Beeckestijn Business School

Adres:

Leusderend 30
3832 RC Leusden

8,2
Gemiddeld cijfer voor Beeckestijn Business School
Gebaseerd op 136 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Marianne van Loon
10
Customer Experience & Multichannel Management (postdoctoraal)

"Goede training, leuke afwisseling tussen de onderwerpen in de college's. Veel geleerd en veel inspiratie opgedaan. Docenten met enthousiasme en vakkennis. Bijzonder leuke groep mede studenten. Locatie Leusden was met de auto goed bereikbaar." - 14-11-2018 16:20

"Goede training, leuke afwisseling tussen de onderwerpen in de college's. Veel geleerd en veel inspiratie opgedaan. Docenten met enthousiasme… alles lezen - 14-11-2018 16:20

Beschrijving

Beeckestijn Business School is het toonaangevende opleidingsinstituut in Nederland op het gebied van online marketing, online communicatie en customer management. Beeckestijn is in 1989 opgericht als netwerkorganisatie door managers en opleidingsspecialisten. Doel van Beeckestijn is het ontwikkelen en aanbieden van kortdurende hoogwaardige management- en beroepsopleidingen waarbij de opgedane kenn…

Lees de volledige beschrijving

Beeckestijn Business School is het toonaangevende opleidingsinstituut in Nederland op het gebied van online marketing, online communicatie en customer management. Beeckestijn is in 1989 opgericht als netwerkorganisatie door managers en opleidingsspecialisten. Doel van Beeckestijn is het ontwikkelen en aanbieden van kortdurende hoogwaardige management- en beroepsopleidingen waarbij de opgedane kennis direct in de praktijk kan worden ingezet, waar nodig in combinatie met coaching en advies. De kennis en ervaring wordt tevens ingezet om opleidingsinstituten en initiatieven te begeleiden in de marktbewerking. Er wordt gebruik gemaakt van de topdocenten uit het bedrijfsleven, universiteiten en hogescholen. Voor meer informatie www.beeckestijn.org

Hoogwaardig opleidingsinstituut

Beeckestijn Business School biedt je diverse hoogwaardige opleidingen aan, te noemen leergang Digital Marketing (post-HBO en postdoctoraal), leergang CRM & KLantgericht Management (post-HBO en postdoctoraal), de leergang leergang Cross Media (post-HBO), Customer Experience & Multichannel Management (postdoctoraal), Campagne Management (post-HBO), Klantgerichtheid & CRM in de publikeke sector (post-HBO), NIMA eMarketing-B (post-HBO) en Social Media. De leergangen zijn bedoeld voor belangstellende met minimaal een afgeronde HBO- of universitaire opleiding of professionals die voldoende werkervaring op niveau hebben.

8,2
Gemiddeld cijfer voor Beeckestijn Business School
Gebaseerd op 136 ervaringen
starstarstarstarstar
Marianne van Loon
10
Customer Experience & Multichannel Management (postdoctoraal)

"Goede training, leuke afwisseling tussen de onderwerpen in de college's. Veel geleerd en veel inspiratie opgedaan. Docenten met enthousiasme en vakkennis. Bijzonder leuke groep mede studenten. Locatie Leusden was met de auto goed bereikbaar." - 14-11-2018 16:20

"Goede training, leuke afwisseling tussen de onderwerpen in de college's. Veel geleerd en veel inspiratie opgedaan. Docenten met enthousiasme… alles lezen - 14-11-2018 16:20

Margriet Schuringa
starstarstarstarstar_border
Margriet Schuringa
Opleidingsmanager De Juridische Academie en Studie in de Stad & Communicatiemanager Schoolsport Amersfoort voor Amersfoortse Sportfederatie (ASF)
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Door inzet van verschillende docenten uit de praktijk die inspirerend vertellen over hun vakgebied een zeer actuele en praktijkgerichte opleiding. Veel van geleerd! Ook van het delen van kennis en sparren met andere deelnemers. Wel ligt focus erg op grote ondernemingen met hoog marketingbudget. " - 10-07-2018 10:35

"Door inzet van verschillende docenten uit de praktijk die inspirerend vertellen over hun vakgebied een zeer actuele en praktijkgerichte ople… alles lezen - 10-07-2018 10:35

starstarstarstarstar_border
Nathalie Scholman
Senior Marketing Communicatie Professional Rabobank Nederland
8
Digital Marketing Strategie & Leiderschap (postdoctoraal)

"3 i's: interessant, intensief en impactvol! In korte tijd veel nieuwe dingen geleerd en ook bevestiging van wat ik al wist (ook fijn). En dat alles in een prettige omgeving en met een leuke groep mensen. Een positieve ervaring!" - 05-07-2018 09:50

