Content Strategie - Digital Marketing

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van IPro Training NL
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,0 IPro Training NL heeft een gemiddelde beoordeling van 9,0 (uit 131 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8
Gemiddeld cijfer voor Content Strategie - Digital Marketing
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Marijke Heusden
Loopbaanadviseur / Yogadocent
8
Content Strategie - Digital Marketing

"Saskia laat je, op zeer toegankelijke wijze, zien hoe je marketing kan toepassen, ten gunste van je organisatie OF om je beoogde doelen te bereiken. Ze heeft dan ook veel aandacht voor je individuele groei. Na deze dag kon ik echt aan de slag met een goed doordachte en gestructureerde "branding". Dankjewel Saskia ! " - 26-03-2020 20:27

"Saskia laat je, op zeer toegankelijke wijze, zien hoe je marketing kan toepassen, ten gunste van je organisatie OF om je beoogde doelen te b… alles lezen - 26-03-2020 20:27

Startdata en plaatsen

placeArnhem
25 aug. 2020 tot 27 aug. 2020
check_circle Startgarantie
placeDen Haag
15 sep. 2020 tot 17 sep. 2020
check_circle Startgarantie
placeArnhem
13 okt. 2020 tot 15 okt. 2020
check_circle Startgarantie
placeDen Haag
10 nov. 2020 tot 12 nov. 2020
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Als organisatie´kom je niet weg´met simpelweg het zenden van je boodschap. Je zal interactie moeten zoeken met je publiek en in gesprek moeten blijven. Met de juiste content in beeld, geluid of woord is dat zeker mogelijk. Daarnaast is het zaak om jouw content altijd in lijn met je merk en merkwaarden te krijgen en te houden. Zodat je op zowel korte als de lange termijn het juiste publiek blijft aanspreken. 

In deze training krijg je strategische én praktische handvatten voor het bedenken, maken en verspreiden van content dat aansluit bij de klantreis van je doelgroep. Je legt de basis voor een eigen effectieve content strategie en ontdekt hoe je het hele jaar door relevante content kunt ma…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Digital Marketing, Content Marketing, Online marketing, Google Analytics en Gamification.

Als organisatie´kom je niet weg´met simpelweg het zenden van je boodschap. Je zal interactie moeten zoeken met je publiek en in gesprek moeten blijven. Met de juiste content in beeld, geluid of woord is dat zeker mogelijk. Daarnaast is het zaak om jouw content altijd in lijn met je merk en merkwaarden te krijgen en te houden. Zodat je op zowel korte als de lange termijn het juiste publiek blijft aanspreken. 

In deze training krijg je strategische én praktische handvatten voor het bedenken, maken en verspreiden van content dat aansluit bij de klantreis van je doelgroep. Je legt de basis voor een eigen effectieve content strategie en ontdekt hoe je het hele jaar door relevante content kunt maken. 

Doelgroep

Alle medewerkers die in de praktijk al met content werken. Die meer vanuit een strategisch oogpunt onderscheidende en effectieve content willen maken. Denk aan marketeers, brand managers, communicatieprofessionals, social media-specialisten, (web) redacteuren en andere contentmakers.

Programma

Dag 1. Groundwork

  • De ontwikkelingen van Marketing en Media in vogelvlucht
  • Verkenning van eigen Mssie + Markt.
  • Bepalen van de Kern Activiteiten en Interne Succesfactoren.
  • Merkidentiteit + Key Words
  • Buyer Journey + Doelgroepen + Buyer Persona´s
  • Strategische doelstellingen van Management + welke freelancers zitten waar?
  • Ronde tafelgesprekken organiseren met medewerkers, klanten of leveranciers. 

Dag 2. Content is King

  • Contentplan
  • Contentstrategie
  • Contentkalender
  • Contentdoelstellingen
  • Sales Funnel opzetten
  • Stijlguide
  • Input ronde tafelgesprekken integreren

Dag 3. Tooling + Testing

  • Vergelijking van beschikbare tools als Coosto + Hootsuite + Saleswings + OBI4wan + Apostl + Hubspot + Semrush + Uberflip + buzzsumo + Loomly etc.
  • KPI´s
  • Succes meten
  • Meten, Analyseren en Bijstellen

Resultaat

Na deze training ben je in staat om de juiste content te creeren voor jouw publiek met behoud van je merkwaarden. Je denkt vanuit strategisch oogpunt in lijn met de identiteit van het merk of de organisatie, je kunt persona’s definiëren, een content strategie bepalen, thema’s en onderwerpen formuleren en een content planning opstellen.Je leert om rekening te houden met de invloeden van de markt, je eigen organisatie, het publiek, de customer journey en de beschikbare middelen om de juiste keuzes te maken en niet met hagel te schieten.

IPro Training NL werkt met kleine groepen van maximaal 4 deelnemers. Een hoge leeropbrengst is het resultaat. De tijden van onze trainingen zijn van 09.00 tot 12.00 h en van 13.00 tot 16.00 h.

8
Gemiddeld cijfer voor Content Strategie - Digital Marketing
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_border
Marijke Heusden
Loopbaanadviseur / Yogadocent
8
Content Strategie - Digital Marketing

"Saskia laat je, op zeer toegankelijke wijze, zien hoe je marketing kan toepassen, ten gunste van je organisatie OF om je beoogde doelen te bereiken. Ze heeft dan ook veel aandacht voor je individuele groei. Na deze dag kon ik echt aan de slag met een goed doordachte en gestructureerde "branding". Dankjewel Saskia ! " - 26-03-2020 20:27

"Saskia laat je, op zeer toegankelijke wijze, zien hoe je marketing kan toepassen, ten gunste van je organisatie OF om je beoogde doelen te b… alles lezen - 26-03-2020 20:27

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met IPro Training NL, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.