Google Ads - Dag

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.133 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
26 okt. 2020
placeEindhoven
26 okt. 2020
placeRotterdam
26 okt. 2020
placeUtrecht
26 okt. 2020
placeZwolle
26 okt. 2020
placeAmsterdam
11 dec. 2020
placeEindhoven
11 dec. 2020
placeRotterdam
11 dec. 2020
placeUtrecht
11 dec. 2020
placeZwolle
11 dec. 2020
placeAmsterdam
17 feb. 2021
placeEindhoven
17 feb. 2021
placeRotterdam
17 feb. 2021
placeUtrecht
17 feb. 2021
placeZwolle
17 feb. 2021
placeAmsterdam
12 mrt. 2021
placeEindhoven
12 mrt. 2021
placeRotterdam
12 mrt. 2021
placeUtrecht
12 mrt. 2021
placeZwolle
12 mrt. 2021

Beschrijving

Je bent werkzaam als (online) marketeer, accountmanager of communicatieadviseur en je wilt praktische handvatten ontvangen voor het gebruik van Google Ads.

Wil je meer bezoekers genereren voor je website? En sterke, doelgerichte Google Ads-campagnes opzetten? Maar weet je niet hoe? In deze praktijkgerichte training van SRM maak je effectieve advertenties en campagnes en selecteer je bijbehorende zoekwoorden. Met de beste strategieën voor biedingen en targeting verbeter je het succes van je Google Ads-campagnes. Dat levert je al snel meer websitebezoekers op, tegen lagere kosten per bezoeker. De trainer is helemaal thuis in Google Ads en kan je veel concrete tips geven hoe jij je advertentieb…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Zoekwoorden-onderzoek, Google Ads, SEO, Copywriting en Linkbuilding.

Je bent werkzaam als (online) marketeer, accountmanager of communicatieadviseur en je wilt praktische handvatten ontvangen voor het gebruik van Google Ads.

Wil je meer bezoekers genereren voor je website? En sterke, doelgerichte Google Ads-campagnes opzetten? Maar weet je niet hoe? In deze praktijkgerichte training van SRM maak je effectieve advertenties en campagnes en selecteer je bijbehorende zoekwoorden. Met de beste strategieën voor biedingen en targeting verbeter je het succes van je Google Ads-campagnes. Dat levert je al snel meer websitebezoekers op, tegen lagere kosten per bezoeker. De trainer is helemaal thuis in Google Ads en kan je veel concrete tips geven hoe jij je advertentiebudget besteedt met maximaal resultaat. Dat maakt juist deze training onmisbaar voor iedere professional binnen het vakgebied.


Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Google Ads' van SRM.

De training gaat uit van de praktijk. Je krijgt in een aantrekkelijk programma actuele kennis aangereikt op het gebied van Google Ads. Bij theorie alleen blijft het niet. Je gaat concreet aan de slag met relevante onderwerpen als campagnes opzetten, zoekwoorden genereren en targeting van de juiste doelgroep. Wat je leert, kun je meteen in je eigen campagnes toepassen. Zo verhoog je het aantal bezoekers van je site, heb je inzicht in de prestaties van je advertenties en houd je de controle over je advertentiebudget. De bijeenkomst is afwisselend en uitdagend en je krijgt de beschikking over uitstekend studiemateriaal.

In deze training krijg je de basis van Google Ads uitgelegd. Zo leer je hoe je sterke Google Ads-campagnes moet opzetten. Je ontdekt hoe je de juiste zoekwoorden voor een campagne achterhaalt en weet die te gebruiken om effectieve advertenties te maken. Ook ontwikkel je inzicht om je advertentiebudget optimaal te benutten. Tijdens de training verdiep je je verder in het monitoren van campagnes en sturen op resultaten die bijdragen aan de doelstellingen.
De volgende onderwerpen komen aan bod:

Google Ads

o Basisprincipes Google Ads
o Slimme strategieën voor zoekwoorden en advertentieteksten
o Hulpprogramma's inzetten
o Budgetbewaking

Aan de slag met Google Ads

o Campagnes opzetten
o De juiste zoekwoorden selecteren
o Maken van effectieve advertenties
o Targetten van de juiste doelgroep
o Tips voor de beste ROI op je budget

1 dagen

Trainingen

SRM-GADS|Google Ads

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.