Communicatieplan en Vaardigheden (SRM COM B) - Dag
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 5 sep. 2025 tot 17 okt. 2025Toon rooster event 5 september 2025, 09:30-16:30, Amsterdam event 19 september 2025, 09:30-16:30, Amsterdam event 3 oktober 2025, 09:30-16:30, Amsterdam event 17 oktober 2025, 09:30-16:30, Amsterdam |
placeEindhoven 5 sep. 2025 tot 17 okt. 2025Toon rooster event 5 september 2025, 09:30-16:30, Eindhoven event 19 september 2025, 09:30-16:30, Eindhoven event 3 oktober 2025, 09:30-16:30, Eindhoven event 17 oktober 2025, 09:30-16:30, Eindhoven |
placeRotterdam 5 sep. 2025 tot 17 okt. 2025Toon rooster event 5 september 2025, 09:30-16:30, Rotterdam event 19 september 2025, 09:30-16:30, Rotterdam event 3 oktober 2025, 09:30-16:30, Rotterdam event 17 oktober 2025, 09:30-16:30, Rotterdam |
placeUtrecht 5 sep. 2025 tot 17 okt. 2025Toon rooster event 5 september 2025, 09:30-16:30, Utrecht event 19 september 2025, 09:30-16:30, Utrecht event 3 oktober 2025, 09:30-16:30, Utrecht event 17 oktober 2025, 09:30-16:30, Utrecht |
placeZwolle 5 sep. 2025 tot 17 okt. 2025Toon rooster event 5 september 2025, 09:30-16:30, Zwolle event 19 september 2025, 09:30-16:30, Zwolle event 3 oktober 2025, 09:30-16:30, Zwolle event 17 oktober 2025, 09:30-16:30, Zwolle |
placeAmsterdam 6 feb. 2026 tot 20 mrt. 2026Toon rooster event 6 februari 2026, 09:30-16:30, Amsterdam event 20 februari 2026, 09:30-16:30, Amsterdam event 6 maart 2026, 09:30-16:30, Amsterdam event 20 maart 2026, 09:30-16:30, Amsterdam |
placeEindhoven 6 feb. 2026 tot 20 mrt. 2026Toon rooster event 6 februari 2026, 09:30-16:30, Eindhoven event 20 februari 2026, 09:30-16:30, Eindhoven event 6 maart 2026, 09:30-16:30, Eindhoven event 20 maart 2026, 09:30-16:30, Eindhoven |
placeRotterdam 6 feb. 2026 tot 20 mrt. 2026Toon rooster event 6 februari 2026, 09:30-16:30, Rotterdam event 20 februari 2026, 09:30-16:30, Rotterdam event 6 maart 2026, 09:30-16:30, Rotterdam event 20 maart 2026, 09:30-16:30, Rotterdam |
placeUtrecht 6 feb. 2026 tot 20 mrt. 2026Toon rooster event 6 februari 2026, 09:30-16:30, Utrecht event 20 februari 2026, 09:30-16:30, Utrecht event 6 maart 2026, 09:30-16:30, Utrecht event 20 maart 2026, 09:30-16:30, Utrecht |
placeZwolle 6 feb. 2026 tot 20 mrt. 2026Toon rooster event 6 februari 2026, 09:30-16:30, Zwolle event 20 februari 2026, 09:30-16:30, Zwolle event 6 maart 2026, 09:30-16:30, Zwolle event 20 maart 2026, 09:30-16:30, Zwolle |
Beschrijving
Deze vakopleiding is ontwikkeld voor communicatieprofessionals en marketingprofessionals die hun persoonlijke vaardigheden op het gebied van communicatie willen versterken en aan de slag willen met...
Met deze praktische vakopleiding Communicatieplan en Vaardigheden (SRM COM B) werk je aan de essentiële kennis en vaardigheden voor een succesvolle communicatieprofessional. Je stelt communicatieplannen en -strategieën op en voert deze uit. Daarnaast analyseer en bepaal je welke doelstellingen van belang zijn en welke kernboodschap de organisatie wil uitdragen. Je oefent je gespreks- en interviewtechnieken en leert hoe je met weerstand moet omgaan. Zo weet je op effectieve wijze de doelgroepen …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Deze vakopleiding is ontwikkeld voor communicatieprofessionals en marketingprofessionals die hun persoonlijke vaardigheden op het gebied van communicatie willen versterken en aan de slag willen met...
Met deze praktische vakopleiding Communicatieplan en Vaardigheden (SRM COM B) werk je aan de essentiële kennis en vaardigheden voor een succesvolle communicatieprofessional. Je stelt communicatieplannen en -strategieën op en voert deze uit. Daarnaast analyseer en bepaal je welke doelstellingen van belang zijn en welke kernboodschap de organisatie wil uitdragen. Je oefent je gespreks- en interviewtechnieken en leert hoe je met weerstand moet omgaan. Zo weet je op effectieve wijze de doelgroepen te bereiken.
In deze praktische opleiding van SRM ga je je persoonlijke communicatievaardigheden versterken. Je verdiept je in gespreks- en interviewtechnieken en scherpt je overtuigingskracht aan. Daarnaast leer je hoe je de communicatieplannen van je organisatie sterk kunt verbeteren, onder andere door het uitvoeren van een organisatieanalyse en het formuleren van doelstellingen. Je leert werken met KPI’s en je gaat aan de slag met belangrijke bijzaken in communicatie, zoals het opstellen van tijdlijnen en het uitzetten van evaluaties.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Masterclass Persoonlijke Vaardigheden (SRM B)
(4 bijeenkomsten)
o Adviesvaardigheden
o Gespreks- en interviewtechnieken
o Omgangsvormen bij weerstand
o Overtuigingskracht
Masterclass Communicatieplan (SRM B)
(4 bijeenkomsten)
o Organisatieanalyse
o Doelstellingen
o Stakeholders en doelgroepen
o Kernboodschap
o Communicatiestrategie
o Meetbare KPI's
o Budget en tijdlijn
o Monitoring en evaluatie
o Rapportage en communicatie
4 maanden
Vakopleiding
SRM-COMBCOMPV|Communicatieplan en Vaardigheden (SRM COM B)
Brand Owner
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.