Overtuigend Verkopen│Sales│Verkoop│Presenteren

Niveau
Tijdsduur
Logo van Optimum Performance
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,8 Optimum Performance heeft een gemiddelde beoordeling van 8,8 (uit 12 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Optimum Performance verzorgt al sinds 1989 trainingen en cursussen gericht op het bedrijfsleven. De door ons ontwikkelde trainingen zijn inmiddels door diverse trainingsbureaus overgenomen. Ons streven is bedrijven en organisaties de gereedschappen te bieden om op een hoger plan te komen. Wij doen dit door vooraf een duidelijke analyse te maken van de eventuele knelpunten waardoor we zeer gericht oplossingen kunnen bieden door middel van individuele praktijkgerichte cursussen.

  • Hoe krijgt u uw klant zover dat hij meer bij u wilt kopen?
  • Hoe laat u een klant zien dat uw product het beste voor hem of haar is?
  • Hoe gaat u op een goede manier om met prijsdiscussies?
  • Vindt u dat u soms te veel korting moet geven?
  • Wat is de beste manier om een klant te overtuigen?
  • Hoe kunt u uw klanten tevreden houden?
  • Hoe verhoog je plezier op de werkvloer door middel van verkooptechnologie?
  • Wat zijn de meest succesvolle manieren om meer omzet te creëeren?

De workshop “Overtuigend verkopen” gaat in op bovenstaande vragen. De workshop is speciaal ontworpen voor beginnende of minder ervaren verkopers die hun producten, diensten of ideeën effectiever willen leren verkopen. U leer…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Sales management, Overtuigen, Sales Training, Presenteren en NIMA A Sales.

Optimum Performance verzorgt al sinds 1989 trainingen en cursussen gericht op het bedrijfsleven. De door ons ontwikkelde trainingen zijn inmiddels door diverse trainingsbureaus overgenomen. Ons streven is bedrijven en organisaties de gereedschappen te bieden om op een hoger plan te komen. Wij doen dit door vooraf een duidelijke analyse te maken van de eventuele knelpunten waardoor we zeer gericht oplossingen kunnen bieden door middel van individuele praktijkgerichte cursussen.

  • Hoe krijgt u uw klant zover dat hij meer bij u wilt kopen?
  • Hoe laat u een klant zien dat uw product het beste voor hem of haar is?
  • Hoe gaat u op een goede manier om met prijsdiscussies?
  • Vindt u dat u soms te veel korting moet geven?
  • Wat is de beste manier om een klant te overtuigen?
  • Hoe kunt u uw klanten tevreden houden?
  • Hoe verhoog je plezier op de werkvloer door middel van verkooptechnologie?
  • Wat zijn de meest succesvolle manieren om meer omzet te creëeren?

De workshop “Overtuigend verkopen” gaat in op bovenstaande vragen. De workshop is speciaal ontworpen voor beginnende of minder ervaren verkopers die hun producten, diensten of ideeën effectiever willen leren verkopen. U leert in deze workshop hoe u op een eerlijke manier anderen overtuigt zodat u meer omzet genereert. Een goede vertrouwensrelatie met de klant is van groot belang voor de continuïteit van uw bedrijf. U leert op een aangename manier nog beter te verkopen zodat het u minder inspanning kost en u tijd over houdt. U zult zien dat dit ook uw eigen motivatie verhoogt om betere resultaten te bereiken! Interessante tips over het spel klant-verkoper. Leer een win-win situatie te creëren voor alle partijen!


Leerdoel Te leren om op een aangename manier nog makkelijker het vertrouwen van klanten en potentiële klanten te winnen, hen te overtuigen en vast te houden.


Globale inhoud

  • Het verkoopproces in 5 stappen. Wat is de juiste volgorde voor een klant en wat is de juiste volgorde voor een verkoper?
  • Er wordt diep ingegaan op de menselijke vaardigheden die u nodig heeft bij het verkopen.
  • Een overzicht van alle voorkomende emoties en hoe daarop in te spelen tijdens het verkopen.
  • Doelgroep bepalen en juiste manier van presenteren bepalen en oefenen.
  • Oefenen met vragen stellen. Leren om de klant over te halen bij u te kopen. Hoe met tegenwerpingen om te gaan en wat te doen als de andere kant u niet lijkt te begrijpen.
  • Hoe u omgaat met moeilijke situaties, b.v. met klanten die brutaal zijn, waar u door afgesnauwd wordt of die met onredelijke klachten komen.
  • Hoe u prijsovereenkomsten maakt zonder te veel korting te moeten geven.
  • Een overzicht van succesvolle en minder succesvolle verkoopacties, waarmee u uw eigen functioneren kunt toetsen.

Eindresultaat Een goede, gemotiveerde en zelfverzekerde verkoper die door effectieve communicatie een uitstekende relatie met klanten en potentiële klanten weet te op te bouwen en te onderhouden en die zijn producten, diensten en ideeën op een overtuigende manier verkoopt.

Leervorm: Een 4-daagse workshop die is opgebouwd uit theorie afgewisseld met praktijkoefeningen, met veel interactie tussen de trainer en de deelnemers en tussen de deelnemers onderling.

Cursusduur: 4 dagen (in groepsverband)

Plaats: Op uw locatie of op onze eigen locatie (dit is inclusief lunch).

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.