Customer-focused working

Type product
Logo van NCOI Online Academy

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Onlineacademy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep

Deze online training is onderdeel van een jaarabonnement met meer dan 220 leerproducten.

Online Academy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep. Bij Online Academy volg je onbeperkt online trainingen. Al deze trainingen zijn onderverdeeld in korte blokken van 5 a 10 minuten. Uit onderzoek blijkt namelijk dat je zo meer onthoudt dan wanneer je alles in één keer leert.

Verwacht bij Online Academy geen lange saaie teksten, maar korte uitleg, boeiende filmpjes en persoonlijke opdrachten. En die kun je doen waar en wanneer het jou uitkomt. Op pc, tablet of smartphone. Onderweg, achter je bureau of thuis op de bank.

This online course is for everyone who wants to improve their customer contact and in the end: customer happiness.

Customer focused working can only be done when you know who your customer is. Secondly you need to know what he/she actually wants. In this Online course you do not only learn these two basics but also how you can easily improve your customer focus in general. And off course keeping an eye on yourself and your company values while doing so. Being customer focused also means saying "no" every once in a while. In addition, you will probably notice, having a customer focus and improving their happiness, will also improve yours!
Do you want to improve your customer focus, start serv…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Stoppen met roken, Vitaliteitscoach, NLP, Digitale transformatie en Innovatiemanagement.

Onlineacademy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep

Deze online training is onderdeel van een jaarabonnement met meer dan 220 leerproducten.

Online Academy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep. Bij Online Academy volg je onbeperkt online trainingen. Al deze trainingen zijn onderverdeeld in korte blokken van 5 a 10 minuten. Uit onderzoek blijkt namelijk dat je zo meer onthoudt dan wanneer je alles in één keer leert.

Verwacht bij Online Academy geen lange saaie teksten, maar korte uitleg, boeiende filmpjes en persoonlijke opdrachten. En die kun je doen waar en wanneer het jou uitkomt. Op pc, tablet of smartphone. Onderweg, achter je bureau of thuis op de bank.

This online course is for everyone who wants to improve their customer contact and in the end: customer happiness.

Customer focused working can only be done when you know who your customer is. Secondly you need to know what he/she actually wants. In this Online course you do not only learn these two basics but also how you can easily improve your customer focus in general. And off course keeping an eye on yourself and your company values while doing so. Being customer focused also means saying "no" every once in a while. In addition, you will probably notice, having a customer focus and improving their happiness, will also improve yours!
Do you want to improve your customer focus, start serving them better and improving your own joy in work? Start this course right away!

Over je aankoop:
Met deze aankoop krijg je niet alleen toegang tot deze Online Training maar ook tot de meer dan 120 andere Online Trainingen van NCOI Online Academy.
Je krijgt een jaar lang toegang tot het gehele platform met alle Online Trainingen die er in zitten van meer dan 10 erkende opleiders. Bijvoorbeeld Boertien Vergouwen Overduin, NCOI Opleidingen, Lectric, Computrain en meer.

Hoe werkt het?
Na je aankoop krijg je binnen 2 dagen een bevestiging met instructie hoe je jouw abonnement kan activeren. Je kunt dan direct aan de slag met je online training en ook bekijken welk ander aanbod er beschikbaar is.
Nu al nieuwsgierig? Kijk op www.onlineacademy.nl voor het gehele aanbod.

-Je abonnement is een jaar geldig en wordt niet automatisch verlengd.

Get to know your customer.
Putting customers first.
To engage customers for the long term.

Working with a customer focus is for everyone. We all have customers. Sometimes externally but actually always internally. Do you want to go from task focused to customer focused? Start right away!

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.