Facilitair Medewerker Allround (huismeester, bode, conciërge, handyman)

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Pieter Boeijing
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Possible.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 Possible. heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 233 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #2 in Arbo & Veiligheid.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,8
Gemiddeld cijfer voor Facilitair Medewerker Allround (huismeester, bode, conciërge, handyman)
Gebaseerd op 13 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstar_halfstar_border
hetty teljoarubun
Frontoffice medewerker
7
Facilitair Medewerker Allround (huismeester, bode, conciërge, handyman)

"Pieter Boeijing is een trainer die de juiste modules in de training geeft waar ik veel aan heb en geeft ook aan welke modules van toepassing is voor functie frontoffice" - 19-10-2021 12:02

"Pieter Boeijing is een trainer die de juiste modules in de training geeft waar ik veel aan heb en geeft ook aan welke modules van toepassing… alles lezen - 19-10-2021 12:02

Startdata en plaatsen

placeAssen
11 jan. 2022 tot 15 feb. 2022
placeAmersfoort
12 jan. 2022 tot 16 feb. 2022
placeEindhoven
13 jan. 2022 tot 17 feb. 2022
placeAmersfoort
31 mei. 2022 tot 5 jul. 2022
placeAssen
1 jun. 2022 tot 6 jul. 2022
placeEindhoven
2 jun. 2022 tot 7 jul. 2022
placeEindhoven
1 nov. 2022 tot 6 dec. 2022
placeAmersfoort
2 nov. 2022 tot 7 dec. 2022
placeAssen
3 nov. 2022 tot 8 dec. 2022

Beschrijving

Algemeen

Je bent een belangrijk aanspreekpunt op jouw locatie voor de gebruikers.
Je houdt toezicht op het juiste gebruik van kopieermachines, je waarschuwt de monteur als een installatie gebreken vertoont en je begeleidt leveranciers bij het afleveren van hun goederen.
Je bent dus als facilitair medewerker dagelijks betrokken bij het onderhoud van het gebouw en de dienstverlening aan de gebruikers van dit gebouw.
Je leert en hoort van elkaar hoe je de problemen die op je afkomen, kunt aanpakken.
Wij vragen van jou een actieve deelname aan de discussies.

Je leert

Dag 1: Facilitair, het wat en waarom; Hulpmiddelen facilitair; Dienstverlening; Wat is jouw rol?
Dag 2: Communicatie: Verbaal v…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Facilitair Medewerker, Facilitair, Schoonmaak / Interieurverzorging, Facilitaire inkoop en Leasing.

Algemeen

Je bent een belangrijk aanspreekpunt op jouw locatie voor de gebruikers.
Je houdt toezicht op het juiste gebruik van kopieermachines, je waarschuwt de monteur als een installatie gebreken vertoont en je begeleidt leveranciers bij het afleveren van hun goederen.
Je bent dus als facilitair medewerker dagelijks betrokken bij het onderhoud van het gebouw en de dienstverlening aan de gebruikers van dit gebouw.
Je leert en hoort van elkaar hoe je de problemen die op je afkomen, kunt aanpakken.
Wij vragen van jou een actieve deelname aan de discussies.

Je leert

Dag 1: Facilitair, het wat en waarom; Hulpmiddelen facilitair; Dienstverlening; Wat is jouw rol?
Dag 2: Communicatie: Verbaal versus non-verbaal; Ik oké, jij oké; LSD; Feedback geven en krijgen
Dag 3: Welke diensten heb je mee te maken en hoe ga je hiermee om
Dag 4: Ochtend: Veiligheid en beveiliging; Veilig zijn en voelen
           Middag: Aannemen van klachten en reparaties
Dag 5: Timemanagement en omgaan met werkdruk
Dag 6: Ochtend: Hospitality
           Middag: Facilitair Zintuig

Na de training ben je in staat om

• Door je kennis en inzicht in staat jouw functie nog meer inhoud te geven
• Problemen op een adequate manier op te lossen
• “Het huis” waar jij werkzaam bent een nog betere uitstraling te geven


De training kent een prettige afwisseling tussen theorie, onderzoek en praktisch oefenen, zodat je concreet weet hoe je het geleerde de volgende dag in de praktijk toe kunt passen.


