Coach de coach
Beschrijving
Je bent gevraagd jouw collega’s te monitoren en te coachen tijdens hun werk. Je luistert daarom mee met telefoongesprekken, kijkt mee bij hun werk aan de balie en leest hun e-mails en brieven. Je wilt jouw collega’s hierbij graag motiveren en stimuleren. Je vraagt je alleen af hoe je dat het beste doet.
Na de training coach-de-coach ben je in staat om op een zelfverzekerde manier jouw collega’s on the job te coachen. Je weet hoe je omgaat met onverwachte vragen of weerstand. Het begeleiden van het coachproces gaat je uitstekend af en je feedback breng je als geen ander! Deze training is geschikt voor coaches die hun vaardigheden willen bijschaven of beginnende coaches die de kneepjes van he…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Je bent gevraagd jouw collega’s te monitoren en te coachen tijdens hun werk. Je luistert daarom mee met telefoongesprekken, kijkt mee bij hun werk aan de balie en leest hun e-mails en brieven. Je wilt jouw collega’s hierbij graag motiveren en stimuleren. Je vraagt je alleen af hoe je dat het beste doet.
Na de training coach-de-coach ben je in staat om op een zelfverzekerde manier jouw collega’s on the job te coachen. Je weet hoe je omgaat met onverwachte vragen of weerstand. Het begeleiden van het coachproces gaat je uitstekend af en je feedback breng je als geen ander! Deze training is geschikt voor coaches die hun vaardigheden willen bijschaven of beginnende coaches die de kneepjes van het vak willen leren.
De onderwerpen
- coachvaardigheden
- feedback geven
- complimenteren en confronteren
- vastleggen van afspraken
- motiveren en stimuleren
- valkuilen van een coach
- observeren en interpreteren
- communicatie
- LSD (luisteren, samenvatten, doorvragen)
- gespreksstructuur
- omgaan met weerstand.
Duur
De training coach-de-coach duurt meestal twee dagen en kan zowel individueel, als in groepsverband gevolgd worden. Het is ook mogelijk binnen je bedrijf een kortere of juist langere training te organiseren. We bepalen dan in overleg de onderwerpen.
Aanpak
Voor de training vindt er een telefonische intake plaats. In dit gesprek bespreken wij jouw praktijksituatie, de aanleiding om aan de training mee te doen en de wederzijdse verwachtingen.
Afronding
Na afloop van de training ontvang je een certificaat van deelname.
Gerelateerde traningen
Communicatie, assertiviteit, didactische vaardigheden, presenteren, klantgericht telefoneren, e-mails en brieven schrijven, train de trainer, vergaderen, onderhandelen, slechtnieuwsgesprekken voeren, leidinggeven, sollicitatiegesprekken voeren, strategisch coachen.
Maak het verschil. In wat je zegt, schrijft en doet.
Al dik 20 jaar trainen we bij honderden organisaties. Met didactische kennis versterken we mensen, teams of afdelingen. Op een praktische én leuke manier.
Communicatie & gedrag, teamsamenwerking en persoonlijke ontwikkeling: we sluiten altijd aan op je wensen.
Volg je training incompany, individueel of via ons open rooster. Online kan ook!
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.