Design Thinking (training)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 161 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
6 okt. 2021 tot 13 okt. 2021
Toon rooster
event 6 oktober 2021, 09:30-12:30, Amsterdam, Wat is Design thinking en Service design?
event 6 oktober 2021, 13:30-16:30, Amsterdam, Klantinzicht genereren en begrijpen, het framen van de uitdaging
event 13 oktober 2021, 13:30-16:30, Amsterdam, Prototyping, testen en implementatie vertalen naar een Service Blue Print
event 13 oktober 2021, 09:30-12:30, Amsterdam, Klantinzichten en de uitdaging vertalen naar innovatieve ideeën
placeCapelle aan den IJssel
6 okt. 2021 tot 13 okt. 2021
Toon rooster
event 6 oktober 2021, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Klantinzicht genereren en begrijpen, het framen van de uitdaging
event 6 oktober 2021, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Wat is Design thinking en Service design?
event 13 oktober 2021, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Prototyping, testen en implementatie vertalen naar een Service Blue Print
event 13 oktober 2021, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Klantinzichten en de uitdaging vertalen naar innovatieve ideeën
placeEindhoven
6 okt. 2021 tot 13 okt. 2021
Toon rooster
event 6 oktober 2021, 09:30-12:30, Eindhoven, Wat is Design thinking en Service design?
event 6 oktober 2021, 13:30-16:30, Eindhoven, Klantinzicht genereren en begrijpen, het framen van de uitdaging
event 13 oktober 2021, 13:30-16:30, Eindhoven, Prototyping, testen en implementatie vertalen naar een Service Blue Print
event 13 oktober 2021, 09:30-12:30, Eindhoven, Klantinzichten en de uitdaging vertalen naar innovatieve ideeën
placeLeusden
6 okt. 2021 tot 13 okt. 2021
Toon rooster
event 6 oktober 2021, 13:30-16:30, Leusden, Klantinzicht genereren en begrijpen, het framen van de uitdaging
event 6 oktober 2021, 09:30-12:30, Leusden, Wat is Design thinking en Service design?
event 13 oktober 2021, 09:30-12:30, Leusden, Klantinzichten en de uitdaging vertalen naar innovatieve ideeën
event 13 oktober 2021, 13:30-16:30, Leusden, Prototyping, testen en implementatie vertalen naar een Service Blue Print
placeOnline Classroom
6 okt. 2021 tot 13 okt. 2021
Toon rooster
event 6 oktober 2021, 13:30-16:30, Online Classroom, Klantinzicht genereren en begrijpen, het framen van de uitdaging
event 6 oktober 2021, 09:30-12:30, Online Classroom, Wat is Design thinking en Service design?
event 13 oktober 2021, 13:30-16:30, Online Classroom, Prototyping, testen en implementatie vertalen naar een Service Blue Print
event 13 oktober 2021, 09:30-12:30, Online Classroom, Klantinzichten en de uitdaging vertalen naar innovatieve ideeën
placeUtrecht
6 okt. 2021 tot 13 okt. 2021
Toon rooster
event 6 oktober 2021, 13:30-16:30, Utrecht, Klantinzicht genereren en begrijpen, het framen van de uitdaging
event 6 oktober 2021, 09:30-12:30, Utrecht, Wat is Design thinking en Service design?
event 13 oktober 2021, 13:30-16:30, Utrecht, Prototyping, testen en implementatie vertalen naar een Service Blue Print
event 13 oktober 2021, 09:30-12:30, Utrecht, Klantinzichten en de uitdaging vertalen naar innovatieve ideeën
placeZwolle
6 okt. 2021 tot 13 okt. 2021
Toon rooster
event 6 oktober 2021, 09:30-12:30, Zwolle, Wat is Design thinking en Service design?
event 6 oktober 2021, 13:30-16:30, Zwolle, Klantinzicht genereren en begrijpen, het framen van de uitdaging
event 13 oktober 2021, 13:30-16:30, Zwolle, Prototyping, testen en implementatie vertalen naar een Service Blue Print
event 13 oktober 2021, 09:30-12:30, Zwolle, Klantinzichten en de uitdaging vertalen naar innovatieve ideeën
placeAmsterdam
2 dec. 2021 tot 9 dec. 2021
Toon rooster
event 2 december 2021, 13:30-16:30, Amsterdam, Klantinzicht genereren en begrijpen, het framen van de uitdaging
event 2 december 2021, 09:30-12:30, Amsterdam, Wat is Design thinking en Service design?
event 9 december 2021, 13:30-16:30, Amsterdam, Prototyping, testen en implementatie vertalen naar een Service Blue Print
event 9 december 2021, 09:30-12:30, Amsterdam, Klantinzichten en de uitdaging vertalen naar innovatieve ideeën
placeCapelle aan den IJssel
2 dec. 2021 tot 9 dec. 2021
Toon rooster
event 2 december 2021, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Wat is Design thinking en Service design?
event 2 december 2021, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Klantinzicht genereren en begrijpen, het framen van de uitdaging
event 9 december 2021, 13:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Prototyping, testen en implementatie vertalen naar een Service Blue Print
event 9 december 2021, 09:30-12:30, Capelle aan den IJssel, Klantinzichten en de uitdaging vertalen naar innovatieve ideeën
placeEindhoven
2 dec. 2021 tot 9 dec. 2021
Toon rooster
event 2 december 2021, 09:30-12:30, Eindhoven, Wat is Design thinking en Service design?
event 2 december 2021, 13:30-16:30, Eindhoven, Klantinzicht genereren en begrijpen, het framen van de uitdaging
event 9 december 2021, 13:30-16:30, Eindhoven, Prototyping, testen en implementatie vertalen naar een Service Blue Print
event 9 december 2021, 09:30-12:30, Eindhoven, Klantinzichten en de uitdaging vertalen naar innovatieve ideeën
placeLeusden
2 dec. 2021 tot 9 dec. 2021
Toon rooster
event 2 december 2021, 13:30-16:30, Leusden, Klantinzicht genereren en begrijpen, het framen van de uitdaging
event 2 december 2021, 09:30-12:30, Leusden, Wat is Design thinking en Service design?
event 9 december 2021, 09:30-12:30, Leusden, Klantinzichten en de uitdaging vertalen naar innovatieve ideeën
event 9 december 2021, 13:30-16:30, Leusden, Prototyping, testen en implementatie vertalen naar een Service Blue Print
placeOnline Classroom
2 dec. 2021 tot 9 dec. 2021
Toon rooster
event 2 december 2021, 09:30-12:30, Online Classroom, Wat is Design thinking en Service design?
event 2 december 2021, 13:30-16:30, Online Classroom, Klantinzicht genereren en begrijpen, het framen van de uitdaging
event 9 december 2021, 13:30-16:30, Online Classroom, Prototyping, testen en implementatie vertalen naar een Service Blue Print
event 9 december 2021, 09:30-12:30, Online Classroom, Klantinzichten en de uitdaging vertalen naar innovatieve ideeën
placeUtrecht
2 dec. 2021 tot 9 dec. 2021
Toon rooster
event 2 december 2021, 13:30-16:30, Utrecht, Klantinzicht genereren en begrijpen, het framen van de uitdaging
event 2 december 2021, 09:30-12:30, Utrecht, Wat is Design thinking en Service design?
event 9 december 2021, 13:30-16:30, Utrecht, Prototyping, testen en implementatie vertalen naar een Service Blue Print
event 9 december 2021, 09:30-12:30, Utrecht, Klantinzichten en de uitdaging vertalen naar innovatieve ideeën
placeZwolle
2 dec. 2021 tot 9 dec. 2021
Toon rooster
event 2 december 2021, 13:30-16:30, Zwolle, Klantinzicht genereren en begrijpen, het framen van de uitdaging
event 2 december 2021, 09:30-12:30, Zwolle, Wat is Design thinking en Service design?
event 9 december 2021, 13:30-16:30, Zwolle, Prototyping, testen en implementatie vertalen naar een Service Blue Print
event 9 december 2021, 09:30-12:30, Zwolle, Klantinzichten en de uitdaging vertalen naar innovatieve ideeën

