Webcare, Eendaagse Training Webcare
Beschrijving
Sunny Training is uniek in haar aanpak! We trainen in elke groep met twee enthousiaste professionals. We werken met kleine groepen van maximaal 6 deelnemers en we zorgen altijd voor een goede sfeer in een comfortabele leeromgeving. Geef jij jezelf de unieke kans om optimaal te groeien? Schrijf je dan in voor deze training of kijk welke trainingen wij nog meer verzorgen! Sunny Training is er voor jou.
Bij jullie bedrijf of organisatie komen dagelijks via Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter en YouTube uiteenlopende berichten binnen. Verschillende bedrijven, vakbonden en klanten stellen hier hun vragen, uiten hun klachten en plaatsen reviews & posts. Dit vereist van de webcare-medewerkers dat zij goed aansluiten in hun tone of voice bij al die verschillende doelgroepen. Jullie willen groeien in jullie webcarestrategie. De training bestaat uit kennis over webcare, teambuilding zodat iedereen er voor 100% achter staat en praktische webcare-vaardigheden.
Webcare zou niet langer een verplichte taak “erbij” moeten zijn, maar een prachtige kans op het genereren van leads, een betere naamsbeke…

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Sunny Training is uniek in haar aanpak! We trainen in elke groep met twee enthousiaste professionals. We werken met kleine groepen van maximaal 6 deelnemers en we zorgen altijd voor een goede sfeer in een comfortabele leeromgeving. Geef jij jezelf de unieke kans om optimaal te groeien? Schrijf je dan in voor deze training of kijk welke trainingen wij nog meer verzorgen! Sunny Training is er voor jou.
Bij jullie bedrijf of organisatie komen dagelijks via Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter en YouTube uiteenlopende berichten binnen. Verschillende bedrijven, vakbonden en klanten stellen hier hun vragen, uiten hun klachten en plaatsen reviews & posts. Dit vereist van de webcare-medewerkers dat zij goed aansluiten in hun tone of voice bij al die verschillende doelgroepen. Jullie willen groeien in jullie webcarestrategie. De training bestaat uit kennis over webcare, teambuilding zodat iedereen er voor 100% achter staat en praktische webcare-vaardigheden.
Webcare zou niet langer een verplichte taak “erbij” moeten zijn, maar een prachtige kans op het genereren van leads, een betere naamsbekendheid en het verhogen van de klanttevredenheid. Uit onderzoek blijkt ook dat klantenservice via mail of telefoon langer duurt en leidt tot een lagere klanttevredenheid dan klantenservice via social media.
Bij Sunny Training staat hostmanship, XL-Klantgeluk en hospitality voorop in elke training!
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.