Incompany-training Duitse klantenservice

Type product

Incompany-training Duitse klantenservice

creNative
Logo van creNative

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Op jouw branche afgestemde training Duitse klantenservice. Doel is de opbouw van de juiste woordenschat voor de verkoop/sales, nabellen/aftersales, cross-/upselling en klachtenafhandeling. Na deze praktijkgerichte training heb je de Duitse woordenschat direct paraat, waardoor je vloeiender en met meer zelfvertrouwen kunt communiceren met je (potentiële) Duitse klant. Je werk wordt nóg leuker, je krijgt tevreden klanten en je leidinggevende zal blij zijn met de stijgende omzet.
Afwisselende lessen die ervoor zorgen dat de inhoud blijft hangen: humoristisch, actueel, en vakinhoudelijk.
Je kunt deze training zakelijk Duits individueel als privéles of samen met je collega’s als in-company groepscu…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Op jouw branche afgestemde training Duitse klantenservice. Doel is de opbouw van de juiste woordenschat voor de verkoop/sales, nabellen/aftersales, cross-/upselling en klachtenafhandeling. Na deze praktijkgerichte training heb je de Duitse woordenschat direct paraat, waardoor je vloeiender en met meer zelfvertrouwen kunt communiceren met je (potentiële) Duitse klant. Je werk wordt nóg leuker, je krijgt tevreden klanten en je leidinggevende zal blij zijn met de stijgende omzet.
Afwisselende lessen die ervoor zorgen dat de inhoud blijft hangen: humoristisch, actueel, en vakinhoudelijk.
Je kunt deze training zakelijk Duits individueel als privéles of samen met je collega’s als in-company groepscursus organiseren (max. 4 deelnemers). Vooraf bespreken we de wensen van je bedrijf, de leerdoelen en het beoogde tijdschema. Ook ontvangt iedere deelnemer een intaketoets, waarmee het taalniveau wordt vastgesteld aan de hand van het Europees referentiekader (ERK). Vervolgens wordt de cursus hierop afgestemd en ontvang je een offerte voor een passende klantenservice-training zakelijk Duits. Na jouw bevestiging ontvang je de factuur en zal de cursus op de in overleg geplande data plaatsvinden. Tussentijds evalueren we de voortgang met iedere cursist. Na afloop ontvangt elke deelnemer een certificaat.

Duits leren van een native speaker, op de ándere manier: ontspannen, creatief, met humor. Cursus Duits op maat in Noord-Nederland, individueel of in-company in groepsverband. Training zakelijk Duits voor beginners of (half)gevorderden of als opfriscursus. Fysiek of online les mogelijk.

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.