Beschrijving

Omschrijving

Wil je op een andere manier leren kijken naar problemen om tot oplossingen te komen? In de training Design Thinking leer je met de combinatie van creatief en analytisch denken tot andere inzichten en innovatieve resultaten te komen. Dit met als doel het ontwerpen van een optimale klantbeleving en onderscheidende momenten in de klantreis.

Doel:
Je leert: - Methodieken om klantinzichten te verwerven, - Klantinzichten benutten voor de ontwikkeling van persona’s, - In kaart brengen van huidige en gewenste customer journey en touchpoints, - Co-creatie met de doelgroep, - Genereren van ideeën, - Ontwikkeling en testen van prototypes, - Uitwerking van het gekozen idee in een service de…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Design Thinking, Lean, Lean Startup, Grafische Vormgeving en Domain-Driven Design (DDD).

Omschrijving

Wil je op een andere manier leren kijken naar problemen om tot oplossingen te komen? In de training Design Thinking leer je met de combinatie van creatief en analytisch denken tot andere inzichten en innovatieve resultaten te komen. Dit met als doel het ontwerpen van een optimale klantbeleving en onderscheidende momenten in de klantreis.

Doel:
Je leert: - Methodieken om klantinzichten te verwerven, - Klantinzichten benutten voor de ontwikkeling van persona’s, - In kaart brengen van huidige en gewenste customer journey en touchpoints, - Co-creatie met de doelgroep, - Genereren van ideeën, - Ontwikkeling en testen van prototypes, - Uitwerking van het gekozen idee in een service design blue print, - Design Thinking en Service Design tools, - Implementatie binnen de eigen organisatie en succesfactoren, - Toepassing op basis van een eigen case, - De 5 stappen van Design Thinking: begrijp de klant, definieer de uitdaging, creëer ideeën, prototype en test.

Doelgroep:
De training is voor iedereen die invloed heeft op de customer experience: marketing managers, brand managers, e-commerce managers, product managers, communicatie professionals, category managers, online marketeers, content specialisten en UX ontwikkelaars. Kortom, iedereen die zich richt op het optimaliseren van klantbeleving en het creëren van merkambassadeurs.

Vooropleiding:
De training kent geen voorvereisten.

Training

Beeckestijn Business School is dé opleider voor online marketing, online communicatie,  customer management & customer data en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen. Daarnaast biedt Beeckestijn Business School e-learning, op maat gemaakte incompany trajecten en traineeships.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Beeckestijn Business School, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.