ChatGPT - slim & creatief communiceren

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

ChatGPT - slim & creatief communiceren

IFBD - Institute for Business Development
Logo van IFBD - Institute for Business Development
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 IFBD - Institute for Business Development heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 2 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeVan der Valk Hotel Gent - Akkerhage 10, 9000 Gent
18 nov. 2024
placeVan der Valk Hotel Antwerpen - Luitenant Lippenslaan 66, 2140 Antwerpen
25 nov. 2024
placeVan der Valk Hotel Antwerpen - Luitenant Lippenslaan 66, 2140 Antwerpen
17 jan. 2025
placeVan der Valk Hotel Antwerpen - Luitenant Lippenslaan 66, 2140 Antwerpen
4 feb. 2025
placeVan der Valk Hotel Gent - Akkerhage 10, 9000 Gent
5 feb. 2025
placeVan der Valk Hotel Antwerpen - Luitenant Lippenslaan 66, 2140 Antwerpen
19 mei. 2025
placeVan der Valk Hotel Gent - Akkerhage 10, 9000 Gent
23 mei. 2025

Beschrijving

NEE, NIET OPNIEUW CHATGPT … 

Heeft u even genoeg van ChatGPT?  Terecht, want het is niet meer uit pers en (social) media weg te branden. Men slaat u om de oren met quick wins voor veel content en met 10.000 prompts voor 20 dollar.  Jammer, want dat geneuzel doet ChatGPT oneer aan. Want u moet ChatGPT gebruiken waarvoor het bestemd is … 

Gaat u er op een intelligente manier mee aan de slag? Dan levert het u onvermoede inzichten om nog beter te beslissen. En geniale insteken om uit de band te springen met uw communicatie. En precies dat leert u in deze workshop.   

HET IS GEEN TOEVAL DAT CHATGPT NIET WRITEGPT HEET. 

AI-chatbots werden in de allereerste plaats ontworpen om te … chatten. U w…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Creativiteit, ChatGPT, Creatief schrijven, Verhalen schrijven en Schilderen.

NEE, NIET OPNIEUW CHATGPT … 

Heeft u even genoeg van ChatGPT?  Terecht, want het is niet meer uit pers en (social) media weg te branden. Men slaat u om de oren met quick wins voor veel content en met 10.000 prompts voor 20 dollar.  Jammer, want dat geneuzel doet ChatGPT oneer aan. Want u moet ChatGPT gebruiken waarvoor het bestemd is … 

Gaat u er op een intelligente manier mee aan de slag? Dan levert het u onvermoede inzichten om nog beter te beslissen. En geniale insteken om uit de band te springen met uw communicatie. En precies dat leert u in deze workshop.   

HET IS GEEN TOEVAL DAT CHATGPT NIET WRITEGPT HEET. 

AI-chatbots werden in de allereerste plaats ontworpen om te … chatten. U werpt ze uw probleem voor de voeten samen met de context die erbij hoort. Zo werkt u op de juiste manier geleidelijk naar uw vraag toe.  Dan speurt ChatGPT voor u naar vergelijkbare patronen in de verzamelde wereldkennis en -communicatie. Geen wonder dat het u keer op keer verbaast met zijn diepgaande inzichten. Wel, toch als u er in slaagt het te sturen met écht intelligente vragen.

IEDEREEN COMMUNICEERT, U OOK 

Daarom richt deze workshop zich tot iedereen die communiceert en dat beter wil doen. Uiteraard communicatie en PR, of marketing en sales. Maar net zo goed ICT en Finance. Want met ChatGPT gaan we naar de kern van communiceren: het juiste argument uitspelen, de onuitgesproken bezwaren counteren, en de gepaste vorm en stijl kiezen.

LEG UZELF HET VUUR AAN DE SCHENEN

Wilt u uzelf niét uitdagen? Neem dan vooral geen deel aan deze workshop. Want ChatGPT werkt als WD40-kruipolie voor vastgeroeste ideeën. Het neemt de oogkleppen weg die we onszelf onbewust opzetten. Het verruimt uw blik zodat u nieuwe gronden ontgint:

  • Met welke argumenten nudget u uw prospects in uw richting?
  • Waarop kan een bijna-klant in extremis toch nog afhaken, en hoe pareert u dat?
  • Waarmee krijgt u van uw medewerkers de buy-in voor een HR-programma?
  • Met welke geniale insteek wordt uw speech een succes?
  • Hoe vervangt u een brainstormsessie met het hele team door één chatsessie? En vindt u consensus rond een mindmap die ChatGPT zelf opbouwt?
  • Welke voor de hand liggende oplossingen ziet u over het hoofd?
  • Hoe vat u de jaarresultaten samen voor uw medewerkers?
  • Wat is de feilloze analogie om een moeilijk concept helder uit te leggen?
  • Wat is het argumentarium waarmee uw ‘advocaat’ uw project verkoopt aan de ‘beslisser’?
  • Welke verrassende vragen lokken een geïnterviewde uit zijn tent?
  • Hoe zorgt ChatGPT voor een uniforme stijl in uw bedrijfscommunicatie? 
  • Welke sprankelende ideeën maken van uw personeelsmagazine of uw bedrijfsblad een leesmagneet?
  • Wanneer hebt u nooit meer last van writer’s block? Of thinker’s block?

GENERATIEF, NIET ANALYTISCH

Uit de lijst leidt u al af dat we met ChatGPT out-of-the-box zullen denken. Maar niet vrijblijvend: we eisen ideeën en insteken die impactvol en uitvoerbaar zijn. 

Wat niét aan bod komt? De Advanced Data Analysis-tool van ChatGPT Plus. Daarmee analyseert u in een mum van tijd rapporten en verslagen. Die tool behandelen we dus niét: we gebruiken ChatGPT puur voor zijn generatieve vermogen.

AL DOENDE LEREN

Wat een verademing: u krijgt geen enkele slide te zien. Uw trainer steekt van wel met: “Ik weet waar we vandaag starten en waar we moeten eindigen. Toch heb ik geen idee van de route, want die bepaal … jíj.” We scharen ons dus meteen rond ons werkpaard: ChatGPT. Dat leggen we live uw vragen en opdrachten voor. Gaandeweg ontdekken we wanneer het doet wat u verwacht. En hoe u het daar nog moeiteloos óver tilt met de juiste prompting.

THE GOOD, THE BAD AND THE UGLY

Uiteraard komen ook de andere AI-chatbots aan bod, en zit beeldgeneratie sowieso in ChatGPT Plus ingebakken. We gaan ook de hete hangijzers niet uit de weg, zoals privacy, copyright en bias van de ChatGPT-database. Al zult u snel inzien dat die voor u geen beperking hoeven te zijn. Wat wel? De hallucinaties die eigen zijn aan generatieve AI: onjuiste facts and figures. Maar ook daar zeilen we omheen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.