Supervisor callcenter

Vaardigheden voor beroep Supervisor callcenter

Hieronder lees je welke competenties belangrijk zijn voor het beroep van Supervisor callcenter. Door op de vaardigheid te klikken vind je de juiste trainingen en opleidingen.

Professionele vaardighedenRelevantie
Call Centers11 producten, 37 ervaringen, € 50 tot € 1.100
"
Teamleiding53 producten, 20 ervaringen, € 0 tot € 12.995
"
Medewerker Performance Management20 producten, 6 ervaringen, € 399 tot € 2.050
"
Prestatiemanagement27 producten, 19 ervaringen, € 229 tot € 3.000
"
Klantenservice72 producten, 662 ervaringen, € 45 tot € 7.500
"
Coaching en Begeleiding495 producten, 763 ervaringen, € 0 tot € 19.950
"
Procesverbeteringen374 producten, 52 ervaringen, € 29 tot € 8.595
"
Servicekwaliteit217 producten, 91 ervaringen, € 0 tot € 22.500
"
Plannen23 producten, 2 ervaringen, € 129 tot € 10.450
"
Prestatie-Indicatoren2 producten, 0 ervaringen, € 750 tot € 1.499
"
Naleving van de Regelgeving121 producten, 33 ervaringen, € 0 tot € 12.000
"
Telemarketing12 producten, 164 ervaringen, € 149 tot € 1.300
"
Telefoonbeheer144 producten, 1339 ervaringen, € 0 tot € 3.995
"
Telefonische Vaardigheden45 producten, 719 ervaringen, € 149 tot € 12.995
"
Verkoop23 producten, 459 ervaringen, € 29 tot € 1.395
"
Kwaliteitsmanagement217 producten, 91 ervaringen, € 0 tot € 22.500
"
Toon alle (16)
Persoonlijke / sociale vaardighedenRelevantie
Leiderschap500 producten, 2200 ervaringen, € 0 tot € 37.950
"
Communicatie128 producten, 152 ervaringen, € 29 tot € 8.595
"
Probleemoplossing43 producten, 37 ervaringen, € 41 tot € 4.550
"