"3 i's: interessant, intensief en impactvol! In korte tijd veel nieuwe dingen geleerd en ook bevestiging van wat ik al wist (ook fijn). En da… alles lezen - 05-07-2018 09:50

starstarstarstarstar_border
Roy Spierenburg
Directeur
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"De opleiding biedt enkele zeer doelgerichte en praktijkgerichte ervaringen en oplossingen. Met docenten uit de branche met jarenlange ervaring kunnen ze zeer bevlogen aangeven hoe de wereld van de online en digital marketing in elkaar steekt. Enige verbeterpunt is dat de focus wel erg gericht is op de grotere ondernemingen en soms is meer aandacht voor de MKB-ondernemingen (met lager marketingbudget) wel fijn." - 04-07-2018 18:48

"De opleiding biedt enkele zeer doelgerichte en praktijkgerichte ervaringen en oplossingen. Met docenten uit de branche met jarenlange ervari… alles lezen - 04-07-2018 18:48

starstarstarstar_halfstar_border
Job Kersemaekers
7
Content Marketing

"De opleiding raakt alle aspecten van contentmarketing. Ook wordt er veel aandacht besteed aan het maken van een eigen plan. Dit is erg leerzaam. Ik vond de kwaliteit van de trainers wel sterk wisselen. Bovendien was het niveau van de deelnemers verschillend. Dit maakte dat het tempo en de diepgang soms niet aansloten bij mijn verwachtingen. Maar ondanks dat, durf ik de opleiding wel aan te raden." - 04-07-2018 13:05

"De opleiding raakt alle aspecten van contentmarketing. Ook wordt er veel aandacht besteed aan het maken van een eigen plan. Dit is erg leerz… alles lezen - 04-07-2018 13:05

Guy Verbrugghe
starstarstarstarstar_half
Guy Verbrugghe
HR expeHRt & Customer Connector at SECUREX
9
Service Excellence (post-HBO opleiding)

"Service Excellence gaf me een integrale kijk op klantgerichtheid & stimuleren van klantbeleving. De verschillende bouwstenen werden inspirerend toegelicht door docenten Beeckestijn én aangevuld met optionele clinics die je verder op weg helpt structureel meer enthousiaste klanten te maken." - 04-07-2018 06:00

"Service Excellence gaf me een integrale kijk op klantgerichtheid & stimuleren van klantbeleving. De verschillende bouwstenen werden inspirer… alles lezen - 04-07-2018 06:00

starstarstarstarstar_border
M van Eizenga
Marketeer | Comm product manager
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Inspirerende college's van verschillende docenten, veelal ondernemers of freelancers. Inhoudelijk goede discussies en tips hoe en waar tools te vinden en om te zetten naar de praktijk. Enkele keer te veel stof voor 1 college waardoor te weinig tijd.

Begeleiding is goed maar jammer dat de online omgeving van Beeckestijn niet gebruiksvriendelijk is.

Utrecht en Leusden zijn zeer goed bereikbaar en gratis parkeren.

Tip: begin op tijd aan de opdracht!

Zou ik de studie opnieuw kiezen? Ja." - 03-07-2018 13:52

"Inspirerende college's van verschillende docenten, veelal ondernemers of freelancers. Inhoudelijk goede discussies en tips hoe en waar tools… alles lezen - 03-07-2018 13:52

starstarstarstarstar_half
Linda van der Ham
Marketing Communicatie Manager
9
Content Marketing

"Inspirende lesstof en trainers. Heel erg blij dat de docenten mensen uit het werkveld zijn en van wiens ervaringen we veel kunnen leren. Met het maken van het optionele plan, meteen het geleerde in praktijk kunnen brengen en nu in het bezit van een goed plan voor mijn werkgever." - 03-07-2018 12:22

"Inspirende lesstof en trainers. Heel erg blij dat de docenten mensen uit het werkveld zijn en van wiens ervaringen we veel kunnen leren. Met… alles lezen - 03-07-2018 12:22

starstarstarstarstar_border
Mirjam Verhaagen
Marketeer
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Afwisselende trainers uit bedrijfsleven geven goed inzicht en tips. Locatie en voorzieningen prima.
Ook veel geleerd van groepsopdracht en kennisdelen met medestudenten.
Begeleiding bij het plan goed, kan beter door eerder aan structuur ervan te werken." - 27-06-2018 12:44

"Afwisselende trainers uit bedrijfsleven geven goed inzicht en tips. Locatie en voorzieningen prima. Ook veel geleerd van groepsopdracht en … alles lezen - 27-06-2018 12:44

starstarstarstarstar_border
Kok
Sales Support, Digital marketing
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Docenten zijn zeer ervaren en dragen zeer bevlogen hun kennis over. presentaties zijn interessant en actueel, veel opgedane kennis is meteen te implementeren in de praktijk. enige nadeel is dat Cool blue vaak als voorbeeld wordt gebruikt. maakt het soms wat eentonig " - 26-06-2018 10:06