Voor wie:

Facilitair medewerkers, huismeesters, coördinatoren van huisvesting en diensten, conciërges, bodes of handyman die hun functie naar een hoger niveau willen brengen.

Extra informatie:

Het is ook mogelijk om een maatwerk/incompany training bij jou op locatie te verzorgen.
We kunnen maatwerk leveren door specifiek in te gaan op jouw situatie en aanwezige kennis.
Bij minimaal 4 deelnemers is maatwerk financieel voordeliger.

possible.

opleidingen & training

Als praktijkopleider helpt possible vakmensen om zich te blijven ontwikkelen. Ons aanbod richt zich op Facilitaire Vaardigheden, Wonen & Vastgoed, Inkoopvaardigheden en Persoonlijke Vaardigheden. We bieden hands-on vakopleidingen die perfect aansluiten bij de dagelijkse praktijk. In onze opleidingen en trainingen combineren ervaren vakdocenten theorie en actuele ontwikkelingen tot een uitdagend en persoonlijk leertraject. Daarbij is ook voldoende ruimte om eigen vragen en dilemma’s in te brengen en te profiteren van de kennis en ervaring die vakgenoten delen. Op die manier zijn nieuwe inzichten de volgende dag altijd meteen toe te passen. Samen maken we het possible!

8,8
Gemiddeld cijfer voor Facilitair Medewerker Allround (huismeester, bode, conciërge, handyman)
Gebaseerd op 13 ervaringen
starstarstarstar_halfstar_border
hetty teljoarubun
Frontoffice medewerker
7
Facilitair Medewerker Allround (huismeester, bode, conciërge, handyman)

"Pieter Boeijing is een trainer die de juiste modules in de training geeft waar ik veel aan heb en geeft ook aan welke modules van toepassing is voor functie frontoffice" - 19-10-2021 12:02

"Pieter Boeijing is een trainer die de juiste modules in de training geeft waar ik veel aan heb en geeft ook aan welke modules van toepassing… alles lezen - 19-10-2021 12:02

starstarstarstarstar
Lisette Gevaert-Voermans
facilitair mederwerker
10
Facilitair Medewerker Allround (huismeester, bode, conciërge, handyman)

"de cursus was duidelijk, gevarieerd, leuk en erg interessant. Pieter geeft duidelijke uitleg en er is ruimte voor vragen. Genoeg individuele aandacht. Ik heb er wel veel van opgestoken en veel handvaten gekregen wat de functie precies inhoud.
Mooie locatie, makkelijk te vinden.
Catering was uitstekend." - 15-10-2020 12:49

"de cursus was duidelijk, gevarieerd, leuk en erg interessant. Pieter geeft duidelijke uitleg en er is ruimte voor vragen. Genoeg individuele… alles lezen - 15-10-2020 12:49

Lisette, dankjewel voor jou bijdrage aan de training. Ik hoop dat je de handvatten succesvol kunt toepassen in je werk.

- 15-10-2020 12:49
starstarstarstarstar
Driss el Yaagoubi
10
Facilitair Medewerker Allround (huismeester, bode, conciërge, handyman)

"van mijn ervaring ik heb een opleiding bij possibel gevolgd. En wat ik hier van vond. er was een goede leerzaam en nuttige onderwerpen en supere mededelingen die kunnen we bij onze werk gebruiken en praktieren in de toekomst.dus ik heb wel wat veel dingen geleerd met varianten onderwerpen over faciliteer medewerker. hiernaast dat ik een mooie tijd met messter Pieter boeijing gehad en wat ik van hem leuk vond .hij had een goede manier om les te geven ten slot hopelijk dat ik binnen kort en andere opleiding bij possibel te volgen om mijn zelf te ontwikkelen" - 02-06-2020 19:00

"van mijn ervaring ik heb een opleiding bij possibel gevolgd. En wat ik hier van vond. er was een goede leerzaam en nuttige onderwerpen en su… alles lezen - 02-06-2020 19:00

Driss, dankjewel voor je reactie. En nogmaals mijn respect dat je tijdens de Ramadan de opleiding hebt gevolgd. Ik hoop dat je snel je weg gaat vinden binnen de facilitaire werkomgeving.

