Hospitality Coaching & Trainingen

Adres:

Kromme Wae 7
1398 DDMuiden

9,4
Gemiddeld cijfer voor Hospitality Coaching & Trainingen
Gebaseerd op 20 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Zoë Gielen
Marketing coördinator
10
warning Loopbaan Coaching is niet meer beschikbaar

"Nienke heeft mij heel fijn geholpen in kaart te brengen wat ik nu eigenlijk wil en hoe ik daar kan komen. Dit doet ze met veel geduld, verhelderende inzichten en grote dosis humor en plezier! " - 12-04-2021 09:16

"Nienke heeft mij heel fijn geholpen in kaart te brengen wat ik nu eigenlijk wil en hoe ik daar kan komen. Dit doet ze met veel geduld, verhe… alles lezen - 12-04-2021 09:16

Beschrijving

Ik ben (dé) welkomcoach. In het Engels: CWO = Chief Welcome Officer.

Bij Strikwerda Traint! houden we van blije mensen. Blije klanten. Vandaar dat ik train, coach en spreker ben over hospitality (ofwel gastvrijheid). Het gaat vérder. Want ik houd ook van blije medewerkers. Trouwens blije medewerkers zorgen voor blije klanten. Ik citeer Simon Sinek graag, die zegt: “Customers will never love a com…

Lees de volledige beschrijving

Ik ben (dé) welkomcoach. In het Engels: CWO = Chief Welcome Officer.

Bij Strikwerda Traint! houden we van blije mensen. Blije klanten. Vandaar dat ik train, coach en spreker ben over hospitality (ofwel gastvrijheid). Het gaat vérder. Want ik houd ook van blije medewerkers. Trouwens blije medewerkers zorgen voor blije klanten. Ik citeer Simon Sinek graag, die zegt: “Customers will never love a company untill the employees love it first”. 

Als je werkt vanuit je talenten en je eigen ‘uniqueness’, valt zoveel op z’n plaats en lijkt zo veel vanzelf te gaan. Het ‘flowt’ en als je daar niet blij van wordt en trots op bent. Dit positieve pleidooi geldt tevens voor teams. Bijvoorbeeld het (h)erkennen van elkaars communicatie en gedragsstijlen is altijd weer een hilarisch feest. En vooral super waardevol! Of een ‘cross the line’-sessie om weer met elkaar te verbinden. Nu of na de Corona ellende. 

Werkgever of werknemer, zzp’er of ander soortig mens, voel je welkom ajb en blader gerust dóór. Ik hoop dat je er blij van wordt.

9,4
Gemiddeld cijfer voor Hospitality Coaching & Trainingen
Gebaseerd op 20 ervaringen
starstarstarstarstar
Zoë Gielen
Marketing coördinator
10
warning Loopbaan Coaching is niet meer beschikbaar

"Nienke heeft mij heel fijn geholpen in kaart te brengen wat ik nu eigenlijk wil en hoe ik daar kan komen. Dit doet ze met veel geduld, verhelderende inzichten en grote dosis humor en plezier! " - 12-04-2021 09:16

"Nienke heeft mij heel fijn geholpen in kaart te brengen wat ik nu eigenlijk wil en hoe ik daar kan komen. Dit doet ze met veel geduld, verhe… alles lezen - 12-04-2021 09:16

Hendrik Sierd de Vries
starstarstarstarstar
Hendrik Sierd de Vries
10
warning Loopbaancoaching is niet meer beschikbaar

"Erg veel gehad aan de coaching van Nienke. Ik had mijn baan opgezegd en twijfelde over mijn vervolg. Nienke wist me erg goed te helpen met pakkende opdrachten en goede reflecties. In de 1 op 1 gesprekken wist ze me precies die vragen te stellen waardoor ik verder kwam en op een andere manier naar dingen keek. Bovendien was het contact erg prettig. Ik raad haar zeker aan!" - 01-04-2021 09:01

"Erg veel gehad aan de coaching van Nienke. Ik had mijn baan opgezegd en twijfelde over mijn vervolg. Nienke wist me erg goed te helpen met p… alles lezen - 01-04-2021 09:01

starstarstarstarstar
Swanie van Dam
Designer
10
warning Loopbaan coaching is niet meer beschikbaar

"Ik heb met Nienke een loopbaan coaching traject gedaan. Het waren hele fijne gesprekken, Nienke luistert goed naar je en laat je ook echt zelf goed nadenken.

