Help! Een klant?!
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Help! Een klant!?
Klanten komen niet vanzelf naar u toe. Er moet moeite voor gedaan worden. Laat zien dat u ze wat te bieden heeft.
In deze training leert u hoe u de verkoopresultaten verbeterd door op een authentieke manier acquisitie gesprekken te voeren en eventueel afspraken te maken. En hoe u uw relatie met de klant kunt behouden en verbeteren. De trainer begeleid u hierin op een professionele en interactieve wijze.
Het doel van de training is op een ontspannen manier een acquisitie-gesprek te voeren.
-
Hoe brengt u het product over op een manier dat de klant het van u koopt?
-
Hoe gaat u om met bezwaren?
-
Leer uw klant kennen en begeleid hen in het koopproces. Draaien we z…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Help! Een klant!?
Klanten komen niet vanzelf naar u toe. Er moet moeite voor gedaan worden. Laat zien dat u ze wat te bieden heeft.
In deze training leert u hoe u de verkoopresultaten verbeterd door op een authentieke manier acquisitie gesprekken te voeren en eventueel afspraken te maken. En hoe u uw relatie met de klant kunt behouden en verbeteren. De trainer begeleid u hierin op een professionele en interactieve wijze.
Het doel van de training is op een ontspannen manier een acquisitie-gesprek te voeren.
-
Hoe brengt u het product over op een manier dat de klant het van u koopt?
-
Hoe gaat u om met bezwaren?
-
Leer uw klant kennen en begeleid hen in het koopproces. Draaien we zomaar een nummer en duiken we in het diepe, of onderzoeken we eerste wie de prospect is? Met de technologie om ons heen heeft u binnen een minuut research gedaan en gaat u voorbereid het gesprek in.
-
Hoe krijgt u inzicht in de wensen en behoeften?
-
Hoe krijgt u vertrouwen van uw klant?
Overkom bezwaren, elke verkoop begint met een NEE. Roept u de juiste bezwaren op dan kunt u verder met het gesprek, en blijft het voor beide partijen “leuk”.
Leer uw enthousiasme te gebruiken op een gedoseerde manier. Luisteren, (wat verteld de klant me nu echt?) is een belangrijk onderdeel van deze training.Laten we reëel zijn, niet elk verkoopgesprek verkoopt, maar hoe zou u het vinden elk gesprek van beide kanten met een lach te kunnen afsluiten. Wij geven u handvatten mee om tot dit punt te komen en meer plezier te krijgen in acquisitie, want als u er plezier in krijgt gaat u het vaker doen en dan wordt u er beter in en krijgt u er nog meer plezier van! (en meer verkopen). En als u eenmaal weet hoe uw klant denkt en handelt is het makkelijker om deze klant te behouden!
Programma (het programma is eventueel aan te passen aan uw behoefte)
Dag 1;
-
Stappen plan maken, en USP van uw product omzetten in een inleiding.
-
Het voorbereiden van het gesprek
-
Contact maken met de klant
-
Inventariseren van de koopbehoefte
Dag 2;
-
Omgaan met bezwaren
- Onderhandelen en afsluiten
Dag 3;
- Live coachen op de werkvloer, en hoe onderhoud ik mijn relaties op de juiste manier?
Dag 3 is optioneel, deze training kan ook heel goed in twee dagen gegeven worden.
Onze trainingen zijn voorbeelden die aangepast kunnen worden op uw wensen.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.