Communicatie en Interactie
Beschrijving
Continu bent u in gesprek. Met uw collega, met uw medewerker, met de klant of met de baas. Hoe gaat u goed voorbereid een gesprek in en hoe behaalt u het beste resultaat. Leer lichaamstaal te lezen en ontdek wat uw gesprekspartner eigenlijk wil zeggen. Leer hoe u een gesprek kunt opbouwen en uw gesprekspartner mee kunt voeren naar het resultaat dat u voor ogen heeft. Tijdens de cursus wordt er op verschillende gesprekken, zoals een beoordelingsgesprek, een slecht nieuwsgesprek en een verkoopgesprek, ingegaan.Daarbij is de vraag wie uw gespreksparner is leidend, wat vindt hij of zij belangrijk, waarop wordt positief gereageerd en wat leidt tot frustratie? Deze training leert het u toepassen i…Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Bestemd voor
teamleiders, afdelingmanagers, inkopers, stafmedewerkers, directies
MaterialenLesmateriaalwerkboek en communicatie wijzer.We maken gebruik van de interactieve communicatiewijzer die u leert om te gaan met verschillende typen mensenDeel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.