- 02-06-2020 19:00
starstarstarstarstar_border
Peter van Aalst
medewerker facilitair management
8
Facilitair Medewerker Allround (huismeester, bode, conciërge, handyman)

"Goede onderwerpen en veel verschillende onderwerpen. veel geleerd. Meer rollenspellen maken de cursus levendiger. Meer opdrachten en meer tijd bij de bespreking hiervan zodat er ook meer interactie is met mede cursisten. Verder een hele goede cursus." - 28-05-2020 13:37

"Goede onderwerpen en veel verschillende onderwerpen. veel geleerd. Meer rollenspellen maken de cursus levendiger. Meer opdrachten en meer ti… alles lezen - 28-05-2020 13:37

Peter, dankjewel voor je reactie. Ook je tips zijn zeer welkom.

- 28-05-2020 13:37
starstarstarstarstar
Bart van Houtum
Concierge
10
Facilitair Medewerker Allround (huismeester, bode, conciërge, handyman)

"Ondanks de Coronatijd ging de cursus toch gewoon door op een andere locatie. Bij People & Places in Utrecht vlakbij NS station dus makkelijk te bereiken. Alles op 1,5 meter coronaproef prima geregeld.
Goede cursus, veel geleerd van Pieter mooie en boeiende verhalen.
Een aanrader voor als je in het Facilitair gaat werken of al werkt" - 27-05-2020 14:52

"Ondanks de Coronatijd ging de cursus toch gewoon door op een andere locatie. Bij People & Places in Utrecht vlakbij NS station dus makkelijk… alles lezen - 27-05-2020 14:52

Bart, dankjewel voor jouw ervaring. Ik vind het leuk dat je het als positief hebt ervaren.

- 27-05-2020 14:52
starstarstarstarstar
paul stutterheim
medewerker facilitaire dienst
10
Facilitair Medewerker Allround (huismeester, bode, conciërge, handyman)

"De opleiding werd in Zeist in zijn eigen trainingsgebouw gegeven en dat was prime in orde. Zo ook de lunch.
Pieter is een beste man en kan goed zaken uitleggen en heeft de mooiste voorbeelden uit zijn eigen praktijk/werkervaring. " - 05-12-2019 13:28

"De opleiding werd in Zeist in zijn eigen trainingsgebouw gegeven en dat was prime in orde. Zo ook de lunch. Pieter is een beste man en kan … alles lezen - 05-12-2019 13:28

starstarstarstarstar
Edwin Dufour
Facilitair medewerker
10
Facilitair Medewerker Allround (huismeester, bode, conciërge, handyman)

"Het is een goede educatieve opleiding.
Heeft een heel goede trainer.
Hoe meer voorbeelden en ervaringen je aandraagt des te mooier en beter wordt de training.

30 woorden is wel erg veel.
ik heb er helaas niet meer." - 16-04-2019 16:54

"Het is een goede educatieve opleiding. Heeft een heel goede trainer. Hoe meer voorbeelden en ervaringen je aandraagt des te mooier en bete… alles lezen - 16-04-2019 16:54

Michiel Hoogeveen
starstarstarstarstar_border
Michiel Hoogeveen
8
Facilitair Medewerker Allround (huismeester, bode, conciërge, handyman)

"Vooral het psychologische aspect m.b.t. het gedrag van de mens op de werkvloer vond ik super interessant. Het geeft inzicht in bepaald menselijk handelen en bied tevens tools om o.a. constructieve oplossingen aan te dragen of innovaties te implementeren.
Onze groep had een prima klik met de trainer en de locatie bood rust. Vooral dat laatste vind ik persoonlijk zeer belangrijk i.v.m. concentratie en focus.
Mijn organisatie kan, waar ruimte geboden, vanuit alle modules vruchten plukken.