Ze helpt je goed op weg om uit te zoeken wat je echt leuk vindt en biedt hierbij goede handvaten om zelf mee aan de slag te gaan. " - 28-03-2021 13:01

"Ik heb met Nienke een loopbaan coaching traject gedaan. Het waren hele fijne gesprekken, Nienke luistert goed naar je en laat je ook echt ze… alles lezen - 28-03-2021 13:01

starstarstarstarstar
Helene Bilkert
PA / Executive Assistant
10
warning Job coach is niet meer beschikbaar

"Wat een leuke energieke vrouw ben jij.
Je hebt goed geluisterd naar mijn verhaal en gekeken naar mijn persoonlijkheid.
Je hebt mij nieuwe inzichten gegeven en leren kijken naar mijn talenten. Een levensles die ik echt mee neem in de toekomst." - 14-03-2021 13:28

"Wat een leuke energieke vrouw ben jij. Je hebt goed geluisterd naar mijn verhaal en gekeken naar mijn persoonlijkheid. Je hebt mij nieuwe… alles lezen - 14-03-2021 13:28

starstarstarstarstar
Jasper van Iperen
Ondernemer
10
warning Loopbaan coaching is niet meer beschikbaar

"Nienke treedt je wereld binnen, stoft de boel af en zet het meubilair anders neer. Confronterend, verfrissend, bemoedigend. Als ze de deur achter zich dichttrekt, ben je niet klaar, maar kan je zelf aan de slag en ben je je meer bewust van je inboedel - en die van anderen." - 04-03-2021 22:04

"Nienke treedt je wereld binnen, stoft de boel af en zet het meubilair anders neer. Confronterend, verfrissend, bemoedigend. Als ze de deur a… alles lezen - 04-03-2021 22:04

Tessa Bukkens
starstarstarstarstar
Tessa Bukkens
manager horeca
10
warning Loopbaancoaching via Nederland Leert Door is niet meer beschikbaar

"Nienke heeft me heel goed geholpen me helder voor ogen te krijgen wat ik kan, wat ik wil en wat mijn drijfveren/talenten zijn op carrièrevlak. Ondanks dat alle gesprekken nu online zijn, was het toch heel vertrouwd en gemakkelijk praten met haar. Ze ziet gelijk wat voor vlees ze in de kuip heeft en weet perfect abstracte zaken concreet te maken, zonder je naar de mond te praten of je dingen op te leggen. Ze laat je echt zelf over zaken nadenken. Na de gesprekken was ik direct gemotiveerd om door te pakken.
Een erg fijne en warme persoonlijkheid. Had me geen betere coach kunnen wensen.
Bedankt Nienke @Nienkestrikwerda !" - 02-03-2021 11:41

"Nienke heeft me heel goed geholpen me helder voor ogen te krijgen wat ik kan, wat ik wil en wat mijn drijfveren/talenten zijn op carrièrevla… alles lezen - 02-03-2021 11:41

Carin Hendrikx
starstarstarstarstar_half
Carin Hendrikx
9
Loopbaan uitdaging? Doe een online loopbaan advies traject bij Nienke Strikwerda

"De loopbaancoaching van Nienke was erg verhelderend. Tijdens mijn gesprekken met haar werden werd me veel duidelijk. Er ging ook meteen positieve energie stromen. Fijn dat je erachter komt dat je op zich wel in de goede richting bezig bent. Verder is Nienke een heel prettig en open persoon. " - 16-02-2021 15:17

"De loopbaancoaching van Nienke was erg verhelderend. Tijdens mijn gesprekken met haar werden werd me veel duidelijk. Er ging ook meteen posi… alles lezen - 16-02-2021 15:17

Sarah Praats
starstarstarstarstar_border
Sarah Praats
8
warning Loopbaancoaching is niet meer beschikbaar

"De loopbaancoaching van Nienke was verfrissend en verhelderend. Een echte aanrader als je carrière 'een andere wending neemt' en je op het punt staat 'een nieuwe route uit te stippelen'." - 15-02-2021 22:43

"De loopbaancoaching van Nienke was verfrissend en verhelderend. Een echte aanrader als je carrière 'een andere wending neemt' en je op het p… alles lezen - 15-02-2021 22:43

starstarstarstarstar_half
Karin de Jong
Marketeer
9
Loopbaan uitdaging? Doe een online loopbaan advies traject bij Nienke Strikwerda

"Het is een aanrader om een loopbaantraject te doorlopen met Nienke. Tijdens mijn sessies werden door testen, opdrachten doen en sparren met haar, zaken snel helder. Ik weet nu precies wat ik nodig heb in een baan en wat mijn ambities zijn voor de toekomst. Daarnaast is Nienke een erg fijn mens!" - 13-02-2021 12:13

"Het is een aanrader om een loopbaantraject te doorlopen met Nienke. Tijdens mijn sessies werden door testen, opdrachten doen en sparren met … alles lezen - 13-02-2021 12:13

starstarstarstarstar_half
Sandy van der Wiel
9
Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

"Gezellige workshop met momenten dat je er achterkomt dat je het zo slecht nog niet doet. Verder veel ervaringscasusen om te zien dat dingen niet alleen bij jou gebeuren.
Fijne handvatten meegekregen" - 21-02-2019 13:44