"Docenten zijn zeer ervaren en dragen zeer bevlogen hun kennis over. presentaties zijn interessant en actueel, veel opgedane kennis is meteen… alles lezen - 26-06-2018 10:06

Priscilla Rietveldt
starstarstarstarstar_half
Priscilla Rietveldt
Marketing Coordinator at Herbalife
9
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Ik heb heel veel gehad aan de opleiding online marketing communicatie. Wat ik erg goed vind aan de opleiding, is dat er veel voorbeelden uit de praktijk worden getoond. En je krijgt veel handige tips die je direct kan toepassen in je organisatie. Ik heb in een korte tijd veel meer kennis op het gebied van online marketing en een goed online marketing plan klaarliggen om direct uit te voeren. Vooral mijn kerndocent Hans van der Meulen heeft me hier goed bij geholpen." - 25-06-2018 09:28

"Ik heb heel veel gehad aan de opleiding online marketing communicatie. Wat ik erg goed vind aan de opleiding, is dat er veel voorbeelden uit… alles lezen - 25-06-2018 09:28

starstarstarstarstar_border
Georges Freijser
Manager Marketingcommunicatie
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Zeer waardevolle opleiding vanwege de juiste mix van theorie en praktijk. Vakdocenten uit verschillende disciplines die actuele cases deelden, waardoor kennisverrijking extra dimensie kreeg. Compacte opleiding qua doorlooptijd met veel cursusmateriaal, dus flink aanpoten om alles tot je te nemen en het afsluitende online marketingplan tijdig af te hebben." - 22-06-2018 08:16

"Zeer waardevolle opleiding vanwege de juiste mix van theorie en praktijk. Vakdocenten uit verschillende disciplines die actuele cases deelde… alles lezen - 22-06-2018 08:16

Marlo Magán
starstarstarstarstar_half
Marlo Magán
Adviseur social media en online communicatie | trainer | licensed NLP coach | sociaal-maatschappelijke dienstverlening
9
Social Media (post-HBO)

"Goed toepasbare kennis uit de praktijk, veel interactie met de docenten. Docenten van niveau en goed bereikbaar. Goede, complete online onderwijsomgeving ter ondersteuning. Prettig, klantvriendelijk contact met Beeckestijn. Alles goed geregeld en gewoon echt social!" - 20-06-2018 09:52

"Goed toepasbare kennis uit de praktijk, veel interactie met de docenten. Docenten van niveau en goed bereikbaar. Goede, complete online onde… alles lezen - 20-06-2018 09:52

starstarstarstarstar_border
Herbert van Zijl
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Goede, actuele opleiding. Prima docenten die zowel wat betreft inhoud als manier van lesgeven meerwaarde bieden. Ook de faciliteiten van Beeckestijn zijn top. Ik vind het een aanrader voor iedereen die wil bijspijkeren in dit vakgebied." - 19-06-2018 16:42

"Goede, actuele opleiding. Prima docenten die zowel wat betreft inhoud als manier van lesgeven meerwaarde bieden. Ook de faciliteiten van Bee… alles lezen - 19-06-2018 16:42

starstarstarstarstar_border
Joke Brons
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Ik vond het heel erg leerzaam en goed op de praktijk gericht. Ik heb na afronding een plan wat ik direct kan presenteren en uitrollen. Waarvoor mijn dank aan alle Beeckestein docenten! Ik vond de Beeckestein leeromgeving minder. Dat kan veel gebruikersvriendelijker in mijn optiek. Niveau was prima, de begeleiding goed. Locatie vond ik minder. Amsterdam is een drama vanuit Delft en OV vanaf mijn werk is ook een drama.
Ik zou zo weer een opleiding doen via Beeckestein, well done!" - 11-06-2018 16:08

"Ik vond het heel erg leerzaam en goed op de praktijk gericht. Ik heb na afronding een plan wat ik direct kan presenteren en uitrollen. Waarv… alles lezen - 11-06-2018 16:08

starstarstarstarstar_border
Carll De Nijs
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Goed georganiseerd, professionele documentatie en laagdrempelige online interactie met docenten en collega studenten. Inhoud college’s soms wat gedateerd, maar veelal actueel en met concrete cases uit de praktijk. Veel verschillende docenten met breed ervaringsgebied en diversiteit aan kennis en ervaring. Begeleiding scriptie was wat basaal en beperkt specifiek/persoonlijk. Er zal te weinig tijd tussen laatste college en deadline scriptie. Sommige relevante college’s waren slechts enkele dagen voor de deadline." - 06-06-2018 11:56

