Cursus CRM

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Eduvision
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,6 Eduvision heeft een gemiddelde beoordeling van 7,6 (uit 36 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Den Haag
28 okt. 2019 tot 11 nov. 2019
Toon rooster
event 28 oktober 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 4 november 2019, 09:30-16:30, Dag 2
event 11 november 2019, 09:30-16:30, Dag 3
Eindhoven
28 okt. 2019 tot 11 nov. 2019
Toon rooster
event 28 oktober 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 4 november 2019, 09:30-16:30, Dag 2
event 11 november 2019, 09:30-16:30, Dag 3
Enschede
28 okt. 2019 tot 11 nov. 2019
Toon rooster
event 28 oktober 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 4 november 2019, 09:30-16:30, Dag 2
event 11 november 2019, 09:30-16:30, Dag 3
Groningen
28 okt. 2019 tot 11 nov. 2019
Toon rooster
event 28 oktober 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 4 november 2019, 09:30-16:30, Dag 2
event 11 november 2019, 09:30-16:30, Dag 3
Apeldoorn
5 nov. 2019 tot 19 nov. 2019
Toon rooster
event 5 november 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 12 november 2019, 09:30-16:30, Dag 2
event 19 november 2019, 09:30-16:30, Dag 3
Utrecht
5 nov. 2019 tot 19 nov. 2019
Toon rooster
event 5 november 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 12 november 2019, 09:30-16:30, Dag 2
event 19 november 2019, 09:30-16:30, Dag 3
Den Haag
26 nov. 2019 tot 10 dec. 2019
Toon rooster
event 26 november 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 3 december 2019, 09:30-16:30, Dag 2
event 10 december 2019, 09:30-16:30, Dag 3
Eindhoven
26 nov. 2019 tot 10 dec. 2019
Toon rooster
event 26 november 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 3 december 2019, 09:30-16:30, Dag 2
event 10 december 2019, 09:30-16:30, Dag 3
Enschede
26 nov. 2019 tot 10 dec. 2019
Toon rooster
event 26 november 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 3 december 2019, 09:30-16:30, Dag 2
event 10 december 2019, 09:30-16:30, Dag 3
Groningen
26 nov. 2019 tot 10 dec. 2019
Toon rooster
event 26 november 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 3 december 2019, 09:30-16:30, Dag 2
event 10 december 2019, 09:30-16:30, Dag 3
Apeldoorn
4 dec. 2019 tot 18 dec. 2019
Toon rooster
event 4 december 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 11 december 2019, 09:30-16:30, Dag 2
event 18 december 2019, 09:30-16:30, Dag 3
Utrecht
4 dec. 2019 tot 18 dec. 2019
Toon rooster
event 4 december 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 11 december 2019, 09:30-16:30, Dag 2
event 18 december 2019, 09:30-16:30, Dag 3
Apeldoorn
2 jan. 2020 tot 16 jan. 2020
Toon rooster
event 2 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 9 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 16 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 3
Utrecht
2 jan. 2020 tot 16 jan. 2020
Toon rooster
event 2 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 9 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 16 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 3
Den Haag
8 jan. 2020 tot 22 jan. 2020
Toon rooster
event 8 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 15 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 22 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 3
Eindhoven
8 jan. 2020 tot 22 jan. 2020
Toon rooster
event 8 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 15 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 22 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 3
Enschede
8 jan. 2020 tot 22 jan. 2020
Toon rooster
event 8 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 15 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 22 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 3
Groningen
8 jan. 2020 tot 22 jan. 2020
Toon rooster
event 8 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 15 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 22 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 3
Apeldoorn
31 jan. 2020 tot 14 feb. 2020
Toon rooster
event 31 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 7 februari 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 14 februari 2020, 09:30-16:30, Dag 3
Utrecht
31 jan. 2020 tot 14 feb. 2020
Toon rooster
event 31 januari 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 7 februari 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 14 februari 2020, 09:30-16:30, Dag 3

Beschrijving

Welkom bij de Cursus CRM

Uw bedrijf verbetert haar concurrentiepositie door beter in te spelen op de behoeften van uw klant. Kortom: CRM streeft naar klantgerichter opereren. Lange tijd onderschat maar tegenwoordig niet meer weg te denken in uw bedrijfsstrategie.