"Gezellige workshop met momenten dat je er achterkomt dat je het zo slecht nog niet doet. Verder veel ervaringscasusen om te zien dat dingen … alles lezen - 21-02-2019 13:44

starstarstarstarstar_border
Sonja Favier
Gastvrouw
8
Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

"Ik vond de locatie prima en goed bereikbaar.
Inhoud van de training was heel interessant en leerzaam.
Klantvriendelijk en voelde mij op m'n gemak.Nienke was een goede trainster, erg aardig en zeer gastvrij.De onderlinge verstandhouding in de groep was prima. " - 20-02-2019 20:52

"Ik vond de locatie prima en goed bereikbaar. Inhoud van de training was heel interessant en leerzaam. Klantvriendelijk en voelde mij op m'… alles lezen - 20-02-2019 20:52

starstarstarstarstar_border
Julie Breed
Receptioniste / Marketing medewerker
8
Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

"Superleuke trainingsdag gehad. Nienke is erg enthousiast en legt alles duidelijk uit. Er kwamen veel onderwerpen aan bod. Daardoor was het erg leerzaam. Locatie was midden in het land. Goed bereikbaar." - 20-02-2019 14:18

"Superleuke trainingsdag gehad. Nienke is erg enthousiast en legt alles duidelijk uit. Er kwamen veel onderwerpen aan bod. Daardoor was het e… alles lezen - 20-02-2019 14:18

Cheryl Prins
starstarstarstarstar
Cheryl Prins
Stagiair bij Sparq / Student aan De Haagse Hogeschool
10
Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

"Op 14 februari een leerzame training gehad van Nienke over gastvrij ontvangst. In het begin leek de groep een beetje sceptisch en moesten ze (wij) nog wat loskomen. Door haar kennis en enthousiasme heeft ze heel de groep zover gekregen om fanatiek mee te doen. Ook was het een vertrouwde omgeving, velen durfden persoonlijke situaties erbij te halen. Iets waar Nienke weinig invloed op heeft, is de locatie. Helaas krijgt zij niet de ruimte die ze nodig heeft. " - 20-02-2019 12:23

"Op 14 februari een leerzame training gehad van Nienke over gastvrij ontvangst. In het begin leek de groep een beetje sceptisch en moesten ze… alles lezen - 20-02-2019 12:23

Laura van Nes
starstarstarstarstar_border
Laura van Nes
Office Account Manager
8
Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

"LSD! Oftewel Luisteren, Samenvatten & Doorvragen. Dit en andere communicatietermen zijn veelvuldig aan bod gekomen tijdens onze training. Ons team heeft duidelijke en goede handvatten ontvangen om jezelf te verbeteren in gesprekken en hospitality meer te promoten. Complimenten voor Nienke, zowel inhoudelijk als het neerzetten van een goede sfeer!" - 26-06-2018 13:34

"LSD! Oftewel Luisteren, Samenvatten & Doorvragen. Dit en andere communicatietermen zijn veelvuldig aan bod gekomen tijdens onze training. On… alles lezen - 26-06-2018 13:34

starstarstarstarstar
Ilona Hagen
Sales Support
10
Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

"Hele enthousiaste trainster, brengt de informatie goed over. Erg leerzaam. Uitleg is duidelijk en makkelijk toe te passen in de praktijk. Echt een aanrader voor een ieder om deze training te volgen." - 26-06-2018 13:33

"Hele enthousiaste trainster, brengt de informatie goed over. Erg leerzaam. Uitleg is duidelijk en makkelijk toe te passen in de praktijk. Ec… alles lezen - 26-06-2018 13:33

starstarstarstarstar_half
Roy Nicolaas Ponder
Salessupport
9
Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

"Nienke weet je goed te boeien en haakt in op elke vraag en antwoord met een goed bruikbaar advies. De structuur en opbouw van de lessen zijn goed te volgen. Ik zou haar aanbevelen! " - 26-06-2018 13:25

"Nienke weet je goed te boeien en haakt in op elke vraag en antwoord met een goed bruikbaar advies. De structuur en opbouw van de lessen zijn… alles lezen - 26-06-2018 13:25

starstarstarstarstar_half
Hendricx
9
Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren - Hospitality aan de telefoon - telefoniste en receptioniste training

"Genoeg afwisseling. Nienke is erg enthousiast. De dag was snel voorbij. Niveau was goed.
Cursus zat goed in elkaar, geen minpunten.
Minpunt: voor mijzelf is de afstand naar de locatie in Utrecht erg groot." - 26-04-2017 17:47

"Genoeg afwisseling. Nienke is erg enthousiast. De dag was snel voorbij. Niveau was goed. Cursus zat goed in elkaar, geen minpunten. Minpu… alles lezen - 26-04-2017 17:47

starstarstarstarstar
Nienke Bronsema
10
Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren - Hospitality aan de telefoon - telefoniste en receptioniste training

