USM Foundation
- Locatie
- Op locatie
- Startdatum en plaats


Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #2 in Automatisering & ICT/IT.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #3 in Automatisering & ICT/IT.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.Startdata en plaatsen
placeVirtual Classroom 31 jan. 2024 tot 1 feb. 2024Toon rooster event 31 januari 2024, 09:00-16:00, Virtual Classroom, 2024-01-31 event 1 februari 2024, 09:00-16:00, Virtual Classroom, 2024-02-01 |
placeVirtual Classroom 4 mrt. 2024 tot 5 mrt. 2024Toon rooster event 4 maart 2024, 09:00-16:00, Virtual Classroom, 2024-03-04 event 5 maart 2024, 09:00-16:00, Virtual Classroom, 2024-03-05 |
placeVirtual Classroom 6 mrt. 2024 tot 13 mrt. 2024Toon rooster event 6 maart 2024, 09:00-16:00, Virtual Classroom, 2024-03-06 event 7 maart 2024, 09:00-16:00, Virtual Classroom, 2024-03-07 event 13 maart 2024, 09:00-16:00, Virtual Classroom, 2024-03-13 |
placeVirtual Classroom 3 jun. 2024 tot 4 jun. 2024Toon rooster event 3 juni 2024, 09:00-16:00, Virtual Classroom, 2024-06-03 event 4 juni 2024, 09:00-16:00, Virtual Classroom, 2024-06-04 |
placeVirtual Classroom 26 aug. 2024 tot 28 aug. 2024Toon rooster event 26 augustus 2024, 09:00-16:00, Virtual Classroom, 2024-08-26 event 27 augustus 2024, 09:00-16:00, Virtual Classroom, 2024-08-27 event 28 augustus 2024, 09:00-16:00, Virtual Classroom, 2024-08-28 |
placeVirtual Classroom 9 sep. 2024 tot 10 sep. 2024Toon rooster event 9 september 2024, 09:00-16:00, Virtual Classroom, 2024-09-09 event 10 september 2024, 09:00-16:00, Virtual Classroom, 2024-09-10 |
placeVirtual Classroom 11 dec. 2024 tot 18 dec. 2024Toon rooster event 11 december 2024, 09:00-16:00, Virtual Classroom, 2024-12-11 event 12 december 2024, 09:00-16:00, Virtual Classroom, 2024-12-12 event 18 december 2024, 09:00-16:00, Virtual Classroom, 2024-12-18 |
placeDen Haag 18 dec. 2024 tot 19 dec. 2024Toon rooster event 18 december 2024, 09:00-16:00, Den Haag, 2024-12-18 event 19 december 2024, 09:00-16:00, Den Haag, 2024-12-19 |
Beschrijving
Virtuele cursussen bij CLS Trainingen
Vanwege het COVID-19 virus kunt u onze trainingen ook virtueel (met een docent op afstand) volgen. U kunt de cursus zo vanuit huis volgen.
USM staat voor Universeel Service Management. USM is een gestandaardiseerd managementsysteem, waarmee een service-organisatie haar mensen, middelen, werkwijzen en services managet met
Werkwijzen van serviceorganisaties worden veelvuldig gebaseerd op praktijkvoorbeelden van anderen (best practices). Deze practices zijn dan opgenomen in populaire frameworks zoals ITIL en COBIT. Het gebruik van frameworks c.q. practices is nuttig, maar een meer duurzame aanpak is gebaseerd op principes. Op basis van principes is de USM methode ontwikkeld. Een organisatie kan USM gebruiken om haar besturing en werkwijze op een eenvoudige manier in te richten.
In tegenstelling tot een best practice (zoals ITIL) b…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Virtuele cursussen bij CLS Trainingen
Vanwege het COVID-19 virus kunt u onze trainingen ook virtueel (met een docent op afstand) volgen. U kunt de cursus zo vanuit huis volgen.
USM staat voor Universeel Service Management. USM is een gestandaardiseerd managementsysteem, waarmee een service-organisatie haar mensen, middelen, werkwijzen en services managet met
Werkwijzen van serviceorganisaties worden veelvuldig gebaseerd
op praktijkvoorbeelden van anderen (best practices). Deze practices
zijn dan opgenomen in populaire frameworks zoals ITIL en COBIT. Het
gebruik van frameworks c.q. practices is nuttig, maar een meer
duurzame aanpak is gebaseerd op principes. Op basis van principes
is de USM methode ontwikkeld. Een organisatie kan USM gebruiken om
haar besturing en werkwijze op een eenvoudige manier in te
richten.
In tegenstelling tot een best practice (zoals ITIL) biedt USM een
compleet pakket op basis waarvan de dienstverlening van een
organisatie kan worden ingericht en beheerst. Het gaat om onder
andere om procesbeschrijvingen, procedures, workflows,
gespecificeerd organisatorische structuren, tooling,
functieprofielen, invoeringsdraaiboeken en self assessment
voorzieningen.
USM is een methode voor universeel servicemanagement, ontwikkeld
voor alle dienstverlenende en facilitaire organisaties, zoals
gebouwenbeheer, IT, personeelszaken, etc. Maar ook voor alle vormen
van primaire dienstverlening, zoals telecomproviders en gemeenten.
Standaardisatie van het managementsysteem is de sleutel tot
succes!
De cursus USM Foundation benadrukt
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.