Masterclass Experience Marketing (CX, EX, UX)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Masterclass Experience Marketing (CX, EX, UX)

BTRAIN.NL
Logo van BTRAIN.NL
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,7 BTRAIN.NL heeft een gemiddelde beoordeling van 9,7 (uit 3 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeLocatie en startdatum afhankelijk van inschrijversvoorkeuren
feb. 2025
placeLocatie en startdatum afhankelijk van inschrijversvoorkeuren
mrt. 2025
placeLocatie en startdatum afhankelijk van inschrijversvoorkeuren
apr. 2025
placeLocatie en startdatum afhankelijk van inschrijversvoorkeuren
mei. 2025
placeLocatie en startdatum afhankelijk van inschrijversvoorkeuren
jun. 2025
placeLocatie en startdatum afhankelijk van inschrijversvoorkeuren
sep. 2025
placeLocatie en startdatum afhankelijk van inschrijversvoorkeuren
okt. 2025
placeLocatie en startdatum afhankelijk van inschrijversvoorkeuren
nov. 2025
placeLocatie en startdatum afhankelijk van inschrijversvoorkeuren
dec. 2025
placeLocatie en startdatum afhankelijk van inschrijversvoorkeuren
jan. 2026

Beschrijving

Hoeveel waarde bieden wij aan klanten, waardoor zij ons ook meerwaarde gunnen?

De nieuwste wetenschappelijke inzichten uit 2024 in de vakgebieden Customer Experience (CX), Employee Experience (EX), User Experience (UX), Marketing, Communicatie en Sales tonen aan dat goede klantervaringen worden gelinkt aan meer bestedingen, betere loyaliteit en een hogere klanttevredenheidsscore.

Tegelijkertijd vinden bedrijven het steeds lastiger om klanten te bereiken, te raken en langdurig vast te houden.

Via welk contactkanaal vind je als bedrijf of startup nu de meest interessante prospects en nieuwe clienten? Want terwijl target nummer één tijdens jouw televisiecommercial op de wc zit, verschuilt nummer t…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Innovatieve marketing, UX / User Experience Design, Marketing, Direct marketing en Crossmedia.

Hoeveel waarde bieden wij aan klanten, waardoor zij ons ook meerwaarde gunnen?

De nieuwste wetenschappelijke inzichten uit 2024 in de vakgebieden Customer Experience (CX), Employee Experience (EX), User Experience (UX), Marketing, Communicatie en Sales tonen aan dat goede klantervaringen worden gelinkt aan meer bestedingen, betere loyaliteit en een hogere klanttevredenheidsscore.

Tegelijkertijd vinden bedrijven het steeds lastiger om klanten te bereiken, te raken en langdurig vast te houden.

Via welk contactkanaal vind je als bedrijf of startup nu de meest interessante prospects en nieuwe clienten? Want terwijl target nummer één tijdens jouw televisiecommercial op de wc zit, verschuilt nummer twee zich achter de krant en verdiept nummer drie zich in diens telefoon.

Wetenschappelijk is aangetoond dat 1% verhoging van traditionele reclame-uitgaven in euro's de aantallen verkochte producten verhoogt met slechts 0,01%. Bovendien veroorzaakt 55% van de reclames NUL verkopen. En over de toegevoegde waarde van een irritante reclame voor het bedrijfsimago of de klantenbinding zijn de meningen verdeeld.

Dit vraagt om een compleet nieuwe marketingmethode gebaseerd op Behavioral Targeting: het juiste bericht op het juiste moment via het juiste communicatiekanaal.

Toch zijn nog maar weinig bedrijven bezig om op deze manier met klanten te communiceren.

Vooral onlinebedrijven werken hier mee. Heb jij ooit traditionele advertenties of commercials van Google, Meta, of Apple gezien?

Wil jij ook leren hoe nieuwe marketing onder de motorkap werkt?

Wat maakt deze masterclass zo bijzonder?

Dit is DE masterclass over de nieuwste online en offline marketingmethoden. Met toepasbare praktijktips, gefundeerd op de nieuwste wetenschappelijke inzichten.

Deze opleiding is geschikt voor product-, commerciële, sales-, account en marketingmanagers, marketeers, commercieel medewerkers en marketing data analisten.

De inzichten uit deze opleiding geven je de kans om met hetzelfde budget meer klanten te raken, meer te bedienen en meer te verdienen.

Daarmee verbeter je in 1 klap zowel de klantervaringen (customer experience), als de bestedingswaarde van klanten (customer lifetime value) voor jouw organisatie.

Wil jij de nieuwste marketingmethoden ook zelf toepassen?

Onze persoonlijke studieadviseur staat klaar via support a comsultation. com

Waarom geven deelnemers ons een 9+?

➊ Alleen inspirerende toptrainers.
➋ De nieuwste wetenschappelijke inzichten.
➌ Praktijkvoorbeelden en concrete toepassingen.

➍ Op aanvraag in English, Nederlands, of Frysk.
➎ Kies in overleg jouw startdatum en locatie.

➏ Prijs per bedrijfsdeelnemer excl 21% btw.
➐ Prijs per particuliere deelnemer incl btw.

➑ Belastingaftrekbare facturen.
➒ Altijd superkleine klassen.
➓ Vertrouwd sinds 1994.

Ook meedoen met de volgende masterclass?

➊ Geef enkele voorkeursdata en jouw voorkeursregio aan (Amsterdam, Antwerpen, Den Bosch, Leiden, Rotterdam, Utrecht, Zwolle, Apeldoorn, Enschede, Lemmer, Leeuwarden, Groningen en meer). Aan de hand van het aantal inschrijvingen nodigen wij je uit op een inspirerende locatie ⛱ die met ov en auto goed bereikbaar is. 

➋ Prijzen zijn per persoon en exclusief btw, tenzij anders aangegeven. Daarvoor ontvang je een unieke ervaring, inclusief consumpties, oefeningen, digitale hand-out, officiële factuur en bijzonder veel praktisch toepasbare wetenschappelijke inzichten.

➌ Natuurlijk kun je ook met meerdere mensen samen ✎ inschrijven. Gedurende deze actiemaand ontvangt elke tweede EN derde boeker uit dezelfde groep automatisch 10 PROCENT ♡ KORTING. Dus, boek nu een teamuitje, of volg deze training samen met vrienden, vriendinnen, of collega's bij Btrain. Ook meedoen?

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.