Sales training: In 3 stappen klanten voor je laten kiezen

Type product
Tijdsduur

Sales training: In 3 stappen klanten voor je laten kiezen

I-knowhow
Logo van I-knowhow

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

In 3 stappen klanten voor je laten kiezen

Voor iedereen in sales en service die meer wil halen uit het verkoopgesprek met de klant.

Waarom je kiest voor deze sales training
Ook jouw klanten kiezen ondanks jouw maatwerk en scherpe prijs soms toch voor de concurrent of haken gewoonweg onverwacht af. Je hebt jouw sales op orde maar zou graag meer grip hebben op deze situaties. Dit vraagt om een uitdagende houding richting de klant, een doortastend vermogen om samen met de klant zijn behoefte in kaart te brengen en de juiste, ijzersterke verkoopargumenten te formuleren. In deze praktische en inspirerende training leer je hoe jij meer klanten voor jou kan laten kiezen.

Wat ga je leren
Stap 1: Je l…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Sales Training, Verkoopmethoden, Verkoopgesprek, Verkoopvaardigheden en Marketing en Sales.

In 3 stappen klanten voor je laten kiezen

Voor iedereen in sales en service die meer wil halen uit het verkoopgesprek met de klant.

Waarom je kiest voor deze sales training
Ook jouw klanten kiezen ondanks jouw maatwerk en scherpe prijs soms toch voor de concurrent of haken gewoonweg onverwacht af. Je hebt jouw sales op orde maar zou graag meer grip hebben op deze situaties. Dit vraagt om een uitdagende houding richting de klant, een doortastend vermogen om samen met de klant zijn behoefte in kaart te brengen en de juiste, ijzersterke verkoopargumenten te formuleren. In deze praktische en inspirerende training leer je hoe jij meer klanten voor jou kan laten kiezen.

Wat ga je leren
Stap 1: Je leert hoe je klanten positief prikkelt en stimuleert tot nadenken en hoe je omgaat met weerstand en druk in het gesprek.
Stap 2: Je leert hoe je een scherper beeld krijgt van de behoefte van je klant. Daarbij werk je aan een sterkere, meer onderscheidende verkoopargumentatie die voor je klant een redenen bevat om zaken met je te doen. 
Stap 3: Je krijgt inzicht in de fasen die een klant doorloopt tot aan zijn aankoopbeslissing en hoe jij deze fasen succesvol kunt beïnvloeden.

Hoe ga je leren
Je maakt kennis met nieuwe structuren en tactieken. Door spel, oefening en opdracht pas je de kennis direct toe. Na elk onderdeel krijg je een performance card met daarop alles wat je geleerd hebt. Tijdens de salestraining werk je aan je eigen checklist met jou persoonlijke aandachtspunten. Je trainer is naast trainer ook inspirator en zal je actief betrekken in discussie. Zelfs na de salestraining kun je nog een maand lang vragen aan je trainer stellen. Deze salestraining laat je niet alleen leren maar daagt je ook uit om jouw expertise te delen met je collega's. Deze training is dus echt jouw training waardoor je er in je dagelijkse sales ook op termijn echt iets aan hebt.

Wat levert de salestraining jou op

Je voelt je zeker en neemt meer initiatief in het verkoopgesprek. Je laat klanten nadenken over hun eigen behoefte en sluit daardoor beter aan met scherper geformuleerde verkoopargumenten. Je begrijpt beter hoe jouw klant beslist. Hierdoor heb je grip op het gesprek en is jouw voorstel meer waardevol voor je klant, geef je minder korting en laat je meer klanten voor jou kiezen.

Duur
4 dagdelen van 3,5 uur, inclusief een pauze.   

Prijs
€ 6.000,-
excl. BTW, reis-, verblijfs- en locatiekosten. Maximaal 12 deelnemers. Materiaal € 27,50 per persoon

Training: Sales, Accountmanagement
Niveau: Advanced training

Over i-knowhow

De specialisten van i-knowhow richten zich op de performance verbetering van mensen in marketing, communicatie, sales en service. Door consultancy, training en coaching brengen zij mensen in lijn met de doelen en merkwaarden van de organisatie. Zij geloven dat kennis zonder kunde weinig waard is en dat persoonlijke houding, het succes vaak in de weg staat. Daarom is een programma van i-knowhow, altijd gebaseerd op de Performance Cycle© en werkt altijd aan persoonlijke houding, vakkennis én vaardigheden. Mensen krijgen niet alleen nieuwe inzichten in hun vak maar ervaren ook hun persoonlijke betekenis voor de organisatie en de markt. Hiermee leveren mensen de beste bijdrage aan een stevige marktpositie van hun organisatie.

Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.