voor alle professionals en organisaties, welke waarde aan klanten leveren door de ontwikkeling, levering, uitvoering en/of promotie van IT-diensten, bestemd.
Er is geen specifieke voorkennis nodig om deel te nemen aan deze training.
De volgende onderwerpen zullen, gedurende de training, aan bod komen:
- Inleiding, achtergrond en kenmerken van ITIL
- Procesmatig werken met ITIL
- De Service Lifecycle
- IT Service Management
- Service Strategy - de processen van Service Strategy
- Service Design - de processen van Service Design
- Service Transition - de processen van Service Transistion
- Service Operation - de processen van Service Operation
- Continual Service Improvement - de processen van Continual Service Improvement
- Functies binnen Service Operation
- Voorbereiding op het examen
De prijs is inclusief eenmaal examen doen, lesmateriaal en lunch.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.