Tijdens de cursus

Tijdens de Cursus CRM ontdekt u wat CRM voor uw organisatie kan betekenen en hoe u dit optimaal kunt benutten. Stapsgewijs komt u erachter wat nodig is om CRM succesvol te implementeren in uw organisatie. Van de strategie tot het kiezen van een passend CRM systeem.


De Cursus CRM bestaat uit zes modulen die samen drie lesdagen beslaan. Hieronder beschrijven we de modulen die in de cursus de revue passeren

CRM strat…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Welkom bij de Cursus CRM

Uw bedrijf verbetert haar concurrentiepositie door beter in te spelen op de behoeften van uw klant. Kortom: CRM streeft naar klantgerichter opereren. Lange tijd onderschat maar tegenwoordig niet meer weg te denken in uw bedrijfsstrategie.

Tijdens de cursus

Tijdens de Cursus CRM ontdekt u wat CRM voor uw organisatie kan betekenen en hoe u dit optimaal kunt benutten. Stapsgewijs komt u erachter wat nodig is om CRM succesvol te implementeren in uw organisatie. Van de strategie tot het kiezen van een passend CRM systeem.


De Cursus CRM bestaat uit zes modulen die samen drie lesdagen beslaan. Hieronder beschrijven we de modulen die in de cursus de revue passeren

CRM strategieën

De basis van het CRM-succes is de strategie. De CRM-strategie moet overeenkomen met de organisatiestrategie. Tijdens deze module komen verschillende praktijkvoorbeelden aan bod. U kunt zelf bepalen welke het beste bij uw organisatie past. Tevens gaat u aan de slag met een CRM-strategie voor uw organisatie. Wat is het doel, hoe is het te bewerkstelligen en wat zijn de voor- en nadelen?

CRM in uw organisatie

In de kern draait het bij CRM om het centraal stellen van de klant in de bedrijfsvoering. Alleen door CRM transparant te maken en door draagvlak te creëren kunnen goede resultaten worden verwacht. Tijdens deze module besteden we aandacht aan de inrichting van de marketing, de verkoop en de service, de taken en verantwoordelijkheden van diverse afdelingen en tenslotte politieke issues.

Bedrijfsprocessen

Naast het creëren van draagvlak zult u ook de bedrijfsprocessen moeten analyseren en beslissen welke opnieuw moeten worden ingericht en op welke manier. Het is noodzakelijk om CRM te integreren in alle bedrijfsprocessen. Dit zal deze module uitgebreid aan bod komen. Verschillende tips en trucs zullen de revue passeren.

Klantinformatie en CRM

Klantinformatie is essentieel in het CRM-proces. Maar hoe gaat u om met deze gegevens? Hoe wordt de informatie gevonden, opgeslagen en geanalyseerd? De docent laat u zien hoe u de gegevens het beste kunt analyseren en welke acties erop ondernomen kunnen worden. Een belangrijk onderdeel in het proces.

CRM systemen

De uitdaging is om de klant het gevoel te geven dat deze met één uniforme organisatie te maken heeft die klant van A tot Z bijstaat. CRM systemen helpen daarbij. Het biedt de mogelijkheid om de gegevens van de klant centraal te beheren en te coördineren (multichannel CRM). In deze module passeren verschillende CRM systemen de revue. Wat is het, wat doen ze en wat zijn de mogelijkheden. Samen met de docent bekijkt u welk CRM systeem het meest geschikt is voor u.

Praktijkcase

De praktijkcase zal als een rode draad door de Cursus CRM lopen. Voorafgaand aan de Cursus CRM kunt u uw eigen case doorgeven aan de docent. Hij zal daar tijdens de cursus rekening mee houden en zonodig de materie aan aanpassen. U kunt uw eigen praktijkcase meenemen zodat u al tijdens de Cursus CRM aan de slag gaat voor uw eigen opdracht.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.