"Goed georganiseerd, professionele documentatie en laagdrempelige online interactie met docenten en collega studenten. Inhoud college’s soms… alles lezen - 06-06-2018 11:56

starstarstarstarstar_border
Art van der Vorm
Marketeer
8
Digital & Online Marketing (post-HBO)

"Over het algemeen goede colleges met goede docenten, literatuur en cases. Kwaliteit per docent verschilt wel. Praktijk cases zijn erg leuk en belangrijk om studenten goed te betrekken bij de stof (verschilt per docent).
Verhouding 30% groepsopdracht staat in schril contrast met 70% eindscriptie. In dit laatste gaat veeeeel meer tijd zitten dan 1 dagje groepsopdracht. Kan je eindcijfer dus ook naar beneden halen door andere inzichten medestudenten. Verhouding 1:1:1 mbt originaliteit is ook niet in verhouding. Inhoud en relevantie meer van belang dan originaliteit (niet elk onderwerp leent zich hiervoor). Zou 2:2:1 moeten zijn.
Begeleiding scriptie is goed en snelle reacties. Mag soms wel iets concreter.
Digitaal platform waar we collegestof etc. op kunnen zoeken, ingezonden mededelingen staan etc is niet een digitale marketing opleiding waardig. Het is zoeken, zoeken, zoeken, niet goed gestructureerd etc." - 06-06-2018 06:47

"Over het algemeen goede colleges met goede docenten, literatuur en cases. Kwaliteit per docent verschilt wel. Praktijk cases zijn erg leuk e… alles lezen - 06-06-2018 06:47

star_halfstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Noortje van der Meulen
Webanalist & Optimalisatie Specialist
1
Customer Journey Mapping

"De cursus ging niet door, en ik werd er niet van op de hoogte gebracht. Hier moest ik zelf achter komen. Deze uitnodiging voor evaluatie is dan ook zeer vreemd.

Al met al een teleurstellende ervaring. " - 07-03-2018 08:26

"De cursus ging niet door, en ik werd er niet van op de hoogte gebracht. Hier moest ik zelf achter komen. Deze uitnodiging voor evaluatie is … alles lezen - 07-03-2018 08:26

Henri Pool
starstarstarstarstar_border
Henri Pool
Adviseur Communicatie, Voorlichting & Vorming (SGP-bureau)
8
warning Online Corporate Communicatie (post-HBO) is niet meer beschikbaar

"Inspirerende opleiding over de laatste trends en ontwikkelingen in het vakgebied. De ervaren docenten staan in de dagelijkse praktijk van het communicatievak. In de colleges krijgen actuele casussen van de deelnemers een ruime plaats. Absolute aanrader!" - 12-02-2018 14:32

"Inspirerende opleiding over de laatste trends en ontwikkelingen in het vakgebied. De ervaren docenten staan in de dagelijkse praktijk van he… alles lezen - 12-02-2018 14:32

starstarstarstarstar_half
Marijke Van der Veen
Customer Intelligence Strateeg
9
Customer Centric Strategie & Leiderschap (postdoctoraal)

"Compacte postdoctorale opleiding waarin ervaren praktijkmensen hun kennis en ervaring delen, die je direct toepast in je eigen strategische opdracht. Docenten zijn inspirerend en behulpzaam. Goed georganiseerd. Zeer aan te bevelen." - 12-02-2018 09:55

"Compacte postdoctorale opleiding waarin ervaren praktijkmensen hun kennis en ervaring delen, die je direct toepast in je eigen strategische … alles lezen - 12-02-2018 09:55

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Leerproducten (58)

Keurmerken

Springest helpt je groeien.

Springest is de site waar je alles vindt om naast je werk te leren. Voor particulieren én organisaties. Lees ervaringen van andere deelnemers en overleg met onze leeradviseurs.

  • Alles waarvan je verder kunt leren

    Meer dan 70.000 cursussen, opleidingen, trainers, coaches, e-learning en incompany trainingen.
  • Hulp bij het zoeken en inschrijven

    Stel jouw opleidingsvraag, gebruik de keuzehulp of bel / chat met een leeradviseur.
  • Gratis informatie aanvragen

    Op je gemak vergelijken en met je collega's overleggen, meestal direct met PDF.
  • Ervaringen van deelnemers

    Ruim 84.000 onafhankelijke ervaringen helpen je kiezen voor de beste opleiders.
  • Ook voor leren in je organisatie

    Volumekorting, incompany training, social learning met collega's en altijd real-time inzicht.
  • Inschrijven met laagste prijsgarantie

    Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in, gratis annuleren is mogelijk!