Kevin Juffermans
Kevin Juffermans

Kevin Juffermans

10
Gemiddeld cijfer voor Kevin Juffermans
Gebaseerd op 3 ervaringen Bekijk alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Inez van Dijke
10
Google Analytics 4 basis

"De training bevat veel theorie en specifieke parktijk vragen / toepassingen zijn ook bespreekbaar. Dat maakt het mogelijk om er dieper op in te gaan. Met de presentatie als naslagwerk ga kan ik er op mijn werk ook concreet mee aan de slag." - 05-10-2022 14:19

"De training bevat veel theorie en specifieke parktijk vragen / toepassingen zijn ook bespreekbaar. Dat maakt het mogelijk om er dieper op in… alles lezen - 05-10-2022 14:19

Kevin is online marketeer in hart en nieren. Van Facebook- en LinkedIn-advertising tot SEO, SEA en Snapchat Ads: voor een sterke online marketingstrategie weet hij het hele internet te benutten. Bij online marketingbureau Converseon gebruikt hij zijn skills en kennis om klanten op het web succesvoller te laten zijn. Als trainer brengt hij zijn inzichten vol enthousiasme over op de groep, vooral door zijn studenten zelf aan het werk te zetten. In zijn vrije tijd speelt Kevin graag een spelletje, zoals zijn favoriete klassieker: klaverjassen.

10
Gemiddeld cijfer voor Kevin Juffermans
Gebaseerd op 3 ervaringen
starstarstarstarstar
Inez van Dijke
10
Google Analytics 4 basis

"De training bevat veel theorie en specifieke parktijk vragen / toepassingen zijn ook bespreekbaar. Dat maakt het mogelijk om er dieper op in te gaan. Met de presentatie als naslagwerk ga kan ik er op mijn werk ook concreet mee aan de slag." - 05-10-2022 14:19

"De training bevat veel theorie en specifieke parktijk vragen / toepassingen zijn ook bespreekbaar. Dat maakt het mogelijk om er dieper op in… alles lezen - 05-10-2022 14:19

starstarstarstarstar
Marese Hasselmann
Marketeer
10
Google Data Studio | Data Driven Marketing

"Goede combinatie tussen theoretische uitleg en het zelf maken van visualisatie opdrachten. Het was fijn geweest als er meer uitleg was gegeven over het meetplan en als er een basis opzet voor een dashboard gegeven was. Je moet eerst goed weten wat je wilt meten en weten, daarna kun je pas visualiseren. Deze cursus richt zich volledig op visualiseren " - 11-07-2022 15:24

"Goede combinatie tussen theoretische uitleg en het zelf maken van visualisatie opdrachten. Het was fijn geweest als er meer uitleg was gegev… alles lezen - 11-07-2022 15:24

Martijn van Eijl
starstarstarstarstar
Martijn van Eijl
Online Marketeer
10
Google Tag Manager

"Legt het goed en duidelijk uit. De training wordt op een leuke manier gegeven met een lach en een uitdaging! Bedankt Kevin voor het leren hoe ik de triggers op mijn website effectief instel" - 01-12-2021 12:37

"Legt het goed en duidelijk uit. De training wordt op een leuke manier gegeven met een lach en een uitdaging! Bedankt Kevin voor het leren ho… alles lezen - 01-12-2021 12:37

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.