Telefonisch Incasseren 2 | Faircasso

Tijdsduur
Logo van Faircasso
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 Faircasso heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 3 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8
Gemiddeld cijfer voor Telefonisch Incasseren 2 | Faircasso
Gebaseerd op 3 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Gina Canto Garcia
Medewerker Credit Management
8
Telefonisch Incasseren 2 | Faircasso

"- een training waar iedereen direct op zijn/haar gemak gesteld wordt
- trainer is zeer toegankelijk
- trainer is zeer open mbt eigen ervaringen
- de drie belangrijkste tips: 1. welke rol neem je aan, de ouder, kind of de volwassenen rol. 2. houdt een rustig tempo aan zodat de boodschap ook bij de klant aankomt. 3. stopwoorden vermijden, zoals ; eigenlijk, misschien, in principe" - 21-05-2019 07:33

"- een training waar iedereen direct op zijn/haar gemak gesteld wordt - trainer is zeer toegankelijk - trainer is zeer open mbt eigen ervar… alles lezen - 21-05-2019 07:33

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

De gevorderde training ‘Telefonisch Incasseren’ is bedoeld voor de incassomedewerker die extra verdieping zoekt in zijn of haar gespreksvaardigheden. Tijdens deze training leert u hoe u verschillend gedrag kunt herkennen en hoe u passief gedrag, door middel van de methode Motiverend gespreksvoering, kunt ombuigen naar constructief gedrag. Met als doel uw incassoresultaten naar een hoger niveau te brengen.

Tijdens de training komen onder meer de volgende onderwerpen aan bod:

✓ Verschillende communicatietheorieën zoals NLP en de Transactionele Analyse

✓ Motiverende gespreksvoering

✓ Argumenteren, parafraseren en controleren

✓ Slecht nieuws gesprek

✓ Omgaan met ontwijkend of agressief ged…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Incasso, Debiteurenbeheer, Faillissement, Omgaan met en Communicatieve vaardigheden.

De gevorderde training ‘Telefonisch Incasseren’ is bedoeld voor de incassomedewerker die extra verdieping zoekt in zijn of haar gespreksvaardigheden. Tijdens deze training leert u hoe u verschillend gedrag kunt herkennen en hoe u passief gedrag, door middel van de methode Motiverend gespreksvoering, kunt ombuigen naar constructief gedrag. Met als doel uw incassoresultaten naar een hoger niveau te brengen.

Tijdens de training komen onder meer de volgende onderwerpen aan bod:

✓ Verschillende communicatietheorieën zoals NLP en de Transactionele Analyse

✓ Motiverende gespreksvoering

✓ Argumenteren, parafraseren en controleren

✓ Slecht nieuws gesprek

✓ Omgaan met ontwijkend of agressief gedrag

✓ Herkennen van en omgaan met mensen met een Licht Verstandelijke Beperking
    (Bron: LVB & schulden, Lectoraat Armoede Interventies, HvA)

Datum                   : Dinsdag 1 oktober 2019

Locatie                  : Rotterdam

Duur                      : 1 dag

Investering           : € 495,- excl. BTW

Trainers                 : Jozette Witte & Trainingsacteur

Bij volledige deelname aan de training ontvangt u een certificaat als bewijs van deelname.

8
Gemiddeld cijfer voor Telefonisch Incasseren 2 | Faircasso
Gebaseerd op 3 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Gina Canto Garcia
Medewerker Credit Management
8
Telefonisch Incasseren 2 | Faircasso

"- een training waar iedereen direct op zijn/haar gemak gesteld wordt
- trainer is zeer toegankelijk
- trainer is zeer open mbt eigen ervaringen
- de drie belangrijkste tips: 1. welke rol neem je aan, de ouder, kind of de volwassenen rol. 2. houdt een rustig tempo aan zodat de boodschap ook bij de klant aankomt. 3. stopwoorden vermijden, zoals ; eigenlijk, misschien, in principe" - 21-05-2019 07:33

"- een training waar iedereen direct op zijn/haar gemak gesteld wordt - trainer is zeer toegankelijk - trainer is zeer open mbt eigen ervar… alles lezen - 21-05-2019 07:33

starstarstarstarstar_border
Sione Engels
Credit management
8
Telefonisch Incasseren 2 | Faircasso

"Goede training, veel geleerd ook het oefenen met acteur was fijn. Ze gaf veel praktijkvoorbeelden ook uit haar eigen leven wat de training levendig hield. Er was een goede afwisseling tussen theorie en praktijk." - 21-05-2019 06:49

"Goede training, veel geleerd ook het oefenen met acteur was fijn. Ze gaf veel praktijkvoorbeelden ook uit haar eigen leven wat de training l… alles lezen - 21-05-2019 06:49

starstarstarstarstar_border
Sione Engels
Credit management
8
Telefonisch Incasseren 2 | Faircasso

"Goede training, veel geleerd ook het oefenen met acteur was fijn. Ze gaf veel praktijkvoorbeelden ook uit haar eigen leven wat de training levendig hield. Er was een goede afwisseling tussen theorie en praktijk." - 21-05-2019 06:45

"Goede training, veel geleerd ook het oefenen met acteur was fijn. Ze gaf veel praktijkvoorbeelden ook uit haar eigen leven wat de training l… alles lezen - 21-05-2019 06:45

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.