De klantenfluisteraar
Startdata en plaatsen
IFBD - Institute for Business Development biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Antwerpen, Brussel, Gent
Beschrijving
Enig idee hoe het "klantenbrein" nu echt werkt?
Weten wat je klanten denken …. Inkijk in de échte werking van dit klantenbrein. Het zou je job toch een flink stuk makkelijker maken. Want hoe vaak zijn klanten niet wispelturig, onvoorspelbaar, koppig, hardleers en soms zelfs onredelijk? En maken zij van jouw job een echte hel.
Werken zonder klanten zou toch zo veel makkelijker zijn ... alleen
Klanten … aan de ene kant garanderen zij je inkomen en zijn ze je broodwinning. Je moet hen koesteren als je waardevolste bezit. Maar aan de andere kant worden ze steeds veeleisender, minder flexibel en weten ze nooit wat ze nu echt willen. Ze zijn onredelijk en steeds is het onze schuld. Werken z…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Enig idee hoe het "klantenbrein" nu echt werkt?
Weten wat je klanten denken …. Inkijk in de échte werking van dit klantenbrein. Het zou je job toch een flink stuk makkelijker maken. Want hoe vaak zijn klanten niet wispelturig, onvoorspelbaar, koppig, hardleers en soms zelfs onredelijk? En maken zij van jouw job een echte hel.
Werken zonder klanten zou toch zo veel makkelijker zijn ... alleen
Klanten … aan de ene kant garanderen zij je inkomen en zijn ze je broodwinning. Je moet hen koesteren als je waardevolste bezit. Maar aan de andere kant worden ze steeds veeleisender, minder flexibel en weten ze nooit wat ze nu echt willen. Ze zijn onredelijk en steeds is het onze schuld. Werken zonder klanten zou toch zoveel makkelijker zijn …
Wat maakt klanten echt blij?
Onze websites en brochures staan er vol van: bij ons staat de klant centraal. Maar weten wij eigenlijk wel wat de klant echt wilt? En weet de klant zelf dit wel? Wat maakt die klant nu echt blij? Heel vaak heeft de klant andere noden en verwachtingen dan dat jij denkt (en vaak dat hij zelf denkt te hebben). Kent u de echte behoeften van uw klant? Weet je hoe hij echt over jou denkt? Over je concurrenten? Zijn eigen business? Wees zelf eens wat minder interessant en wat meer geïnteresseerd en geef uw klant wat hij echt nodig heeft.
Zoek mot met je klant.
Bij alle contactmomenten met de klant probeer je zoveel mogelijk aandacht en service te bieden, dat is normaal. In elke klantenrelatie komt echter een MOT-moment, een Moment of Truth… Dat moment waarop je extra alert moet zijn. Zoek dit moment bewust en voorbereid op. Want dat is het moment dat je je kunt onderscheiden, waardoor er meer dan alleen een zakelijke relatie ontstaat.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.