@WIN

Adres:

Tesselschadelaan 60
5611 LZ Eindhoven

10
Gemiddeld cijfer voor @WIN
Gebaseerd op 4 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Fremko Blox
Spreker, organisatie adviseur, SCRUM-master
10
@WIN in contact - basistraining Process Communication Model (communicatieve vaardigheden)

"Edwin is een bevlogen trainer, die met humor en een goede dosis energie zijn deelnemers inspireert.
Hij is scherp en zeer bekwaam en zoekt de mogelijkheden van PCM op in zijn trainingen.
Ik was erg onder de indruk van de PCM basis training, een ware eye-opener!"" - 25-03-2019 10:49

"Edwin is een bevlogen trainer, die met humor en een goede dosis energie zijn deelnemers inspireert. Hij is scherp en zeer bekwaam en zoekt… alles lezen - 25-03-2019 10:49

Beschrijving

In ons werk en dagelijks leven ervaren we het allemaal wel eens. We praten langs elkaar heen, werken niet optimaal samen, voelen ons soms onbegrepen of gefrustreerd. En dat kan gevolgen hebben. We verliezen onze motivatie, presteren minder, worden moe, geirriteerd of belanden in conflicten. Hoe komt dat? En liever: hoe kunnen we dat voorkomen? Ik maak gebruik van het Process Communication Model. W…

Lees de volledige beschrijving

In ons werk en dagelijks leven ervaren we het allemaal wel eens. We praten langs elkaar heen, werken niet optimaal samen, voelen ons soms onbegrepen of gefrustreerd. En dat kan gevolgen hebben. We verliezen onze motivatie, presteren minder, worden moe, geirriteerd of belanden in conflicten. Hoe komt dat? En liever: hoe kunnen we dat voorkomen? Ik maak gebruik van het Process Communication Model. Wat levert het Process Communication Model (PCM) voor je in de praktijk op?

Met Process Communication begrijp je:

  • Wat jouw communicatievoorkeur is. Pas kan kun je ervan loskomen en je richten op wat de ander nodig heeft.
  • Wat je motiveert. Zo werk je met meer energie aan een beter resultaat. En benut je al je kwaliteiten optimaal.
  • Hoe je voorkeuren van anderen herkent. Dan weet je wat de ander stimuleert en kun je de communiatie aanpassen op die belevingswereld.
  • Wat voor stress zorgt. Zo kun je negatief gedrag observeren en voorspellen, en daar effectief op inspelen. En houd je de (werk)sfeer goed.
  • Hoe je miscommunicatie omzet in effectief contact. Verlies minder tijd en energie in onbegrip en bereik direct resultaat.

Vind je het waardevol om inzichten en handvatten te krijgen die bijdragen aan meer werkplezier, krachtiger leiderschap, minder stress, optimale klantgesprekken met meer resultaat? Denk je, daar wil ik meer van weten? Reflecteer je graag op je eigen gedrag? Top! schrijf je direct in voor de 3 daagse basistraining.

Voor vragen of aanmeldingen basistraining Process Communication, neem contact met me op.

hallo@winincontact.com

10
Gemiddeld cijfer voor @WIN
Gebaseerd op 4 ervaringen
starstarstarstarstar
Fremko Blox
Spreker, organisatie adviseur, SCRUM-master
10
@WIN in contact - basistraining Process Communication Model (communicatieve vaardigheden)

"Edwin is een bevlogen trainer, die met humor en een goede dosis energie zijn deelnemers inspireert.
Hij is scherp en zeer bekwaam en zoekt de mogelijkheden van PCM op in zijn trainingen.
Ik was erg onder de indruk van de PCM basis training, een ware eye-opener!"" - 25-03-2019 10:49

"Edwin is een bevlogen trainer, die met humor en een goede dosis energie zijn deelnemers inspireert. Hij is scherp en zeer bekwaam en zoekt… alles lezen - 25-03-2019 10:49

starstarstarstarstar
Fremko Blox
Team Lead Daily Contact ABN Amro
10
Spreek de taal van je klant!

"De training PCM heeft me inzicht gegeven in mijn gedragspatronen, maar ook zeker in die van de ander. Het helpt me om op de frequentie van de ander af te stemmen waardoor de communicatie verbetert. Buiten dit kreeg ik enorm veel energie van Edwin als trainer, met een vleugje humor blijft het geleerde goed hangen. #Rebel!" - 25-03-2019 10:47

"De training PCM heeft me inzicht gegeven in mijn gedragspatronen, maar ook zeker in die van de ander. Het helpt me om op de frequentie van d… alles lezen - 25-03-2019 10:47

starstarstarstarstar
Fremko Blox
Coordinator Klantenservice
10
Spreek de taal van je klant!

"In contact, zowel met de klant als met elkaar als team. Dat waren de thema’s voor onze training. Edwin wist een vertrouwde setting te creëren waardoor de kwetsbaarheid van mensen zichtbaar werd en de hechtheid van het team groeide. Daarnaast heeft hij op een ontzettend praktische, energieke en heldere manier zijn kennis en ervaring op het gebied van klantcontact gedeeld met de groep, waarbij vooral de interactie centraal stond. Kortom, een BOOST voor mij en mijn team!" - 25-03-2019 10:44

"In contact, zowel met de klant als met elkaar als team. Dat waren de thema’s voor onze training. Edwin wist een vertrouwde setting te creëre… alles lezen - 25-03-2019 10:44

starstarstarstarstar
Marielle Remmerswaal
Adviseur Rabo Klantenservice
10
Spreek de taal van je klant!

"Waarom communiceer ik met de één makkelijker, dan met de ander? Waarom doe ik iets op een bepaalde manier? Met PCM kreeg ik antwoord op mijn vragen en wordt de theorie op een leuke en actieve manier eigen gemaakt. Kortom een echte aanrader als je bereid bent de lift te pakken, naar de communicatiestijl van een ander!" - 25-03-2019 10:32

"Waarom communiceer ik met de één makkelijker, dan met de ander? Waarom doe ik iets op een bepaalde manier? Met PCM kreeg ik antwoord op mijn… alles lezen - 25-03-2019 10:32

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Springest helpt je groeien.

Springest is de site waar je alles vindt voor je persoonlijke ontwikkeling. Voor particulieren én organisaties. Lees ervaringen van andere deelnemers en overleg met onze adviseurs.

  • Alles waarvan je verder kunt leren

    Meer dan 85.000 cursussen, opleidingen, trainers, coaches, e-learning en incompany trainingen.
  • Hulp bij het zoeken en inschrijven

    Stel je opleidingsvraag, gebruik de keuzehulp of bel met een Springest adviseur.
  • Gratis informatie aanvragen

    Op je gemak vergelijken en met je collega's overleggen, meestal direct met PDF.
  • Ervaringen van deelnemers

    Ruim 105.000 onafhankelijke ervaringen helpen je kiezen voor de beste opleiders.
  • Ook voor leren in je organisatie

    Volumekorting, incompany training, social learning met collega's en altijd real-time inzicht.
  • Inschrijven met laagste prijsgarantie

    Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in, gratis annuleren is mogelijk!