" - 15-04-2019 08:22

"Vooral het psychologische aspect m.b.t. het gedrag van de mens op de werkvloer vond ik super interessant. Het geeft inzicht in bepaald mense… alles lezen - 15-04-2019 08:22

starstarstarstarstar_border
Paul Dekker
Medewerker facilitaire dienst/planner
8
Facilitair Medewerker Allround (huismeester, bode, conciërge, handyman)

"Pieter weet de aandacht van de groep goed vast te houden, en verteld veel over wat faclitair inhoud. De groep word goed betrokken bij de cursus om ervaringen te delen. Deze cursus is prima voor mensen die willen gaan werken, of kort werkzaam zijn als facilitair medewerker. Voor mijzelf vond ik de cursus minder geschikt, daar ik al bijna 4 jaar werkzaam ben in de facalitaire sector. Schitterende locatie en goed bereikbaar." - 10-04-2019 10:06

"Pieter weet de aandacht van de groep goed vast te houden, en verteld veel over wat faclitair inhoud. De groep word goed betrokken bij de cur… alles lezen - 10-04-2019 10:06

starstarstarstarstar_border
Connie Kuijpers
8
Facilitair Medewerker Allround (huismeester, bode, conciërge, handyman)

"Veel achtergrondinfo vooral op gebied van gedrag en hoe daar op te reageren. Veel praktijkgerichte zaken besproken.Trainer was boeiend!Veel interactie vooral omdat het een kleine groep was. Superlocatie nabij station. " - 30-03-2018 11:09

"Veel achtergrondinfo vooral op gebied van gedrag en hoe daar op te reageren. Veel praktijkgerichte zaken besproken.Trainer was boeiend!Veel … alles lezen - 30-03-2018 11:09

starstarstarstar_halfstar_border
Ruben Huisman
7
Facilitair Medewerker Allround (huismeester, bode, conciërge, handyman)

"Pieter heeft ons een leuke en interactieve training gegeven met veel ruimte voor eigen inbrengen. Pieter is kundig en kan boeiend vertellen! Wat kan beter? Hij had ons nog meer kunnen en mogen uitdagen." - 28-11-2017 07:00

"Pieter heeft ons een leuke en interactieve training gegeven met veel ruimte voor eigen inbrengen. Pieter is kundig en kan boeiend vertellen!… alles lezen - 28-11-2017 07:00

starstarstarstarstar
Kevin van der Welle
10
Facilitair Medewerker Allround (huismeester, bode, conciërge, handyman)

"Vond het een hele leuke en leerzame training en kon mijn ei kwijt over de dagelijkse werkzaamheden.

veel geleerd van Pieter Boeijing en zo kan ik weer inspelen op de dagelijkse werkzaamheden.

Pieter erg bedankt voor de leerzame en interessante cursus! " - 20-11-2017 13:53

"Vond het een hele leuke en leerzame training en kon mijn ei kwijt over de dagelijkse werkzaamheden. veel geleerd van Pieter Boeijing en z… alles lezen - 20-11-2017 13:53

Jan van den Bosch
starstarstarstarstar_half
Jan van den Bosch
Facilitair Mederwerker
9
Facilitair Medewerker Allround

"Het was een leuke,leerzame training.Het werd goed uitgelegd.Ook heel veel geleerd van mijn mede cursisten. Al een paar dingen in de praktijk toegepast. en het werkt! nu nog mijn examen opdracht voltooien." - 14-10-2016 07:04

"Het was een leuke,leerzame training.Het werd goed uitgelegd.Ook heel veel geleerd van mijn mede cursisten. Al een paar dingen in de praktijk… alles lezen - 14-10-2016 07:04

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Possible., om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.