Train de trainer

Type product
Tijdsduur

Train de trainer

Next Generation Training
Logo van Next Generation Training

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Train de Trainer

Managers, medewerkers P&O, HRM, projectleiders, consultants en startende trainers kunnen gericht worden opgeleid in:

Het voeren van intakegesprekken,Het bespreken van DISC rapporten, PPA, Insights en/of vaardigheidsmeters zoals de Performancescan© van NGT,Het trainen van communicatieve gespreksvaardigheden,Het trainen van commerciele gespreksvaardigheden,Het trainen van gedrags en competentie modulen, Het voorbereiden, opzetten, uitvoeren en evalueren van rollenspelen en simulaties, Het toepassen van groepsoefeningen en casus, Trainen in sales of team overleg, Het coachen en trainen on the job.


Train de Trainer Onderwerpen:

Gedragstypologie; inzicht in eigen voorkeurstij…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Train de trainer, Coaching, Co-actief coachen, Trainersvaardigheden en Didactische vaardigheden.

Train de Trainer

Managers, medewerkers P&O, HRM, projectleiders, consultants en startende trainers kunnen gericht worden opgeleid in:

Het voeren van intakegesprekken,Het bespreken van DISC rapporten, PPA, Insights en/of vaardigheidsmeters zoals de Performancescan© van NGT,Het trainen van communicatieve gespreksvaardigheden,Het trainen van commerciele gespreksvaardigheden,Het trainen van gedrags en competentie modulen, Het voorbereiden, opzetten, uitvoeren en evalueren van rollenspelen en simulaties, Het toepassen van groepsoefeningen en casus, Trainen in sales of team overleg, Het coachen en trainen on the job.


Train de Trainer Onderwerpen:

Gedragstypologie; inzicht in eigen voorkeurstijlen
Inzicht in en herkennen van voorkeurstijlen van anderen
Het maken van verbinding tussen eigen stijl en die van anderen
Toepassen van het kernkwadrant en kerncompetenties
Structureren van gesprekken
Geven van en vragen om FeedBack
Formuleren van doelen en hanteren van gespreksagenda
Inventariseren, luisteren, doorvragen, samenvatten
Problem solving model
SKIO model
Argumenteren, overtuigen en enthousiasmeren, motiveren
Omgaan met weerstanden en bezwaren
In de spanning stappen; tot de kern komen
Commitment halen, Concrete en harde afspraken maken, positief vervolg creeren,
Coaching model on the job/werkplek

Next Generation Training is een eigentijds trainingsburo, gespecialiseerd in het trainen van commerciële en communicatieve vaardigheden & het ontwikkelen en toepassen van effectief gedrag. NGT is geaccrediteerd practitioner voor Insights Discovery. NGT biedt een ruim aanbod van trainingsonderwerpen die tailor made kunnen worden gemaakt en kunnen worden samengevoegd tot een gericht en effectief trainingsprogramma, afgestemd op uw specifieke opledingsdoelstellingen. Deze onderwerpen zijn o.a.:

Externe communicatie

Telefonische gespreksvoering

  • Klantgerichtheid
  • Klachtbehandeling
  • Telefonische verkoop
  • Upselling en cross-selling
  • Telefonisch afspraken maken

Sales & Fieldsales

  • Rayonmanagement
  • Kengetallen in de supermarkt
  • Commerciële Gespreksvoering
  • Presentatietechnieken
  • Omgaan met weerstanden
  • Commerciële gedragstraining
  • In de spanning stappen
  • Onderhandelen-1
  • Prijs verkopen
  • Productintroducties
  • Conceptselling
  • Succesvolle acquisitie
  • Telefonisch afspraken maken

Account management

Relatiemanagement
Commerciële Gespreksvoering
Presentatietechnieken
Omgaan met weerstand
Commerciële gedragstraining
In de spanning stappen
Onderhandelen-1
Onderhandelen-2
Productintroducties
Conceptselling
Marktbewerkingsplan
Accountanalyse en Accountplan

Interne communicatie

  • Competentiemanagement
  • Transitie & verandermanagement
  • Gedragstypologie
  • Teambuilding Afdelingsmanagement
  • Beoordelings -en functioneringsgesprekken
  • Effectief vergaderen
  • Train de trainer
  • Coaching on the job
  • Sales / Fieldmanagement
  • Timemanagement 
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.