"Mijn ervaring met Nienke is erg goed. Haar manier van trainen en dan vooral haar enthousiastme houdt je vast, je blijft naar haar luisteren. Bij de training ben je niet alleen maar aan het luisteren maar ook aan het doen. Er worden oefeningen gedaan aan de hand van lastige situaties. Hierdoor zijn de trainingen goed te volgen en kun je je gedachten erbij houden." - 20-04-2017 13:32

"Mijn ervaring met Nienke is erg goed. Haar manier van trainen en dan vooral haar enthousiastme houdt je vast, je blijft naar haar luisteren.… alles lezen - 20-04-2017 13:32

starstarstarstarstar
JGZ Kennemerland
10
Lezing / interactieve workshop Hospitality

"“Haar uitstraling, enthousiasme en de manier hoe ze presenteerde zorgde ervoor dat je naar haar bleef luisteren. Ze was bewegelijk en vroeg steeds om een interactie daardoor bleef ik erbij en was het boeiend om te kijken en luisteren. Vooral de ‘costumer journey & the emotional bank account’, ‘de knoppen, waaraan gedraaid moet worden’, ‘de verschillende behoeften en doelen’ en ‘het verband tussen loyale klanten en medewerkerstevredenheid’ vonden wij zeer interessant”." - 30-11-2016 13:27

"“Haar uitstraling, enthousiasme en de manier hoe ze presenteerde zorgde ervoor dat je naar haar bleef luisteren. Ze was bewegelijk en vroeg … alles lezen - 30-11-2016 13:27

Evelien, dank je wel. Ik waardeer dit enorm. Mooie dag! Nienke

- 30-11-2016 13:27
starstarstarstarstar
Tom Stuifbergen
Manager Planning & Customer Service
10
Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren - Hospitality aan de telefoon - telefoniste en receptioniste training

"“Ik ben erg blij geweest met Nienke als trainer voor mijn afdeling. Ze heeft een superpositieve instelling en brengt dat over op mensen om haar heen. Ze begrijpt heel goed hoe mensen het beste te trainen zijn en wat het beste aanslaat. Daarbij moeten managers zich ook niet te koppig opstellen. Vooral de onderwerpen over Feedback en DISC (persoonlijke ontwikkeling en teamontwikkeling) sloegen super goed aan. Ik raad haar zeker aan!” Tom Stuifbergen, Manager Planning & Customer Service Liftinstituut" - 08-06-2016 10:16

"“Ik ben erg blij geweest met Nienke als trainer voor mijn afdeling. Ze heeft een superpositieve instelling en brengt dat over op mensen om h… alles lezen - 08-06-2016 10:16

Tom,
Dank je wel voor jouw mooie woorden. Ik ben er heel blij mee. Bij vragen weet je mij te vinden, hè?
Mooie dag en hartelijke groet van Nienke

- 08-06-2016 10:16

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Nienke Strikwerda - Trainer/coach NL leert door • DISC & Drijfveren & Talenten • teamcoaching • hospitality • retail coaching • spreker • dagvoorzitter
Nienke Strikwerda
Trainer/coach NL leert door • DISC & Drijfveren & Talenten • teamcoaching • hospitality • retail coaching • spreker • dagvoorzitter
9,4

Trainers

Nienke Strikwerda - Trainer/coach NL leert door • DISC & Drijfveren & Talenten • teamcoaching • hospitality • retail coaching • spreker • dagvoorzitter
Nienke Strikwerda
Trainer/coach NL leert door • DISC & Drijfveren & Talenten • teamcoaching • hospitality • retail coaching • spreker • dagvoorzitter
9,4

Extra kenmerken

Springest helpt je groeien.

Springest is de site waar je alles vindt voor je persoonlijke ontwikkeling. Voor particulieren én organisaties. Lees ervaringen van andere deelnemers en overleg met onze adviseurs.

  • Alles waarvan je verder kunt leren

    Meer dan 92.000 cursussen, opleidingen, trainers, coaches, e-learning en incompany trainingen.
  • Hulp bij het zoeken en inschrijven

    Stel je opleidingsvraag, gebruik de keuzehulp of bel met een Springest adviseur.
  • Gratis informatie aanvragen

    Op je gemak vergelijken en met je collega's overleggen, meestal direct met PDF.
  • Ervaringen van deelnemers

    Ruim 113.000 onafhankelijke ervaringen helpen je kiezen voor de beste opleiders.
  • Ook voor leren in je organisatie

    Volumekorting, incompany training, social learning met collega's en altijd real-time inzicht.
  • Inschrijven met laagste prijsgarantie

    Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in, gratis annuleren is mogelijk!