Accountmanagment voor Professionals
Beschrijving
Een stevig programma gebaseerd op de praktijk en de theorie van accountmanagement. Een eigen plek in de organisatie ontwikkelen, vaststellen van de klantwaarde, keuze van accounts en accountbenadering. aandacht voor leidinggeven, onderhandelen en adviseren en werken aan persoonlijk doelstellingen door middel van een persoonlijk aktie plan. Een goede investering in de toekomst van het bedrijf en uw persoon
Bijzonderhedenintensieve praktijkgerichte training voor accountmanagers en salesmanagers. In eigen team een stevige houding naar klanten en eigen organisatie ontwikkelen. Prijs is per persoon vanaf 5 deelnemers
Bestemd vooraccountverantwoordelijke buitendienstmedewerkers, accountmanagers, ver…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Een stevig programma gebaseerd op de praktijk en de theorie van accountmanagement. Een eigen plek in de organisatie ontwikkelen, vaststellen van de klantwaarde, keuze van accounts en accountbenadering. aandacht voor leidinggeven, onderhandelen en adviseren en werken aan persoonlijk doelstellingen door middel van een persoonlijk aktie plan. Een goede investering in de toekomst van het bedrijf en uw persoon
Bijzonderhedenintensieve praktijkgerichte training voor accountmanagers en salesmanagers. In eigen team een stevige houding naar klanten en eigen organisatie ontwikkelen. Prijs is per persoon vanaf 5 deelnemers
Bestemd vooraccountverantwoordelijke buitendienstmedewerkers, accountmanagers, verkoopleiders
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.