Media training voor Zorgorganisaties
"Ben zorgt ervoor dat je je vrij voelt voor de camera. In korte tijd weet je zelf wat je wel en niet voor de microfoon wilt zeggen. Veel geleerd in korte tijd." - 16-03-2015 14:03
"Ben zorgt ervoor dat je je vrij voelt voor de camera. In korte tijd weet je zelf wat je wel en niet voor de microfoon wilt zeggen. Veel gele… alles lezen - 16-03-2015 14:03
Beschrijving
Resultaatgericht no-nonsense communicatietrainen met humor en plezier !
HOE KOMT U IN HET NIEUWS OF HOE BLIJFT U ERUIT ?
Tijdens onze training omgaan met de media op maat die speciaal bedoeld is voor bestuurders, managers en mensen die het woord voeren namens zorgorganisaties leren we u de fijne kneepjes van hoe u met uw organisatie in het nieuws kunt komen maar ook wat u moet doen als u onverwacht in het nieuws komt terwijl u dit eigenlijk niet wilt. U leert oa op praktische wijze uw zorgorganisatie te presenteren voor de pers maar ook hoe u om kunt gaan met lastige vragen van journalisten.
We besteden aandacht aan de werkwijze van journalisten, hoe u kunt omgaan met geruchten via social media als Twitter, Instagram, YouTube en Facebook en relateren deze bev…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Resultaatgericht no-nonsense communicatietrainen met humor en plezier !
HOE KOMT U IN HET NIEUWS OF HOE BLIJFT U ERUIT ?
Tijdens onze training omgaan met de media op maat die speciaal
bedoeld is voor bestuurders, managers en mensen die het woord
voeren namens zorgorganisaties leren we u de fijne
kneepjes van hoe u met uw organisatie in het nieuws kunt komen maar
ook wat u moet doen als u onverwacht in het nieuws komt terwijl u
dit eigenlijk niet wilt. U leert oa op praktische wijze uw
zorgorganisatie te presenteren voor de pers maar ook hoe u om kunt
gaan met lastige vragen van journalisten.
We besteden aandacht aan de werkwijze van journalisten, hoe u kunt omgaan met geruchten via social media als Twitter, Instagram, YouTube en Facebook en relateren deze bevindingen aan uw zorgorganisatie. U krijgt tijdens de training praktische adviezen over hoe u uw zorgorganisatie meer en beter in de picture kunt krijgen door het toepassen van slimme persstrategieeen.
Inhoud
Tijdens de mediatraining wordt ondermeer aandacht besteed aan de
volgende onderwerpen:
Wat is nieuws
Crisiscommunicatie
De soundbite of kernboodschap
Proactieve woordvoering
De voorbereiding; uw rol als 'boegbeeld' en woordvoerder names uw
zorgorganisatie
Het (lastige) interview (krant, radio, tv)
Regie tijdens interviews
Werkwijze journalisten
Contacten met journalisten
De persconferentie
Trends
Voor wie?
Deze mediatraining is bedoeld voor
bestuurders, managers, woordvoerders en communicatieadviseurs die
werken bij zorgorganisaties.
Maximale aandacht en professionele feedback
Het aantal personen dat deelneemt aan de training is
beperkt waardoor u verzekerd bent van maximale aandacht en
professionele feedback. Tegelijkertijd leert u ook van de
mediaoptredens van uw collega's. Voorafgaand aan de training vindt
met elke deelnemer een individuele intake plaats zodat de training
optimaal aansluit op uw leerbehoeften.
Camera
Voor een optimaal leereffect nemen we een aantal presentatie- en interviewoefeningen live op met een professionele tv-camera waardoor u optimaal inzicht krijgt in uw 'personal performance'/
"Ben zorgt ervoor dat je je vrij voelt voor de camera. In korte tijd weet je zelf wat je wel en niet voor de microfoon wilt zeggen. Veel geleerd in korte tijd." - 16-03-2015 14:03
"Ben zorgt ervoor dat je je vrij voelt voor de camera. In korte tijd weet je zelf wat je wel en niet voor de microfoon wilt zeggen. Veel gele… alles lezen - 16-03-2015 14:03
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.