Telefonie training: Alcatel-Lucent Enterprise
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Binnen de bedrijfscommunicatie staan technologische ontwikkelingen niet stil. Ook personeelssamenstellingen zijn voortdurend aan verandering onderhevig. Het goed opleiden van gebruikers en beheerders van uw communicatieoplossingen is dan ook van groot belang.
Speciaal hiervoor heeft Koning & Hartman samen met Alcatel-Lucent Enterprise een groot aantal opleidingen en trainingen ontwikkeld zoals toestel-, configuratie- en beheerderstrainingen. De trainingen zijn geschikt voor o.a. eindgebruikers, beheerders supervisors en managers. Voorkennis is niet noodzakelijk.
Het doel van onze trainingen is om gebruikers en beheerders in staat te stellen het toestel optimaal te kunnen gebruiken en beheren…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Binnen de bedrijfscommunicatie staan technologische
ontwikkelingen niet stil. Ook personeelssamenstellingen zijn
voortdurend aan verandering onderhevig. Het goed opleiden van
gebruikers en beheerders van uw communicatieoplossingen is
dan ook van groot belang.
Speciaal hiervoor heeft Koning & Hartman samen met
Alcatel-Lucent Enterprise een groot aantal opleidingen en
trainingen ontwikkeld zoals toestel-, configuratie- en
beheerderstrainingen. De trainingen zijn geschikt voor o.a.
eindgebruikers, beheerders supervisors en managers. Voorkennis is
niet noodzakelijk.
Het doel van onze trainingen is om gebruikers en beheerders in
staat te stellen het toestel optimaal te kunnen gebruiken en
beheren. Hieronder volgt een overzicht van de trainingen die wij
aanbieden.
Toestellen
• Toesteltraining
• Toesteltraining kantoor + voicemail
• Toesteltraining Callcenter
agent
• Toesteltraining Chef / Secr. schakeling
• Toestelgebruik DECT
• Vox 4059 (Mac/IP/EE) PC Bediening
• Vox 4038/4068 bediening
Omnivista 4760 (en 8770)
• Configuratiebeheer basis
• Gidsbeheer / directory
• Kostenregistratie
• Gidsbeheer op PC bediening 4059
• Prestatiebeheer (traffic-performance)
• Alarmen
• Contact Center, Standard Edition, Supervisor / Callflow,
Rapportage
Meer informatie over deze trainingen vindt u hier.
Meer informatie
U beslist zelf welke trainingen interessant zijn voor uw
organisatie. In overleg bepalen wij een datum en locatie voor de
training(en). Kosten voor deze trainingen zijn €599 per dagdeel,
ongeacht het aantal deelnemers. Elke module duurt 1
dagdeel.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.