Advanced Marketing Analytics (training)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Advanced Marketing Analytics (training)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 192 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9
Gemiddeld cijfer voor Advanced Marketing Analytics (training)
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Sjoukje Otten
9
Advanced Marketing Analytics (training)

"De inhoud was heel actueel. Het is raadzaam van tevoren ingelezen te zijn in de salesfunnel en mogelijkheden van AI. Ook is basiskennis van google analytics handig. Let op dat locatie kan wijzigen. " - 18-04-2024 14:28

"De inhoud was heel actueel. Het is raadzaam van tevoren ingelezen te zijn in de salesfunnel en mogelijkheden van AI. Ook is basiskennis van … alles lezen - 18-04-2024 14:28

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
20 nov. 2024 tot 27 nov. 2024
Toon rooster
event 20 november 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Data, personalisatie en campagnes
event 27 november 2024, 09:30-16:30, Amsterdam, Toepassen, voorspellen en meten
placeCapelle aan den IJssel
20 nov. 2024 tot 27 nov. 2024
Toon rooster
event 20 november 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Data, personalisatie en campagnes
event 27 november 2024, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Toepassen, voorspellen en meten
placeEindhoven
20 nov. 2024 tot 27 nov. 2024
Toon rooster
event 20 november 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Data, personalisatie en campagnes
event 27 november 2024, 09:30-16:30, Eindhoven, Toepassen, voorspellen en meten
placeLeusden
20 nov. 2024 tot 27 nov. 2024
Toon rooster
event 20 november 2024, 09:30-16:30, Leusden, Data, personalisatie en campagnes
event 27 november 2024, 09:30-16:30, Leusden, Toepassen, voorspellen en meten
placeUtrecht
20 nov. 2024 tot 27 nov. 2024
Toon rooster
event 20 november 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Data, personalisatie en campagnes
event 27 november 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Toepassen, voorspellen en meten
placeAmsterdam
5 mrt. 2025 tot 12 mrt. 2025
Toon rooster
event 5 maart 2025, 09:30-16:30, Amsterdam, Data, personalisatie en campagnes
event 12 maart 2025, 09:30-16:30, Amsterdam, Toepassen, voorspellen en meten
placeCapelle aan den IJssel
5 mrt. 2025 tot 12 mrt. 2025
Toon rooster
event 5 maart 2025, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Data, personalisatie en campagnes
event 12 maart 2025, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Toepassen, voorspellen en meten
placeEindhoven
5 mrt. 2025 tot 12 mrt. 2025
Toon rooster
event 5 maart 2025, 09:30-16:30, Eindhoven, Data, personalisatie en campagnes
event 12 maart 2025, 09:30-16:30, Eindhoven, Toepassen, voorspellen en meten
placeLeusden
5 mrt. 2025 tot 12 mrt. 2025
Toon rooster
event 5 maart 2025, 09:30-16:30, Leusden, Data, personalisatie en campagnes
event 12 maart 2025, 09:30-16:30, Leusden, Toepassen, voorspellen en meten
placeUtrecht
5 mrt. 2025 tot 12 mrt. 2025
Toon rooster
event 5 maart 2025, 09:30-16:30, Utrecht, Data, personalisatie en campagnes
event 12 maart 2025, 09:30-16:30, Utrecht, Toepassen, voorspellen en meten
placeAmsterdam
12 mei. 2025 tot 19 mei. 2025
Toon rooster
event 12 mei 2025, 09:30-16:30, Amsterdam, Data, personalisatie en campagnes
event 19 mei 2025, 09:30-16:30, Amsterdam, Toepassen, voorspellen en meten
placeCapelle aan den IJssel
12 mei. 2025 tot 19 mei. 2025
Toon rooster
event 12 mei 2025, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Data, personalisatie en campagnes
event 19 mei 2025, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Toepassen, voorspellen en meten
placeEindhoven
12 mei. 2025 tot 19 mei. 2025
Toon rooster
event 12 mei 2025, 09:30-16:30, Eindhoven, Data, personalisatie en campagnes
event 19 mei 2025, 09:30-16:30, Eindhoven, Toepassen, voorspellen en meten
placeLeusden
12 mei. 2025 tot 19 mei. 2025
Toon rooster
event 12 mei 2025, 09:30-16:30, Leusden, Data, personalisatie en campagnes
event 19 mei 2025, 09:30-16:30, Leusden, Toepassen, voorspellen en meten
placeUtrecht
12 mei. 2025 tot 19 mei. 2025
Toon rooster
event 12 mei 2025, 09:30-16:30, Utrecht, Data, personalisatie en campagnes
event 19 mei 2025, 09:30-16:30, Utrecht, Toepassen, voorspellen en meten

