ITIL4 Foundation

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Online
Startdatum en plaats
Logo van ITCaS International

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

computer Online:
7 dec. 2021
computer Online:
7 dec. 2021 tot 21 dec. 2021

Beschrijving

Live Online trainen met genoeg tijd tussen de lessen voor het verwerken van de lesstof en het maken van opdrachten. In de avonduren dus rustig de training volgen en overdags werken.

ITIL, voorheen bekend als Information Technology Infrastructure Library, wordt beschouwd als de best practice-richtlijn voor IT-servicemanagement. Het ITIL-framework bestaat al heel lang en heeft veel veranderingen en updates ondergaan. De nieuwste is ITIL 4 die in 2018 werd aangekondigd en officieel werd uitgebracht in februari 2019.

De ITIL 4 Foundation-certificering is bedoeld als een inleiding tot ITIL 4 en stelt je in staat om naar IT-servicemanagement te kijken via een end-to-end operationeel model voor het creëren, leveren en voortdurende verbetering van op technologie gebaseerde producten en services.

 

 

Resultaat na de opleiding

Na afloop van de training:

  • Ben je uitstekend …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL v4, ITIL Overzicht, ITIL Practitioner, ITIL Foundation en ITIL v3.

Live Online trainen met genoeg tijd tussen de lessen voor het verwerken van de lesstof en het maken van opdrachten. In de avonduren dus rustig de training volgen en overdags werken.

ITIL, voorheen bekend als Information Technology Infrastructure Library, wordt beschouwd als de best practice-richtlijn voor IT-servicemanagement. Het ITIL-framework bestaat al heel lang en heeft veel veranderingen en updates ondergaan. De nieuwste is ITIL 4 die in 2018 werd aangekondigd en officieel werd uitgebracht in februari 2019.

De ITIL 4 Foundation-certificering is bedoeld als een inleiding tot ITIL 4 en stelt je in staat om naar IT-servicemanagement te kijken via een end-to-end operationeel model voor het creëren, leveren en voortdurende verbetering van op technologie gebaseerde producten en services.

 

 

Resultaat na de opleiding

Na afloop van de training:

  • Ben je uitstekend voorbereid op het examen ITIL® 4 Foundation.
  • Ken je  de belangrijkste termen en concepten van ITIL® 4.
  • Kun je het IT-servicemanagement van je organisatie verbeteren.

Voor wie

ITIL trainingen kunnen worden gevolgd door iedereen die geïnteresseerd is in IT Servicemanagement.

  • Individuen die hun reis beginnen in servicemanagement
  •  ITSM-managers en aspirant-ITSM-managers
  • Individuen die werken met een sterke interface met dienstverlening
  • Bestaande houders van een ITIL-certificaat die hun kennis willen bijwerken
  • Individuen die werkzaam zijn in andere IT-gebieden (digitaal, product, ontwikkeling) met een sterke interface met dienstverlening.

 

Aanpak

Het gedegen programma van deze Live online training is erop gericht dat je het geleerde direct kunt toepassen in je praktijksituatie. De ervaren en gecertificeerde trainers van CareerIT behandelen de theorie waarna je zelf met labs aan de slag gaat. Je gaat aan de slag met verschillende oefeningen waardoor je een optimale verwerking van de theorie krijgt.

De lessen worden Live Online gegeven. Kandidaten kunnen de training volgen vanuit huis of andere plek waar ze ongestoord kunnen werken. De docent geeft live les als in een klassikale omgeving.

Voorkennis

Je hebt geen specifieke voorkennis nodig.

 

Prijs

€ 995,-

 

Certificaat

Je ontvangt een certificaat van ITIL- 4 foundation na het halen van het ITIL- 4 foundation examen.

Start

7 September

5 Oktober

9 November

7 December

 

Inhoud

  • Introductie van ITIL- 4 Foundation.
  • Sleutelelementen, concepten en terminologie in ITIL en IT Service Management.
  • Vier dimensies die cruciaal zijn voor de vorming van producten en diensten.
  • Service value Systeem.
  • Zeven leidende principes die een organisatie in alle omstandigheden kan gebruiken.
  • Hoe elke activiteit en praktijk waarde creëert in het servicewaardesysteem.

Duur en tijd

Duur: 5 avondsessies

Tijd: 18:00 tot 20:30 uur

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Vraag informatie aan over deze training. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: ITIL v4.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.