Receptionist/telefonist

Vaardigheden voor beroep Receptionist/telefonist

Hieronder lees je welke competenties belangrijk zijn voor het beroep van Receptionist/telefonist. Door op de vaardigheid te klikken vind je de juiste trainingen en opleidingen.

Professionele vaardighedenRelevantie
Postbezorging47 producten, 61 ervaringen, € 65 tot € 9.995
"
Beheer van Kantoorbenodigdheden121 producten, 1 ervaringen, € 163 tot € 8.195
"
Gasten Onthalen50 producten, 42 ervaringen, € 29 tot € 3.000
"
Beheer van Reserveringen47 producten, 61 ervaringen, € 65 tot € 9.995
"
Telefoonbeheer142 producten, 1324 ervaringen, € 20 tot € 3.995
"
Front Office
"
Secretariële Ervaring43 producten, 113 ervaringen, € 249 tot € 9.995
"
Pakketbezorging47 producten, 61 ervaringen, € 65 tot € 9.995
"
Telefonische Vaardigheden48 producten, 706 ervaringen, € 149 tot € 12.995
"
Archiveren
"
Administratieve Werkzaamheden189 producten, 26 ervaringen, € 58 tot € 13.995
"
Gastvrijheid50 producten, 42 ervaringen, € 29 tot € 3.000
"
Spoedeisende Hulp13 producten, 0 ervaringen, € 7 tot € 6.502
"
Toon alle (13)
Persoonlijke / sociale vaardighedenRelevantie
Diplomatie8 producten, 9 ervaringen, € 475 tot € 3.100
"
Professionele Uitstraling32 producten, 104 ervaringen, € 18 tot € 12.930
"
Vriendelijkheid50 producten, 42 ervaringen, € 29 tot € 3.000
"
Interpersoonlijke Vaardigheden9 producten, 16 ervaringen, € 150 tot € 1.550
"
Positieve Instelling33 producten, 52 ervaringen, € 8 tot € 7.199
"
Zelfverzekerd85 producten, 436 ervaringen, € 18 tot € 5.775
"
Professionele Houding80 producten, 209 ervaringen, € 0 tot € 6.615
"
Ethiek16 producten, 2 ervaringen, € 100 tot € 3.605
"
Toon alle (8)