Beschrijving

Omschrijving

Je wilt meer invloed op marketing beslissingen binnen je organisatie of je eigen beslissingen meer fact based maken? En je wilt een volgende stap zetten richting geavanceerde analyses? In de training Advanced Marketing Analytics leer je hoe je een gedegen – zelfs voorspellende - analyses doet en de resultaten hiervan verwerkt in een business case, campagnevoorstel, productontwikkeling of klant/marktstrategie.
Natuurlijk staan Data centraal in deze training. Over het belang van data hoeven we je niets meer te vertellen maar hoe kun je data nog slimmer gebruiken en voor je laten werken? Niet alleen bij campagnes maar ook bij alle andere marketingprocessen.
Want wie data en analyti…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Multichannel Management, Marketing Analytics, Marketing, Google Analytics en Google Analytics gevorderden.

Omschrijving

Je wilt meer invloed op marketing beslissingen binnen je organisatie of je eigen beslissingen meer fact based maken? En je wilt een volgende stap zetten richting geavanceerde analyses? In de training Advanced Marketing Analytics leer je hoe je een gedegen – zelfs voorspellende - analyses doet en de resultaten hiervan verwerkt in een business case, campagnevoorstel, productontwikkeling of klant/marktstrategie.
Natuurlijk staan Data centraal in deze training. Over het belang van data hoeven we je niets meer te vertellen maar hoe kun je data nog slimmer gebruiken en voor je laten werken? Niet alleen bij campagnes maar ook bij alle andere marketingprocessen.
Want wie data en analytics beheerst, kan marketinginspanningen in verschillende kanalen zuiver beoordelen en zo beter kansen benutten.

Doel:
Je leert in 2 dagen; - Data transformeren naar inzichten, - Juiste toepassing van analytics en tracking, - Hoe je KPI’s per funnel bepaalt, - De verschillende campagne sturingsmodellen, - Wat zijn de valkuilen bij conversie attributie, - Alles over 1st party data en cookies, - Data-mining technieken en visualisatie, - Nut en noodzaak van voorspellende analyses, - Voorwaarden om Artificial Intelligence en Machine Learning te implementeren, - De ethische dilemma’s en risico’s bij besluitvorming over gebruik van data

Doelgroep: Je bent geen hardcore data scientist maar zit iedere dag wel dicht op de data. Je werkt bij een wat grotere MKB organisatie of een Corporate met voldoende data en conversies. De basis op het gebied van data is aardig op orde: zo zijn er al een TechStack en dashboard aanwezig. Als Marketeer, Campagnemanager of Customer Journey expert zoek je naar de volgende stap in analyse. Je wilt door slimmere datacollectie en ontsluiting naar (media) keuzes betere resultaten halen. Kennis van analytics tooling is handig maar geen must. Jouw werk is minimaal op HBO-niveau.

Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten. Er wordt verondersteld dat je werk minimaal HBO-niveau is.

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

9
Gemiddeld cijfer voor Advanced Marketing Analytics (training)
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_half
Sjoukje Otten
9
Advanced Marketing Analytics (training)

"De inhoud was heel actueel. Het is raadzaam van tevoren ingelezen te zijn in de salesfunnel en mogelijkheden van AI. Ook is basiskennis van google analytics handig. Let op dat locatie kan wijzigen. " - 18-04-2024 14:28

"De inhoud was heel actueel. Het is raadzaam van tevoren ingelezen te zijn in de salesfunnel en mogelijkheden van AI. Ook is basiskennis van … alles lezen - 18-04-2024 14:28

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.